Sowieso herkansen als het hoogste cijfer teltquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wij gaan verbeteren... cijfer telt maar voor 10 procent mee.. maar toch... Je zal maar net 0,1 punt nodig hebben
`quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso herkansen als het hoogste cijfer telt
Nja, als het een verschil maakt is het helemaal mooi meegenomen tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ja... het hoogste wat je nu kan halen is een 7.0
scheelt toch 0.15 punt voor het gemiddelde als we dat halen
Jajaquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef Renesite het volgende:
Patrick sloot toennet zijn laptop af.
Want moest huiswerk maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:René zegt:
Getver
voel me als 8 maanden geleden
verliefd
Ik ga heeeel snel slapen denk ik
Patrick zegt:
hahaha
hoe komt t ?
René zegt:
Kweetnie
Patrick zegt:
heb je een ander op t oog?
René zegt:
Nee
Voorjaarskriebels
Patrick zegt:
Prrrr
geil dus
smeerlap!
Irritant!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef roos85 het volgende:
Moet nog steeds een cijfer terug krijgen
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Irritant!
Ik heb nu alles terug. Even hard werken dit blok!
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of laterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!
Komt helemaal goed Pat
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen hequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of later
OMG! Das echt erg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen he
Heb ooit een docent gehad die het de nacht van de deadline online had gezet
Kinderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze week nog 3 presentaties en testen met kinderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
KinderenHet testen met die kinderen is best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je doen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het testen met die kinderen is best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |