Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zin om te dansen. Zo mooi dansen.
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh suicidaal is iedereen wel eens geweest.
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.
Ik ruik ook alleen onzekerheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leert pas genieten van de regen als het droog is en je weer warm binnen zit. Dan hoor je het zachte getik en de sfeer die het creëert.
In een slechte periode ga je daar niet van genieten, maar achteraf leer je de wijsheden waarderen die het je geleerd heeft.
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochinoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ruik ook alleen onzekerheid
Okay, nu ga je echt te zweverig hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet of weinig slapen versterkt dat nadenken alleen maar. Zijn er dingen die opgelost kunnen worden? Of is het een herhaling van dezelfde gedachten zonder antwoord?
QFT !!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb je anders meegemaakt. Maar da's niet erg, we zijn allemaal mens.
Nog een keer dansen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog lekker gedanst, het was fijn!
Visquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochino.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog lekker gedanst, het was fijn!
Wat was je doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Zow dat was een lekker dagje, maar ik ben weer thuis.
Geen danser?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand morgen getergd gaat worden.
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.
Ik wil er voor je zijn, weetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.
Werken, eerst vanochtend van 6:15 - 13:00 en daarna van 17:30 - 23:15quote:
Merci!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensen. Het is niet erg.
Ik ben al lang blij dat je je beter voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |