Nah, voor zover ik weet niet, alleen lab onder m'n flatjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hopelijk geen schade in het vooruitzicht
Het zal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)nnedag-onzeker.dhtml
Hmmmm ik ga gewoon feestje vieren hoor
Gewoon fucking hard drugs gebruiken. Alles komt wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus ONS feest word in het wat gegooit door hun familieproblematiek
JAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Logisch toch? Zou jij zin hebben in een feest als je vader in coma lag en mogelijk gewoon dood gaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou nou, het enige wat er staat is dat de koningin misschien niet naar die plaatsen toe gaat. En zelfs dat is vage AD-speculatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat ze het koekhappen en zaklopen wel een beetje zat zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verschillende dj's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie trouwens al op het rooster gekeken voor vanavond ?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verschillende dj's?
Verschillende muziek??
Ja ik had er ook bij willen zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaAllemaal onder het genot van diverse verdovende middelen
Meerdere FOK!kers zijn er
Ik ga de politie bellen kan het hele zooitje een avondje brommenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaAllemaal onder het genot van diverse verdovende middelen
Meerdere FOK!kers zijn er
Zal niet de eerste keer voor mij zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga de politie bellen kan het hele zooitje een avondje brommen
Was vorige keer ook zo idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Intronic het volgende:
Politie doet gewoon lekker mee hoor, potje nakken.
Nee ik durf niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |