Ga anders uit van het volume van een waterstofatoom:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, effe aannemen dat er geen ruimte is. Voor de lol.
quote:Volume of a hydrogen atom (6.54×10−32 m3)
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik had laatst een gesprek met mijn moeder. Ze vond 23 wel een goede ledftijd om het huis uit te gaan.
Ik zie dat toch net iets anders.
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik straal echt geen seks uit.
Straal ik seks uit?
Achterhoeker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk gevalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi, dat heb ik nog nooit gehoord. Hoe komt dat?
Zolang ik thuis blijf ik echt stil staan qua sociale ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interessante informatie.een goeiedag verder!
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen Twente en Achterhoek
Brofist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw.
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Twente dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoord.
Ohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
Bekijk het positief, het scheelt je in de kosten, het eten staat elke dag klaar en over het huishouden hoef je je ook niet druk te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuis.
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
Jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |