Eens, mijn vriendin zat naast me in de bus toen het begon en dat was toch echt wel spontaan zonder er iets voor te doen dat er een vonk ontstond, maar ze viel echt niet uit de luchtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
Hond mag niet op m'n kamerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, daar mag jij voor zorgen. Stuur wel de hond de kamer uit, ik houd niet van publiek :p
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga slapen 200 kilometer fietsen voor vrijwillige aanranding. Slaap lekker allemaalEn onthoud: De Here houdt van jullie allemaal!
*duikt weg*
Muh, ik heb alleen maar een facebook en vind het primaquote:
Maar als je recht was blijven zitten met je handjes op schoot en iPod in naast een meisje dat je niet al via chat had leren kennen zat je morgen in je eentje in de kroegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Eens, mijn vriendin zat naast me in de bus toen het begon en dat was toch echt wel spontaan zonder er iets voor te doen dat er een vonk ontstond, maar ze viel echt niet uit de lucht
Want jij hebt nu kei hard moeten werken voor die date met die chick nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
Exact.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.
Trustenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga slapen 200 kilometer fietsen voor vrijwillige aanranding. Slaap lekker allemaalEn onthoud: De Here houdt van jullie allemaal!
*duikt weg*
Dit meisje kwam totasl onverwacht ja. Maar veel is er niet gebeurd en veel er mee opgeschoten ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxed
Tot over een paar uurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
*duikt weg*
Lol, site bestaat ook echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Muh, ik heb alleen maar een facebook en vind het prima
We waren vrienden, ik voelde niks nada noppes voor d'r, ik had pas door dat ik haar zag zitten en zij mij toen Meneer P de la W zei dat het wel wat werdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je recht was blijven zitten met je handjes op schoot en iPod in naast een meisje dat je niet al via chat had leren kennen zat je morgen in je eentje in de kroeg
Waarom zou dat minder zijn? Ik ga echt niet uit met als doel om iets te scoren. Maar als je iets hosselt is het mooi meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.
Das de site waar je online zelfmoord kan plegenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, site bestaat ook echtDacht dat het een dode link zou zijn
Genoegen met niks nemen is de sleutel tot succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal doen alsof je leven een ramp is omdat je voor je 18e geen vriendin hebt gehad
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de site waar je online zelfmoord kan plegen
Stiekem hadden we toen al iets opgebouwd en was alles er praktisch al en was het gewoon een excuus om rustig ergens te zitten en het definitief te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is de beste benadering, gewoon als vrienden iets afspreken. Als je met bepaalde verwachtingen iets afspreekt is de kans op een teleurstelling alleen maar groter. Zoals ik al zei, doe relaxed. Het komt wel
Ik heb mijn fenix rising pakketje besteld jaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fenix rising pakketje besteld ja
Maar heb morgenavond al wat te doen waarschijnlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |