Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Van uitgaan kan je ook goed depressief worden trouwens...
Vechten tegen gedachten is er energie in stoppen, werkt averechtsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaap
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Van uitgaan kan je ook goed depressief worden trouwens...
Amen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan gedachten helemaal niet uit mijn hoofd verbannen. Het enige moment dat mijn brein zich meer bezighoud met fantasie is als ik een boek lees en dat in mijn hoofd tot een film verword. De rest van de tijd gebeurt er altijd wat in mijn hoofd aan gedachten, (dag)dromen, overpeinzingen enz.
Mja dit is ook best lastig, heb het mezelf aangeleerd onder het mum van "hersenloos denk je nergens aan en kan je vast wel slapen"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vechten tegen gedachten is er energie in stoppen, werkt averechts
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgt
Ik ben genoeg onder de mensen. Dat is het punt niet. Ik wil gewoon niet single zijn momenteel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nergens voor nodigJe moet gewoon vaker uitgaan en onder de mensen zijn.
Afgelopen weekend was toch leuk?
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.
Weinig last van gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.
Date?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben genoeg onder de mensen. Dat is het punt niet. Ik wil gewoon niet single zijn momenteel.
Kan morgen zo weer andersom zijn, though.
ik kan een prima avond hebben zonder ellenlange lege conversaties (ben toch immers niet zo'n prater)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.
Ik kan dat niet. Als ik niemand ken in een groep ben ik echt verloren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.
Als je enkel lege conversaties hebt ga je met de verkeerde mensen omquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan een prima avond hebben zonder ellenlange lege conversaties (ben toch immers niet zo'n prater)
Werk van 11-17 daarna kleffe zooi, maar ik ben een vrouw. Whatsapp en seks is prima te doen. Skype en seks ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens goed nadenken.
Pinda kan ik jou morgen nog even spreken?
Totaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was Appelpop ook al zo'n kwelling voor je?.
zijn zat van die types die voornamelijk zichzelf graag horen pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je enkel lege conversaties hebt ga je met de verkeerde mensen om
Haha zo dacht ik als kind ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
[..]
Mja dit is ook best lastig, heb het mezelf aangeleerd onder het mum van "hersenloos denk je nergens aan en kan je vast wel slapen"
Dat heb ik dus ook. Maar om een mij bekend voorbeeld te noemen: Meowingtons kan de avond van zijn leven hebben zonder iemand te kennenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Als ik niemand ken in een groep ben ik echt verloren.
HAHAHAHA grapjas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Werk van 11-17 daarna kleffe zooi, maar ik ben een vrouw. Whatsapp en seks is prima te doen. Skype en seks ook.
Enfin, voor jou maak ik wel tijd.
Die neger is mijn beste vriend ja, die kreeg je er gratis bij. Ook in slechte tijden.quote:
Dat het fout is is het niet, ik wil alleen niet om 5 uur 's nachts nog steeds zorgen door mijn hoofd heen hebben en echt vechten is het niet vind ik. Het is meer extreem focussen op wat ik aan het doen ben, dwz kijken naar nietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha zo dacht ik als kind ook.
Gedachtes komen en gaan altijd, proberen gedachten uit te bannen is het domste wat je kan doen. Ze hun gang laten gaan en observeren is een stuk nuttiger, van knokken tegen gedachten geef je er energie en lading er aan, alsof het fout is om gedachten te hebben.
Daar ging het me ook niet om.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die neger is mijn beste vriend ja, die kreeg je er gratis bij. Ook in slechte tijden.
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Totaal niet.
Parkpop daarintegen. Ze nam de telefoon en ik was gesmolten.
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.
!quote:
Je bluft, maakt niet uit, ik vind het wel schattig. Veel plezier met fappen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:54 schreef ValHallen het volgende:
Een weekend zonder seks voor pinda it is.
Dat kan. Met W. gaat 't iig niet de goede kant op.quote:
Lekker fappen en skypen tegelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bluft, maakt niet uit, ik vind het wel schattig. Veel plezier met fappen.
Zoveel fokkende hipsternegers ken ik ook niet neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.
Nou ik verberg alles dus het ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.
Ach, je wist het pas een maand of 5.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.
Knuffel me, bubbaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker fappen en skypen tegelijk.
Ik ken W. niet, maar goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Met W. gaat 't iig niet de goede kant op.
Tell me about itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij is laks, weet niet wat ik ermee moetquote:
En dan heb je mijn nieuwe look nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoveel fokkende hipsternegers ken ik ook niet nee
Nee, ik had geen idee. Denk je dat ik met iemand in bed ga liggen die ik 1 dag ken en die me leuk vind terwijl ik bezet ben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, je wist het pas een maand of 5.
Hmm, toch heb ik het je vrij snel verteld. In de zomer al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik had geen idee. Denk je dat ik met iemand in bed ga liggen die ik 1 dag ken en die me leuk vind terwijl ik bezet ben?hell no.
Gelukkig ben ik verder een naïeve snol.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij is laks, weet niet wat ik ermee moet.
Nou ja, boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |