SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ik wil stoppen met FOK!ken maar dan ga ik over alles nadenken en slaap ik al helemaal niet meer.
Dilemma'sC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
waarom naar het Versieren topic gaan als het Radio topic er is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oke, ik voel me weer kut.
Toch ben ik wel vrolijk. Sort of.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
tegenstrijdig typje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De regendansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als het debiele dansjes zijn.![]()
@TT![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil stoppen met FOK!ken maar dan ga ik over alles nadenken en slaap ik al helemaal niet meer.
Dilemma's
Slaap lekker
:')![]()
Bazen TT jongenC'est la vie
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit laatste tijd in het kamp neutraal, da's al heel wat voor mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Dus we hebben nu kamp kut en kamp vrolijk. Een gevaarlijke situatie.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heee, in welk kamp zit ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Dus we hebben nu kamp kut en kamp vrolijk. Een gevaarlijke situatie.?
Veel te veel zo ja. En niet iemand/ergens of iets waarbij je je even alles neer kan leggen en even tot rust kan komen. Dat heb je wel nodig, anders blijf je in die herhaling zitten. Ik zou willen dat ik een antwoord of een oplossing had, maar eigenlijk kan ik alleen maar begrip hebben voor je dat dit teveel is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.![]()
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.
Slaap lekkerC'est la vie
The main thing is gewoon (en dit is echt ergens zo kinderachtig) dat ik het allemaal oneerlijk vind. Ik vind het oneerlijk dat de kansen in mijn geval om "zomaar" iemand tegen te komen kleiner zijn. Ik vind het oneerlijk dat ik hard mijn best doe en er weinig voor terug krijg. Ik vind het allemaal gewoon oneerlijk. Ik verdien meer dan dat ik tot nu toe gekregen heb.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wil mezelf graag aanmelden bij kamp vrolijk. Hoewel ik niet kei vrolijk ben. Maar ik voel me ook niet kut. Ik voel sowieso niet zoveel. Ik moet slapen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
K. ik verzin wat anders voor je. Stay tunedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.:')![]()
Werkt dat? Dan ben je toch veel te druk bezig met tellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.
Slaap lekker
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per ademquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Werkt dat? Dan ben je toch veel te druk bezig met tellen?
:')![]()
Kan ik mezelf de hersens inslaan. Gaat leuk wordenquote:.
Wat als je bij 10 bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per adem![]()
Camp Confused in mijn kampC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Luister, zie, ruik, voel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.
Luister 1 ding, ruik 1 ding, zie 1 ding, voel 1 ding.
Luister 2 dingen, ruik 2 dingen, zie 2 dingen, voel 2 dingen.
etc. tot en met 5 terwijl je op je ademhaling let.
Daarna evt. weer afbouwen naar 1.:')![]()
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per adem
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Jij gaat scheren? Baardloos?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog docuhen, poepen en scheren. Niet persé in die volgorde. En het is al laat.
#TeamMiley![]()
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog docuhen, poepen en scheren. Niet persé in die volgorde. En het is al laat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 23-02-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 161 meowingtons
02. 154 Samzz
03. 146 Jofunu-kun
04. 139 -Datdus-
05. 109 Tchock
06. 106 SiIk
07. 105 Monopoly
08. 096 charmed_angel
09. 093 robdriessen
10. 078 Patje1987
11. 071 arachide.
12. 070 ValHallen
13. 062 Ezechielk
14. 060 stefanhaan
15. 057 naatje_1
16. 047 Koen66
17. 046 sinterklaaskapoentje
18. 044 Intronic
19. 039 Watertornado
20. 032 heloef
Reeks-statistieken!Same shit, different day
SC hopper present![]()
True en true. Maar dan moet ik morgen nog vroeger opstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker..
![]()
doe ik nooit 's ochtendsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach... Even een verzuurde single en zo.Je moet gewoon vaker uitgaan en onder de mensen zijn.
Afgelopen weekend was toch leuk?![]()
![]()
Valt te proberen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Luister, zie, ruik, voel.
Luister 1 ding, ruik 1 ding, zie 1 ding, voel 1 ding.
Luister 2 dingen, ruik 2 dingen, zie 2 dingen, voel 2 dingen.
etc. tot en met 5 terwijl je op je ademhaling let.
Daarna evt. weer afbouwen naar 1.C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval. Ik kan niet meer.Trusten.
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Daar kom je niet zo makkelijk, bij elke gedachte mag je opnieuw beginnen.quote:
En het is gewoon een methode om tot rust te komen...:')![]()
Van uitgaan kan je ook goed depressief worden trouwens...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja oké maar als ik niet weet wat ik moet doen als ik bij tien ben ga ik alleen maar daar over nadenken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kom je niet zo makkelijk, bij elke gedachte mag je opnieuw beginnen.
En het is gewoon een methode om tot rust te komen...![]()
Ik kan gedachten helemaal niet uit mijn hoofd verbannen. Het enige moment dat mijn brein zich meer bezighoud met fantasie is als ik een boek lees en dat in mijn hoofd tot een film verword. De rest van de tijd gebeurt er altijd wat in mijn hoofd aan gedachten, (dag)dromen, overpeinzingen enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |