quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had toch soort van toch wel iets?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.
Bedankt hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij komt soms zo leuk en sterk uit de hoek
Wie is een verzuurde single?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Date ging goed. Alleen mijn gevoelens zijn op het moment een tikkie veneukt.
Verneukt hoe?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Date ging goed. Alleen mijn gevoelens zijn op het moment een tikkie veneukt.
Jongen laat me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.
Ik vind ze vervelend, nog het vervelendst met valentijnsdag eigenlijk. Ik heb zelf een hekel aan die dag omdat ik het voor sommige mensen echt zielig vind. Maar op facebook janken dat het die ene dag van het jaar opgehypet wordt dat je niemand hebt, staat facebook met vader/moederdag ook vol met berichtjes.Je bent niet meer single dan anders met valentijnsdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
He niks tegen verzuurde singles.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal weer eens niet
quote:
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.quote:
maar waarom dan daten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.
een stuk minder gecompliceerd, da's zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.
Maar jij hebt om de haverklap (en ik bedoel dit niet alsof je een slet bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.
Maar ik zeik tenminste niet over Valentijnsdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind ze vervelend, nog het vervelendst met valentijnsdag eigenlijk. Ik heb zelf een hekel aan die dag omdat ik het voor sommige mensen echt zielig vind. Maar op facebook janken dat het die ene dag van het jaar opgehypet wordt dat je niemand hebt, staat facebook met vader/moederdag ook vol met berichtjes.Je bent niet meer single dan anders met valentijnsdag.
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? Je moet Monopoly echt een keer gaan vergeten hoor.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.
Makkelijker, en rustiger, en simpeler. En duizend keer minder fijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |