Heb je ook kaarten dan?quote:
Jaquote:
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net als bijna iedereen in dit topic. Wat een feestje wordt dat
.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef SiIk het volgende:
Jofu's flat is op het nieuws. Nu weet ik waar ie woont.
Wat dan als je in ONZ en F&F postquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij)
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef SiIk het volgende:
Jofu's flat is op het nieuws. Nu weet ik waar ie woont.
Je halve buurt verdient bij met wiet telen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, al de 2e keer dat ik hier brand meemaak..
zie rijnmond.nl, brand bij dat labquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er dan?Mijn school ligt ernaast.
Ik ga gewoon bij de toffe mensen zitten. Er zijn waarschijnlijk kei veel lurkers, die zijn het wel gewend om alleen maar te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij)
Ze ontruimen alles. Je bent vrij vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er dan?Mijn school ligt ernaast.
Dat is ook echt een enorm vaag gebeuren daarzo. Ziet er echt eng uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zie rijnmond.nl, brand bij dat lab
Dan moet je kiezen, lieverd. Net als vroeger op het schoolplein: bij welk clubje sta je het liefst? :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan als je in ONZ en F&F post.
Ik ga wel de halve film missen als Samzz voortdurend mijn hoofd in haar schoot duwtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij de toffe mensen zitten. Er zijn waarschijnlijk kei veel lurkers, die zijn het wel gewend om alleen maar te kijken.
Nah eerste keer was afvoersysteem meubelzaak, nu lab ernaast, en onze opvang wordt nu ook ontruimd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je halve buurt verdient bij met wiet telen?
Niks ten nadele van de F&F'ers, maar de ONZ'ers ken ik beter, dat clubje dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet je kiezen, lieverd. Net als vroeger op het schoolplein: bij welk clubje sta je het liefst? :p
Gisteren vond je dat nog geilquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga wel de halve film missen als Samzz voortdurend mijn hoofd in haar schoot duwt
Awesome.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze ontruimen alles. Je bent vrij vandaag.
Oh, het is ook zeker geil, maar dan moet ik steeds die 3D bril afzetten en krijg ik hoofdpijn van het scherm. Hummm.... OK, ik plezier jou de eerste helft van de film, jij pleziert mij de tweede helft en dan praten we na de film nog nagloeiend bij over wat we gemist hebben van het ... haha... verhaal.quote:
Zou dat vanavond ook nog zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Er schijnt gratis koffie en thee uitgedeeld te worden.
En dan klagen dat de koffie aangebrand smaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Serieus. "Er is een brand, wat zullen we doen." "laten we gratis koffie en thee uitdelen!"
Mag dat andersomquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh, het is ook zeker geil, maar dan moet ik steeds die 3D bril afzetten en krijg ik hoofdpijn van het scherm. Hummm.... OK, ik plezier jou de eerste helft van de film, jij pleziert mij de tweede helft en dan praten we na de film nog nagloeiend bij over wat we gemist hebben van het ... haha... verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |