Ik heb 'm in m'n handquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je zit vast op je telefoon, Samzz
Gewoon, normaal daten, nette relatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh? Vertel, wat vind je wel echt iets voor mij dan?
Wees een man, bedank haar voor de date, zeg dat je helaas geen klik voelde en dat je haar veel succes wenst met haar liefdesleven.quote:
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.
Je moet PM'en of sms'enquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat geen msn en dm
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Dingen komen helemaal niet vanzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moet
de term 'daten' heeft al een lading.... "we gaan een avondje stappen, maar eigenlijk willen we meer"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moet
Prins op het witte paard, white picket fence, twee koters en een vaste klanten kaart van Center Parcs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon, normaal daten, nette relatie.
Deze manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuh ik heb gezegd dat ik haar morgen wil spreken. Ik wil haar dit in haar gezicht vertellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wees een man, bedank haar voor de date, zeg dat je helaas geen klik voelde en dat je haar veel succes wenst met haar liefdesleven.
Wat is een date? Ik rekende niets echt tot een date, maar ik vind date ook een vreemd woordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Op zijn kamer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.
Dingen komen vanzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon wat leuks doen, kijken of je elkaar leuk vind. Ofzo, die lading hoeft er niet eens bij te liggen, je voelt wel aan of er misschien wat in zit of niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de term 'daten' heeft al een lading.... "we gaan een avondje stappen, maar eigenlijk willen we meer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |