Waarvan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu echt richting bed.. Ik word helemaal gek
Alleen ze is bezet door een knappe 22 jarige leadzanger van een band.quote:
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ze is bezet door een knappe 22 jarige leadzanger van een band.
Het is nooit een keer makkelijk.
Dat iemand was me voor klinkt als mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef arachide. het volgende:
"Het is toch ook niet gek om een meiske als Faye leuk te vinden? Iemand was me voor, shit happens."
13 oktober... Hmmm. Verder zoeken.
Praat eens Nederlands.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef ValHallen het volgende:
inm atm goffer![]()
!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
lysdectisch
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.quote:
Kenser.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef ValHallen het volgende:
inm atm goffer![]()
!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
lysdectisch
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.
Ik heb vanochtend mijn vinger gesneden met de kaasschaaf, waar door er nu een snee in zit. En daar past ontdek ik net precíes een gitaarsnaar inquote:
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
En dan ziet ze het licht en moet ze niets meer hebben van die arrogante kwal. Voor je het weer liggen jullie verstrengeld in elkaars armen, zij met haar zachte huid tegen de jouwe. Jij strelend in haar haren
Ik dacht van de week dat ik Pinda hoorde. Die stem was echt eng hetzelfde. Ik verstijfde direct.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.
De J-penis toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
DM van mono met penis in de url. MOET KLIKKEN
edit: moet omdat nieuwsgierig naar url. Niet om penis alleen. Dat jullie dat weten.
Ik heb nog nooits zo iets mooi, geils en liefelijks tegelijk zien. Perfectie gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
En dan ziet ze het licht en moet ze niets meer hebben van die arrogante kwal. Voor je het weet liggen jullie verstrengeld in elkaars armen, zij met haar zachte huid tegen de jouwe. Jij strelend in haar haren
Ik weet trouwens weer hoe serial killer pool waarmee ik heb gezoend heette. Het duurde even.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.
Ja, echt liters vochtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga jij huilen bij het woord liefde?
Mooi. En nu gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooits zo iets mooi, geils en liefelijks tegelijk zien. Perfectie gewoon.
Het leuke was. Fee vond hem eerst enorm veel lijken op een vroegere zoenscharrel. Toen zei ik dat hij ook wel extreem veel leek op Naat. Ze was het met me eens en toen werd de sfeer een moment vreemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik Pinda hoorde. Die stem was echt eng hetzelfde. Ik verstijfde direct.
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.quote:
Gelukkig!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.
Hij leek toch meer op naat. zoenscharrel was breder en had een betere kaaklijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leuke was. Fee vond hem eerst enorm veel lijken op een vroegere zoenscharrel. Toen zei ik dat hij ook wel extreem veel leek op Naat. Ze was het met me eens en toen werd de sfeer een moment vreemd.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij voelde ook een druk van je schouders vallen?
Ik weet nog niet of ik me hierbij betrokken moet voelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.
De ketting kan weer wat losser nu. Gelukkig maar, want ze stikte bijna.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.
Ik ben vergeleken met jullie een downgrade.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij voelde ook een druk van je schouders vallen?
Jawel, weet alleen niet wanneerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen
Wat heb je gesnoven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |