Hoezo ligt het genuanceerder dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Het ligt genuanceerder. Maar goed, ga jij je maar druk maken om de kindertjes in Afrika. Dan maak ik me wel druk om de diertjes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens hoop ik ook wel dat hij er gewoon goed uitkomt. Waarom niet?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Oh, ze wachten nog een dagje met doodverklaren, dusquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo ligt het genuanceerder dan?
Ik hoorde trouwens een mopje.
Het is groen en het kan heel goed skiën?
Een skiwi!
Het is oranje en het kan niet zo goed skiën?Omdat de piste waar hij aan het skiën was, uitgebreid op lawines is getest met explosies en er niks gebeurd was, daarom zijn hij en zijn zeer ervaren gids toch off-piste gegaan, ondanks dat er een lawine 4 waarschuwing was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens hoop ik ook wel dat hij er gewoon goed uitkomt. Waarom niet?
Immers, wie verwacht een lawine als er na verschillende explosies niks naar beneden is gekomen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is logischerwijs wat de Staatstelevisie zegt. Misschien is het waar, maar hoe kan een piste die zo uitgebreid getest is dan toch collapsen? Geloof er geen reet van. Die vriend die er bij was maakt zichzelf ook nog steeds allerlei verwijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de piste waar hij aan het skiën was, uitgebreid op lawines is getest met explosies en er niks gebeurd was, daarom zijn hij en zijn zeer ervaren gids toch off-piste gegaan, ondanks dat er een lawine 4 waarschuwing was.
Immers, wie verwacht een lawine als er na verschillende explosies niks naar beneden is gekomen?
Of je het gelooft of niet, is aan jezelf. Ik zou mezelf ook allerlei verwijten maken als er zoiets zou zijn gebeurd, ook al is het totaal mijn schuld niet. Dat is mens-eigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is logischerwijs wat de Staatstelevisie zegt. Misschien is het waar, maar hoe kan een piste die zo uitgebreid getest is dan toch collapsen? Geloof er geen reet van. Die vriend die er bij was maakt zichzelf ook nog steeds allerlei verwijten
Gelukkig wel.quote:
Deze is wel SFWquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik klikte toen realiseerde ik me dat jij het poste.
Heb ik wat gemist? Waarom kan je niet je huis in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
zo, ouderlijkhuis, lekker opwarmen en zo even douchen, kan zeker tot 15:00 niet terug m'n eigen huis in...
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb Marlous al opstaan om de sfeer te verhogen
Zie vorige posts, dikke brand, werknemers lab worden ontsmet en lab zelf worden metingen gedaan etc...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Waarom kan je niet je huis in?
Hopelijk geen schade in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
zo, ouderlijkhuis, lekker opwarmen en zo even douchen, kan zeker tot 15:00 niet terug m'n eigen huis in...
geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie vorige posts, dikke brand, werknemers lab worden ontsmet en lab zelf worden metingen gedaan etc...
Prognose is na 15:00 maar ik heb nu geen infobronnen atm..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen zin om terug te lezen
Maar ok brand dusEn wanneer mag je terug je huis in dan? Of weet je dat nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |