We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.
Ik spring zo op mijn fiets.quote:
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.quote:
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat is een date? Ik rekende niets echt tot een date, maar ik vind date ook een vreemd woord
Zo ontstaan de meeste relaties, samenhang van omstandigheden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxedquote:
Dingen geforceerd daten noemen is onzin, maar het woord krampachtig vermijden is toch ook niet nodig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.
Ok, alsjeblieft, heloef, ok, alsjeblieft, nee, sapcentrifuge, ok, nee, wasmand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.
Nee, alsjeblieft. ok.
Mja dat is de betekenis ja, maar ik zag gezellig een ijsje halen in de stad niet als datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.
Dat stadium waren we toen al voorbij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.
En in 1 week draaide echt alles 180 graden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
precies... maar de meesten doen al zo geforceerd....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon wat leuks doen, kijken of je elkaar leuk vind. Ofzo, die lading hoeft er niet eens bij te liggen, je voelt wel aan of er misschien wat in zit of niet...
Om maar te zwijgen over datingsitesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies... maar de meesten doen al zo geforceerd....
"oehhh, ik heb een date, giechel giechel, zal het wat gaan worden...."
De eerste film die we samen in de bios hebben gezien was afgelopen weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dingen geforceerd daten noemen is onzin, maar het woord krampachtig vermijden is toch ook niet nodig?Als jullie vroeg de relatie samen wat gedronken hebben of een film hebben gekeken vind ik dat een date hoor
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.
Nee, alsjeblieft. ok.
Nee, daar mag jij voor zorgen. Stuur wel de hond de kamer uit, ik houd niet van publiek :pquote:
Nog zoiets waar ik echt zo veel moeite mee heb om te accepteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling.
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
datingsites, whehehehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over datingsites
Kun je beter via fok gaan daten denk ik
Dat is de beste benadering, gewoon als vrienden iets afspreken. Als je met bepaalde verwachtingen iets afspreekt is de kans op een teleurstelling alleen maar groter. Zoals ik al zei, doe relaxed. Het komt welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja dat is de betekenis ja, maar ik zag gezellig een ijsje halen in de stad niet als daten![]()
Ik krijg ook meteen het idee van internetdaten in mijn hoofd denk ik
Helemaal doen alsof je leven een ramp is omdat je voor je 18e geen vriendin hebt gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |