als de pleebril omhoog staat, dan doe je em naar beneden, TV kijken doe ik niet, eten wat de pot schaft, mijn ouders zijn toch kut, dus gewoon niet gaat? Zeiken over al die kleine dingen, waar is dat nou nuttig voor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden. Geen gezeur over het koken, de toiletbril, de afstandsbediening of naar wiens ouders dit weekend
Ohja..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrienden zijn niet hetzelfde als een vriendje.
Wat iedereen zou zeggen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
Wat is er makkelijker aan single zijn?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden. Geen gezeur over het koken, de toiletbril, de afstandsbediening of naar wiens ouders dit weekend
Maar voor mij is het dat juist helemaal niet. Ik heb gewoon moeite met het geloven dat iemand me leuk vind, maakt me onzeker, dat maakt me dan weer zwak. Ik haat het als ik zwak ben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker doen wat je wil, niemand om rekening mee te houden
Ach, ik word iedere keer weer teleurgesteld. Binnenkort wel een datequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen.
beter een tijdje niet verliefd worden, en hooguit op sex uit zijn
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, je hebt dates. Stap in de juiste richting +1
Herkenbaar, maar alles valt te overleven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat iedereen zou zeggen:
[..]
[..]
Maar voor mij is het dat juist helemaal niet. Ik heb gewoon moeite met het geloven dat iemand me leuk vind, maakt me onzeker, dat maakt me dan weer zwak. Ik haat het als ik zwak ben.Ze kunnen me iets afpakken, kan het kwijt raken. Allemaal onzeker en eng.
Ik vind het echt schattig dat jullie na zo'n tijd nog steeds zeggen dat jullie dates hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef meowingtons het volgende:
Morgen een date combineren met uitgaan als dat maar goed gaat
Hopelijk werkt het een beetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Even de Ph waarde hier aan passen
Graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We vergeten de liefde. Samzz, zullen we friends with benefits worden? Kunnen we elkaar zonder drama het huis uit schoppen.
Datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik word iedere keer weer teleurgesteld. Binnenkort wel een date. Maar eens zien of dat wat is.
Sorry, ik weet dat je me wil.quote:
Laatst werd mij verteld dat het nog steeds dates waren ook al heb je iets, dus om misverstanden te voorkomen noem ik elke meet met dikkie een datequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt schattig dat jullie na zo'n tijd nog steeds zeggen dat jullie dates hebben
Oh? Vertel, wat vind je wel echt iets voor mij dan?quote:
ukken en ijpen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |