Het moment dat ik DM kreeg van Fee met de mededeling dat je eindelijk had toegegeven wat ik allang wist, en ik me realiseerde dat de komende paar dagen nogal pijnlijk zouden wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
Of het moment dat ik die ik-vind-je-leuk DM verstuurde. Ik zat in de klas en ik werd helemaal gek.
Hmm?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het iemand opgevallen hoe persoonlijk de sfeer hier is
Nee?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het iemand opgevallen hoe persoonlijk de sfeer hier is
Persoonlijker dan ooit heb ik het idee, kan ook aan mij liggenquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
Die week was hel maar nu ik er aan terug denk ben ik spontaan weer vrolijk.
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Persoonlijker dan ooit heb ik het idee, kan ook aan mij liggen
Dit nummerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer is zo mooiIk ken het al zo lang als ik me kan herinneren, ook al is het niet heel erg oud. Vroeger was het mijn lievelingsnummer, en tegenwoordig kan ik er nog steeds enorm van genieten
Drie jaar nadat hij dit nummer schreef vermoordde de schrijver en zanger van Noir Desir zijn vriendin door haar 19 keer met zijn blote handen tegen haar hoofd te slaan. Sinds ik dat weet is het nummer alleen maar mooier, maar heel anders dan toen ik klein was en er zo van genoot
Het moment dat hyperventilerend op de bank zat toen je zei dat we een bro tot bro gesprek moesten hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het moment dat ik DM kreeg van Fee met de mededeling dat je eindelijk had toegegeven wat ik allang wist, en ik me realiseerde dat de komende paar dagen nogal pijnlijk zouden worden.
Klopt,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.
Het gevoel van vorig jaar zomer begint weer een beetje terug te komen in het topicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.
Ik dus tot voor kort ook niet, en nu luister ik er heel anders naar op een of andere manierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit nummerNooit geweten dat er zo'n luguber verhaal achter zat
Okequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hoorde niet bij de zeikerds hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinterklaaskappentjert
hou je bek homoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hoorde niet bij de zeikerds hoor.
Het was kut maar misschien achteraf het beste wat ik heb gedaan. Minus het gebitch.quote:
Om in de sfeer van 't topic te blijven, ben je verliefdquote:
Ik gooi niet zomaar alle info op het internet zo komen er hakkers :S :Squote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om in de sfeer van 't topic te blijven, ben je verliefd?
De stabiele factorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog hetzelfde.
Ik bedoelde SMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:30 schreef ValHallen het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH ik weet al wie Sint bedoeld met S. Je vergeet O.
Op Robin misschien.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu echt richting bed.. Ik word helemaal gek
Enlighten mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:30 schreef ValHallen het volgende:
En S+O was helemaal vuurwerk. O + V ook trouwens
V haar stem, haar haar, haar glimlach, haar benen, zijquote:
Stokstaart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enlighten me. Heb je het nu over mij en outpost
?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
V haar stem, haar haar, haar glimlach, haar benen, zij
Met mij ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij had Outpost trouwens mot met iedereen hier.
Naatje, Samzz, Huppelmuts, Stokstaart, ValHallen, op een gegeven moment Knetter ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |