Het was ook best obvious denk ik jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Zelfs ik had door dat VH je leuk vond toen, Pinda.
Ik ga je trouwens gewoon Fee noemen.
Wat een baas. Heeft gelijk ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals mijn natuurkundeleraar zei: staakt uw wild geraas. Alle energie is uiteindelijk één constante
Ik weet nog dat ik in een groepsgesprek met jullie twee had verteld dat ik het contact met Pinda wou verbreken in mei omdat ik gevoelens voor det kreeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zat zegmaar in zo'n typische pre-VH () dip, en toen probeerde ik je op te beuren door te zeggen wat ik al die tijd geheim hield: Dat ik je leuk heb gevonden rond de eerste keer dat ik je voor het eerst zag.
echt? Hoe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Zelfs ik had door dat VH je leuk vond toen, Pinda.
Ik ga je trouwens gewoon Fee noemen.
Nogal ja, zelf newbie ikke had het doorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was ook best obvious denk ik ja.
Dudequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie de fuck is die pinda waar jullie het telkens over hebben
Morgenquote:
Het was best obviousquote:
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in een groepsgesprek met jullie twee had verteld dat ik het contact met Pinda wou verbreken in mei omdat ik gevoelens voor det kreeg.
Ze viel toen in slaap.
Arachide is pindaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SamMS, waT bEdoel je hieRmee? hUmm Gek....
Lees die post nog eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arachide is pinda.
Onbewust lees ik steeds arachnide, overigens. Waar het hart vol van is, he
.
Een geniale vent was datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een baas. Heeft gelijk ook
Met klamme handjes ingetypt op mijn crackberry toen.quote:
Maar ik heb niks terug op de mijnequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees die post nog eens
Mooie coderingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SamMS, waT bEdoel je hieRmee? hUmm Gek....
Mijn fout!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb niks terug op de mijne.
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met klamme handjes ingetypt op mijn crackberry toen.
Goeie tijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.
Bwhehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.
Je zei het zo: "dus we zeggen nu met heel veel woorden dat de kans bestaat dat we weer wat voor elkaar gaan voelen."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Het topic gegijzeld door 3 tieners en een mongolenviking, elke dag gezeik en gegal op elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |