En jijquote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick scoorde slechter tijdens 'jokeren'.
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
Ik was al een touw aan het zoeken...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurt
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hij weent uit ze kutquote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Crackberry in de wasmachine geweest, nu een nieuwe door verzekering, over 5 maand loopt abonnement af, dus over 3 maand kan ik weer verlengen, en deze verkopen.
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veelquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ohw, beterquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, beter...
...en dat van Windows?
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moederquote:Op zondag 19 februari 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.
giebel de biebel
Hahahaha. Ja, ik vind van welquote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moeder_!
Van de iPhone?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik vind van wel! Ik was sceptisch over de 'one button to rule them all'
Ja.quote:
Ik moet nog 2 maandjes wachten... dan ga ik of voor de Nexus of de S2(mogelijk 3, als die er dan isquote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht mijn back-button te missen. Maar dat valt me alleszins mee!
Nu heeft mijn moeder mijn desire. Is er erg blij mee!
Dat was mijn tweede optiequote:Op zondag 19 februari 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 maandjes wachten... dan ga ik of voor de Nexus of de S2(mogelijk 3, als die er dan is)
Die valt toch wel meequote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede optie!
Maar vond hem veelste groot - zo ook de hugehugehugehugehuge Note.
naaaah ik houd wel van enigszins compact. Desire was perfectquote:Op zondag 19 februari 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die valt toch wel mee?
De note vind ik ook tof, maar iets te groot..
Het enige kutte van de Desire vind ik dat het te snel vol zit. Hij geeft nu steeds die melding en nou synchroniseert hij mijn mail en agenda soms nietquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
naaaah ik houd wel van enigszins compact. Desire was perfect! Alleen viel hij soms uit en was ik zat van het iedere keer updaten en kraken dit-dat.
Ja, dat volzitten irriteerde ik me ook mateloos aan. 16gb schijf nuquote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige kutte van de Desire vind ik dat het te snel vol zit. Hij geeft nu steeds die melding en nou synchroniseert hij mijn mail en agenda soms niet
Als de iPhone een Android was had ik die ook genomen..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat volzitten irriteerde ik me ook mateloos aan. 16gb schijf nu!
Uiteindelijk toch voor de iPhone gegaan. Ben nog steeds een beetje verliefd.
ook op Patrick hoor
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als de iPhone een Android was had ik die ook genomen..
N95 had iedereen. Ik nam daarom een N82quote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
Ik had een N95....
Na al die keren dat hij als bal functioneerde leeft hij nog steeds
En daarom heb je nu een iPhone?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
N95 had iedereen. Ik nam daarom een N82
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, eerste minpunt ontdekt... geen smilies in mn whatsapp
Ik kan het niet vinden... morgen eens uitzoeken!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.
Lumia?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.
Haha! Ja, zoiets had René ook al ontdekt.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
Google zegt: "Meer mensen klagen hierover. Update volgt"
...my work here is done
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:03 schreef Renesite het volgende:
draaaaaak van een update installeren
Leuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:32 schreef Karina het volgende:
Ik spam even een linkje over een oud VOH deelneemsterNSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Wat is deze?quote:
geeeen idee... en als ik het zo zie ga ik het niet proberenquote:
ahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
geeeen idee... en als ik het zo zie ga ik het niet proberen
edit: http://knowyourmeme.com/memes/cinnamon-challenge
Met een kabeltje? Spotify?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Ja, zoiets had René ook al ontdekt.
Volgend obstakel: hoe zet je muziek erop?
quote:
Hoi nerdjequote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een nerdje
Mijn studiecoach heeft me geselecteerd voor een excelentieprogramma. Dat programma duurt van het volgend blok t/m het eerste blok van volgend jaar(inclusief de zomervakantie). We moeten dan iets interactiefs maken wat in 2025 gebruikt zal worden. We gaan daarvoor ook een week naar Madrid, levert 6 extra studiepunten op en een extra certificaat bij mijn diploma.... é voila!
&& ik heb vandaag 2 9,7's gehaald
ik las geneukt, tijd voor koffiequote:
Jij drinkt koffie na het neuken? Apart, de meeste grijpen naar een sigaret.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik las geneukt, tijd voor koffie
Ja ik weet dat je het vrouwtje bent Pheno, what else is newquote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie na het neuken? Apart, de meeste grijpen naar een sigaret.
Ik las hetzelfde toen ik langsscrolldequote:Op maandag 20 februari 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik las geneukt, tijd voor koffie
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las hetzelfde toen ik langsscrollde
Ik rook ook niet. Nou ja, sigaret maar op marktplaats zetten, misschien levert het nog wat op.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het vrouwtje bent Pheno, what else is newTheeleut
En een sigaret hoef ik nooit, dank je
Ff clutchen dan maar?quote:
Is gelukt~!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kabeltje? Spotify?
Of inmiddels gelukt?
Met force feedbackquote:
Oh prrrrrrrrrrr zou Patrique zeggen!quote:
Vita is de nieuwe playstation toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef Pheno het volgende:
Woensdag een Vita kopen en vandaag twee tickets Japan gehaaldDitgaat weer een dure maand worden. Al waren de tickets spotgoedkoop.
woow wat goedquote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een nerdje
Mijn studiecoach heeft me geselecteerd voor een excelentieprogramma. Dat programma duurt van het volgend blok t/m het eerste blok van volgend jaar(inclusief de zomervakantie). We moeten dan iets interactiefs maken wat in 2025 gebruikt zal worden. We gaan daarvoor ook een week naar Madrid, levert 6 extra studiepunten op en een extra certificaat bij mijn diploma.... é voila!
&& ik heb vandaag 2 9,7's gehaald
Ja, de nieuwe handheld.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vita is de nieuwe playstation toch?
En weer naar een beurs?
Ik loop achterquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe handheld.
Neuh, ik heb meer in het buitenland te doen dan een beurs
heft0gquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:35 schreef Pheno het volgende:
Verslapen. Toch nog op tijd op het werk. Ik hoor opeens de wekker van mijn vrouw, een uur later dan die van mij
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:14 schreef Pheno het volgende:
True story, dat wel. Weer genoeg meegemaakt voor dit levensjaar
Juist wel.quote:
Waarom dan de 9.gifquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist wel.
Maar ook een tweede.
De tweede beviel niet. Verder zijn er geen sollicitanten meer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben gebroken, alles doet pijn, warme lucht uit mn neus, geirriteerd tandvlees, zweet breekt me uit..
Oftewel, de griep komt eraan
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 puntenquote:
Wuutquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 punten
324? Holy crappersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 punten
Nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..
ik speelde Eentje met tw, dw, tl, en tw
quote:Patrick zegt:
ik ga in bed liggen denk ik
lamlendig
morgen maar even huiswerk maken
René zegt:
Ja, ik heb ook al depressief gelegen in bed
Kreeg die scheermesjes niet uit die houder
anders had ik gekrast
Ik heb deze dag ook maar gebruikt om wat dingetjes terug te kijken..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
OMGEEZSERRZSSS
ik moet flikken nog terug kijken...
eens even een pot thee zetten
Siri is ook nieuw. Of heb ik een telefoon gemist die het ook kon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En elke applefan doet alsof het helemaal nieuw is enzo
Ja, maar het hele idee van een vraag stellen en dat die beantwoord wordt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Siri is ook nieuw. Of heb ik een telefoon gemist die het ook kon?
Dat deden ze in de oertijd al. Maar toen ging het van:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar het hele idee van een vraag stellen en dat die beantwoord wordt..
Ahhhhh "Ubuntu"quote:
Maar de steen praatte toen niet terugquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deden ze in de oertijd al. Maar toen ging het van:
"Whabakabaka?"
"Whahoehiela!"
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Trusten!quote:
Dit maar ik ga gewoon met de auto, moet lukkenquote:
Ja, dat wel.. trein is niet te doen.. ..quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit maar ik ga gewoon met de auto, moet lukken
Eer dat ik thuis ben, gegeten heb etc en stap in de trein dan ben ik daar wanneer de film halverwege is jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. trein is niet te doen.. ..
Nah, dat niet eens voor mij.. het thuiskomen is een probleemquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben, gegeten heb etc en stap in de trein dan ben ik daar wanneer de film halverwege is ja
Hehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, dat niet eens voor mij.. het thuiskomen is een probleem
Tijd om te verhuizen
Sowieso herkansen als het hoogste cijfer teltquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wij gaan verbeteren... cijfer telt maar voor 10 procent mee.. maar toch... Je zal maar net 0,1 punt nodig hebben
`quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso herkansen als het hoogste cijfer telt
Nja, als het een verschil maakt is het helemaal mooi meegenomen tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ja... het hoogste wat je nu kan halen is een 7.0
scheelt toch 0.15 punt voor het gemiddelde als we dat halen
Jajaquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef Renesite het volgende:
Patrick sloot toennet zijn laptop af.
Want moest huiswerk maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:René zegt:
Getver
voel me als 8 maanden geleden
verliefd
Ik ga heeeel snel slapen denk ik
Patrick zegt:
hahaha
hoe komt t ?
René zegt:
Kweetnie
Patrick zegt:
heb je een ander op t oog?
René zegt:
Nee
Voorjaarskriebels
Patrick zegt:
Prrrr
geil dus
smeerlap!
Irritant!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef roos85 het volgende:
Moet nog steeds een cijfer terug krijgen
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Irritant!
Ik heb nu alles terug. Even hard werken dit blok!
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of laterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!
Komt helemaal goed Pat
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen hequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of later
OMG! Das echt erg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen he
Heb ooit een docent gehad die het de nacht van de deadline online had gezet
Kinderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze week nog 3 presentaties en testen met kinderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
KinderenHet testen met die kinderen is best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je doen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het testen met die kinderen is best tof
We hebben een prototype van ons spel en dan moeten we gaan kijken -in het usability lab op school- hoe ze het spelen, waarnaar ze kijken, ed. om met die resultaten verder te werken aan het spelquote:
Ah, tofquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een prototype van ons spel en dan moeten we gaan kijken -in het usability lab op school- hoe ze het spelen, waarnaar ze kijken, ed. om met die resultaten verder te werken aan het spel
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
IK WORD HIER VOOR SCHUT GEZET!
Ik ga de kindertelefoon bellen
Heul niet! Ik vind het wel liefquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
IK WORD HIER VOOR SCHUT GEZET!
Ik ga de kindertelefoon bellen
Ja!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
Als je je realiseert dat je als 5 minuten naar een golvend Googlelogo kijkt dan is het misschien wel verstandig om gewoon naar bed te gaan he?
Want tepels liegen niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Zeroku het volgende:
hoe kunde nou zegge dagge nie geniet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, daar weet ik alles van, he Rene?
Haha hommo!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef iBenny het volgende:
Test je je spel op kinderen van 7 en 8 krijg je als commentaar dat het moederkarakter dikker moet worden en grotere tieten moeten hebben, omdat hun moeder dat ook is![]()
Gohquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
En ze waren echt fakking hyperactief
Altijd leuk... ook echt zo'n stuiterbalversiequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een ADHD'er in mijn klas..
zonder medicatie..
Dat niet eens.. maar hij is vooral irritant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Altijd leuk... ook echt zo'n stuiterbalversie?
Gewoon kapot makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat niet eens.. maar hij is vooral irritant.
van fok actie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ga je je ook aanmelden voor die film Pat?
Ohwquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis met de trein
Ja, ik vind het prima... weet alleen niet wat mn teamgenoot wil enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die dag kan ik eventueel wel vanaf 15.00 inspreken, if you like
Nee, maar reizen vind ik geen probleemquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima... weet alleen niet wat mn teamgenoot wil enzo
Je bent dan al in Amsterdam?
Maar das nog lang...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar reizen vind ik geen probleemen is maar 2 uurtjes vanaf Groningen
Dus donderdag 1 maart kan ik, hele dag, en dinsdag 6 maar vanaf 15.00
Het lijkt me leuk om te doen!
Nja, als je het zelf geen probleem vind....quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach joh... Boek mee van school, komt goed!
Ik ga niet met de auto... ga ik liever biosje en een etentje in de stad doen. Is nog goedkoperquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je kunt ze altijd nog 'teruggeven'
Ja.. we zijn er al uit.. hij heeft er geen autoreis voor over..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je kunt ze altijd nog 'teruggeven'
Jammerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. we zijn er al uit.. hij heeft er geen autoreis voor over..
En ik ga niet bij een compleet onbekende/onbekenden 4 uur lang in de auto zitten.quote:
I Willquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik ga niet bij een compleet onbekende/onbekenden 4 uur lang in de auto zitten.
Call me control freak en niet ondernemend.
Huh, hoezo datquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik ga niet bij een compleet onbekende/onbekenden 4 uur lang in de auto zitten.
Call me control freak en niet ondernemend.
Carpoolen.quote:
Ohw zo... nja, dan is het wel te begrijpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Carpoolen.
Retourtje Groningen > Amsterdam is ruim 50 euro. Had liever de trein... Kan je tenminste beetje slapen in de trein naar huis...
En ik vind het niet cool om te carpoolen. Heb niets met compleet wildvreemden achter het stuur. Voor een kort stukje: prima. Maar niet 4 uur lang op een dag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... nja, dan is het wel te begrijpen.
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik vind het niet cool om te carpoolen. Heb niets met compleet wildvreemden achter het stuur. Voor een kort stukje: prima. Maar niet 4 uur lang op een dag.
Snel die porno uit dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ik ben zoveel tegelijk aan het doen dat ik niet eens meer weet wat ik doe
Herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr...
Ik keek tv...werd slaperig.. dacht doe de tv maar uit.
Tv uit.. klaar wakker
Woeps....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver..
Verslapen
Nu heb ik het eerste uur gemist.. Ik baal.. eigenlijk
Maar goed, nu snel naar school voor Engels
Hmm.. het belangrijkste vak dit blok. Vandaar dat ik baal.. maar goed. Wat ze uitleggen zetten ze ook op internet, dus dat maar goed bestuderenquote:
hmmmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. het belangrijkste vak dit blok. Vandaar dat ik baal.. maar goed. Wat ze uitleggen zetten ze ook op internet, dus dat maar goed bestuderen
Koppijn (en ik heb een dikke kop, dus veel) en kotsneigingen. Maar ik ben weer braaf op het werk.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koppijn (en ik heb een dikke kop, dus veel) en kotsneigingen. Maar ik ben weer braaf op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
Pat, je weet Vajen uit The Voice Kids wel toch?
Kijk dit dan__!
haha ach. T zijn kids!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Gas op die lolly?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Ik zit al een week met 'Gas op die lolly' in m'n hoofd en telkens als het er bijna uit is begint weer iemand het te zingen of ik lees het op Twitter ofzo
Ik word gek
Carnavalshit van 2012. Als je het opzoekt zit het de komende drie weken in je hoofd dus neem een wijze beslissingquote:
Deze?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Carnavalshit van 2012. Als je het opzoekt zit het de komende drie weken in je hoofd dus neem een wijze beslissing
Juistemmmquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juistemmm
En hij zit nu weer in mijn hoofd, dankjewel
Heel engquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1781634
Dafuq
Mijn oren verpauperenquote:
Hmmmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
Tsss Patrick moest werken tot 22:00
Nog niets gehoord
Nah, ze moesten iets doen met inventariseren en zo. Ervaring leert dat dat vaker uitloopt.quote:
Oooooohwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ze moesten iets doen met inventariseren en zo. Ervaring leert dat dat vaker uitloopt.
Vind het wel leuk om even weltrusten te zeggen.. Maar stomquote:
dan wacht je toch nog heel ff. Hij zal vast zodirect wel klaar zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om even weltrusten te zeggen.. Maar stom
Je hebt voorspellende gaves!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan wacht je toch nog heel ff. Hij zal vast zodirect wel klaar zijn
En je wist dat de rest tot 23.00 moest, en ik overwerk niet schuw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
Tsss Patrick moest werken tot 22:00
Nog niets gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |