hardstyle is voor flikkersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef Monopoly het volgende:
Zet deze even fullscreen en geluid hard![]()
![]()
Het gaat om de sfeer.quote:
Die beat is kankertraag man. Daar kun je toch niet fatsoenlijk op losgaan ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer.
Stel je voor: Je hebt een goede pil op of een goede lik MDMA , al die lasers, iedereen uit z'n dak, beukende beat die je gewoon voelt in je maag, je beste vrienden erbij, al die kleuren, lekkere wijvenDaar kan niets tegenop.
Ik ga er misschien heen, het is op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een maandjeHELEMAAL NAAR DE KANKERRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
DOEN man echt DOENquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er misschien heen, het is op mijn verjaardag
Dan moet ik alle familie weg schoppen na het eten, snel mijn drugs ophalen en naar Den Bosch toe
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Ik hoop voor hem dat hij nog mag ontwaken, maar volgens mij is hij gewoon hersendood of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Tering. Treurig nieuws van Friso zeg.
Ik heb wel te doen met zijn familie, je zoon/broer/echtgenoot/vader op zo'n manier te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Tering. Treurig nieuws van Friso zeg.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Stokstaart het volgende:
waarom zou je je het lot van die Friso aantrekken
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Stokstaart het volgende:
waarom zou je je het lot van die Friso aantrekken
Waarom zou ik dat stellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?
Dan is dat familie van me. Wat kan jou die stomme kutprins schelen? Als jij daar ligt geven hun toch ook geen neuk man. Ze weten niet eens wie je bent en vice versaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?
Ik vind het erg voor hem. Mijn leven staat er niet om stil en ik denk er ook niet ieder moment van de dag aan. Maar ik hoop wel van harte dat hij nog ontwaakt, ook voor zijn vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is dat familie van me. Wat kan jou die stomme kutprins schelen? Als jij daar ligt geven hun toch ook geen neuk man. Ze weten niet eens wie je bent en vice versa
T zit in de naam hoorde ik net.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Vergeet de kindertjes in Afrika niet he waar er elke seconde duizenden sterven. Of het volk in Syria.
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!
Hier ben ik het wel mee eens, ik hoop wel dat hij bij komt, maar het is wel eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Vergeet de kindertjes in Afrika niet he waar er elke seconde duizenden sterven. Of het volk in Syria.
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!
Hmmm... Het ligt genuanceerder. Maar goed, ga jij je maar druk maken om de kindertjes in Afrikaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op 14 juli 1711 kwam Johan Willem Friso aan bij de Moerdijk nabij Strijensas. Hier wilde hij het Hollandsch Diep oversteken om zo naar Den Haag te kunnen, in verband met een bespreking met zijn rivaal, Frederik van Pruisen, over de erfenis van zijn achterneef koning-stadhouder Willem III. Het weer was goed, maar er leek een flinke bui op komst. De prins liet zijn boot bij een groter vaartuig aanleggen. Om het zelf droog te houden, nam hij plaats in een klein vissersvaartuig waarop zijn koets verscheept stond. Toen de boot bijna de overkant had bereikt, was de bui uitgebleven. De prins was inmiddels uit zijn koets gekomen. De schipper moest de zeilen nog even wenden en daarna kon het gezelschap aan land gaan. Echter, de zeilen weigerden en plots kwam er een flinke windvlaag aanzetten. Deze vulde het zeil en de boot helde over en schepte water. Alle opvarenden vielen overboord. Eén persoon (Du Tour) wist zich aan de portierkruk van de koets vast te klemmen. Prins Johan Willem Friso klemde zich weer aan hem vast, maar kon hem niet vasthouden toen een golf hem meesleurde. De schipper zette tevergeefs een reddingsactie op touw: de jonge prins verdronk, evenals zijn kamerheer. De overige opvarenden konden wel worden gered.
Pas acht dagen na het ongeluk zag een schipper het lijk van de prins drijven, op ongeveer de plaats van het ongeluk. Op 25 februari 1712, ruim 7 maanden na zijn dood, werd Johan Willem Friso bijgezet in de Grafkelder van de Friesche Nassau's in de Grote of Jacobijnerkerk te Leeuwarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |