Sintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.
Ik ben zelden zo'n negatief iemand tegenkomen op dit forum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee een keer kwam het uit de lucht vallen. Ik hang de slingers op.
Poeetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.
Dat had ik gisteren. Nouja niet zuur, gewoon in de war. Ik heb het 4 uur zien worden terwijl ik in foetushouding lag te stressen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, ik ben nu echt heel erg aan het vervallen in zuurte, en het beste zou zijn als ik ging slapen, maar met deze state of mind lig ik toch wakker.
Hoe laat ben je hier om alles te verzuipenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Nouja niet zuur, gewoon in de war. Ik heb het 4 uur zien worden terwijl ik in foetushouding lag te stressen.Gelukkig was mn beste vriend er wel om een beetje op me in te praten.
Neerwaartse spiraal alarm. Ik hoop dat je er snel weer uitkomtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars.
Meh suicidaal is iedereen wel eens geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja! Het gaat allemaal wel lekker, nu thuis wat minder, maar je moet wat hebben om over te zeiken. Maargoed, ik ben niet meer suicidaal en ik ben al behoorlijk ver uit de depressieve put.
Mocht je dat niet bedoelen, toch fijn dat je dit gelezen hebt.
Na die hele Lynn toestand haat ik gewoon alles. Ik val altijd op types die mij niet moeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo'n negatief iemand tegenkomen op dit forum.
He ik ruik jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef arachide. het volgende:
Maar als je denkt dat je geen date krijgt, dan krijg je em ook niet en al helemaal geen leuke. Onzekerheid en negativiteit ruik je aan de andere kant van de stad nog, dat wil niemand, net zoals selfpity.
Ik had mijn eerste echte date ook op mijn 18e. Ik was ook negatief en onzeker op liefdesgebied.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Na die hele Lynn toestand haat ik gewoon alles. Ik val altijd op types die mij niet moeten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
http://suicidemachine.org/ Ik krijg zo'n zin om het te proberen![]()
En niet of weinig slapen versterkt dat nadenken alleen maar. Zijn er dingen die opgelost kunnen worden? Of is het een herhaling van dezelfde gedachten zonder antwoord?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars.
De volgende keer dat die komt heb ik mijn regenlaarzen aan en zal ik erin dansen tot de zon weer komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh suicidaal is iedereen wel eens geweest.
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.
Ik ben echt nog nooit suicidaal geweest, hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.
Ok maar gewoon om te kijken of het werkt, en hoequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Geen problemen met social media. Ik ben selectief met wie ik toelaat op mijn FB e.d. Ik laat ook geen plaatsgenoten toe omdat ik ze toch IRL regelmatig zie. Dat vertel ik ze dan ook en daar hebben ze ook wel begrip voor
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.quote:
Je leert pas genieten van de regen als het droog is en je weer warm binnen zit. Dan hoor je het zachte getik en de sfeer die het creëert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je de afgelopen week heb ik me echt nergens zorgen over gemaakt. Toen kwam er zomaat iemand uit de lucht vallen die zomaar voor mijn neus stond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste echte date ook op mijn 18e. Ik was ook negatief en onzeker op liefdesgebied.
Hmmm... Ik heb je anders meegemaakt. Maar da's niet erg, we zijn allemaal mensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.
Men klaagt over de nattigheid van de regen, men klaagt over het mislukken van de oogst. Al vergeet men even de regenlaarzen, zodra er een regenboog verschijnt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
De volgende keer dat die komt heb ik mijn regenlaarzen aan en zal ik erin dansen tot de zon weer komt.
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zin om te dansen. Zo mooi dansen.
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ruik ook alleen onzekerheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leert pas genieten van de regen als het droog is en je weer warm binnen zit. Dan hoor je het zachte getik en de sfeer die het creëert.
In een slechte periode ga je daar niet van genieten, maar achteraf leer je de wijsheden waarderen die het je geleerd heeft.
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochinoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ruik ook alleen onzekerheid
Okay, nu ga je echt te zweverig hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet of weinig slapen versterkt dat nadenken alleen maar. Zijn er dingen die opgelost kunnen worden? Of is het een herhaling van dezelfde gedachten zonder antwoord?
QFT !!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb je anders meegemaakt. Maar da's niet erg, we zijn allemaal mens.
Nog een keer dansen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog lekker gedanst, het was fijn!
Visquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochino.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog lekker gedanst, het was fijn!
Wat was je doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Zow dat was een lekker dagje, maar ik ben weer thuis.
Geen danser?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand morgen getergd gaat worden.
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.
Ik wil er voor je zijn, weetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.
Werken, eerst vanochtend van 6:15 - 13:00 en daarna van 17:30 - 23:15quote:
Merci!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensen. Het is niet erg.
Ik ben al lang blij dat je je beter voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |