Blehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raar.
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n momentquote:
Dat laatste doe ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n moment
Mag ik em lenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens mijn boek uit. Wat. Een. Einde![]()
![]()
Een aanraderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Wel een goed idee, denk ik
.
Oh ja.quote:
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef arachide. het volgende:
Ik hou van alleen zijn, maar met iemand is alles vaak leuker, totdat ik weer even alleen moet zijn.
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik me rustig uitkleden en toen opeens blegh.
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.
Had je skypeseks met Faye?
En je kleedde je uit omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker met Kakkakoekoekonijn in bed. Kan alleen de slaap niet vatten.
Ik ging slapen na dat gesprek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |