Anders gaan we allemaal gratis koffie halenquote:
Ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou vanavond allemaal naar Rotterdam dan.
Waarom wil je dat wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stomme vraag misschien hier hoor. Maar bestaat er een Nederlandstalige top 40 ergens?
Ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel.... Maar kom alleen als Rob opeens moet werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Verdorie wordt weer schooien op Rotterdam CS voor mij dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet op jouw school, maar bij de machinist gratis koffie en thee, maar ook die is nu ontruimd, explosiegevaar...
Dus helaas...
Op mijn school is ook gratis koffie en thee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet op jouw school, maar bij de machinist gratis koffie en thee, maar ook die is nu ontruimd, explosiegevaar...
Dus helaas...
die is ontruimd ook schat..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op mijn school is ook gratis koffie en thee hoor.
Zelfs op academieplein.
Je kan ook in Enschede een caffee latte, latte macchiato, espresso of cappucino komen drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verdorie wordt weer schooien op Rotterdam CS voor mij dan.
Maar dan moet jij betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook in Enschede een caffee latte, latte macchiato, espresso of cappucino komen drinken.
Jij harteloos monster, voor hetzelfde geld zitten alle docenten opgesloten in de docentenkamer en verbranden ze daar nu levend!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het eiland afgesloten? Dat zegt een medestudent.
Ohhell, hoeveel jaren heb je gehoopt dat je het bericht kreeg "je hoeft niet naar school, er is brand"
Nu is het moment eindelijk daar.
Gratis klinkt goedquote:
Ik weet hetquote:
Brand in Coolhaven. Meh, missen we daar wat aan danquote:
alles is afgesloten ja.. beide bruggen dicht.. alleen via westzeedijk kun je er nog langs...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
Is het eiland afgesloten? Dat zegt een medestudent.
Ohhell, hoeveel jaren heb je gehoopt dat je het bericht kreeg "je hoeft niet naar school, er is brand"
Nu is het moment eindelijk daar.
Ja mijn huis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brand in Coolhaven. Meh, missen we daar wat aan dan
quote:
Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
dan zat je vast niet relaxt hier te posten
Aan Enschede evenmin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
*Gooit knuppel in kabouterhok*
Aan heel Rotterdam mis je niks.
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te postenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?
En daarom woon ik in Schiedamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
*Gooit knuppel in kabouterhok*
Aan heel Rotterdam mis je niks.
we zijn ontruimd vriend, explosiegevaar door t lab... we mogen er dus niet bij...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te posten
Doe eens niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aan Enschede evenmin.
Kunnen ze beter direct bij Duitsland voegen, de taal spreken ze al.
Mind the PI biatchquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo. Ik doe een grapje maken.
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt primaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef SiIk het volgende:
Tijd voor zomer. Ik wil de was buiten kunnen hangen.
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt prima
Hmmmmm, terecht punt wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |