Blehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raar.
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n momentquote:
Dat laatste doe ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n moment
Mag ik em lenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens mijn boek uit. Wat. Een. Einde![]()
![]()
Een aanraderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Wel een goed idee, denk ik
.
Oh ja.quote:
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef arachide. het volgende:
Ik hou van alleen zijn, maar met iemand is alles vaak leuker, totdat ik weer even alleen moet zijn.
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik me rustig uitkleden en toen opeens blegh.
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.
Had je skypeseks met Faye?
En je kleedde je uit omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker met Kakkakoekoekonijn in bed. Kan alleen de slaap niet vatten.
Ik ging slapen na dat gesprek.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.
Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze moesten huilen bij boeken en dat kan ik me dan nooit voorstellen. Volgens mij ben ik bij dit boek dichterbij dat gevoel gekomen dan ooit.
Doet niequote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
7,5 voor dat kontje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Mijn heerlijk zachte, groene konijnenknuffelquote:
quote:Taakstraf voor mesjes in krat
Toegevoegd: donderdag 23 feb 2012, 15:52
Update: donderdag 23 feb 2012, 16:43
Een man uit Steenwijk die stanleymesjes aan een bierkrat had bevestigd om een dief te grazen te nemen, is veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur en een voorwaardelijke celstraf. Door zijn actie liep niet de dief maar een supermarktmedewerkster verwondingen op. De Steenwijker moet haar een schadevergoeding betalen van ruim 4600 euro.
De man had in maart vorig jaar de mesjes aan het bierkrat bevestigd omdat er bij hem en zijn buurgenoten kratjes bier waren gestolen. Hij zette het krat in zijn tuin en de volgende dag was het weg. De dief raakte zelf niet gewond en leverde het krat de volgende dag in bij Albert Heijn.
Toen een supermarktmedewerkster het krat optilde, werden de pezen van twee vingers doorgesneden. Zij werd geopereerd, maar de twee vingers zijn blijvend beschadigd. Een andere medewerkster liep lichte verwondingen op.
'Sadistisch'
De rechtbank acht poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade bewezen. De man had volgens de rechtbank andere mogelijkheden kunnen bedenken om diefstal van een bierkrat te voorkomen, bijvoorbeeld door het krat binnen te zetten.
De rechter spreekt van een sadistische actie. Daarnaast neemt de rechter het de man bijzonder kwalijk dat hij zich niet meldde, nadat de supermarktmedewerkers gewond waren geraakt. Het voorval leidde namelijk tot onrust in Steenwijk.
Naast het preparen van het bierkrat is de man ook veroordeeld voor het telen van hennep.
Ja, idioot ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ben altijd de allerlaatste persoon om te klagen over de Nederlandse straffen en ik wil ook niet nu beginnen met dat populistische geblaat, maar dit snap ik toch niet helemaal
[..]
Welke? Stephen Kingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.
Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze moesten huilen bij boeken en dat kan ik me dan nooit voorstellen. Volgens mij ben ik bij dit boek dichterbij dat gevoel gekomen dan ooit.
Vrijdagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dussss was het al weer vrijdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |