Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
dan zat je vast niet relaxt hier te posten
Aan Enschede evenmin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
*Gooit knuppel in kabouterhok*
Aan heel Rotterdam mis je niks.
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te postenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?
En daarom woon ik in Schiedamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
*Gooit knuppel in kabouterhok*
Aan heel Rotterdam mis je niks.
we zijn ontruimd vriend, explosiegevaar door t lab... we mogen er dus niet bij...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te posten
Doe eens niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aan Enschede evenmin.
Kunnen ze beter direct bij Duitsland voegen, de taal spreken ze al.
Mind the PI biatchquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo. Ik doe een grapje maken.
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt primaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef SiIk het volgende:
Tijd voor zomer. Ik wil de was buiten kunnen hangen.
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt prima
Hmmmmm, terecht punt wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%
Eyawaquote:
Nee, hij kruipt je mond in als je slaapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef SiIk het volgende:
Buh, nu voel ik het de rest van de dag overal kriebelen. Wat heb ik toch een hekel aan die beesten.
En nu niet aankomen met smoesjes dat dat beest banger voor mij is enzo
Gelukkig slaap ik niet hier vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij kruipt je mond in als je slaapt.
Moordenaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik niet hier vanavond.
Tevens is hij zojuist met enige dwang in mijn stofzuiger gekropen.
Ik ben principieel tegen het doden van beesten. Maar spinnen en muggen die zich in mijn kamer begeven vormen een uitzondering.quote:
Zet ze dan naar buiten of plet ze meteen met je schoen of zo... Stofzuiger is zo zielig, daar stikken ze langzaamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen het doden van beesten. Maar spinnen en muggen die zich in mijn kamer begeven vormen een uitzondering.
Tevens durf ik niet meer verder op te ruimen nu
Hou opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet ze dan naar buiten of plet ze meteen met je schoen of zo... Stofzuiger is zo zielig, daar stikken ze langzaam.
En ja, de kans is groot dat je nog meer spinnen tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |