Sowieso herkansen als het hoogste cijfer teltquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wij gaan verbeteren... cijfer telt maar voor 10 procent mee.. maar toch... Je zal maar net 0,1 punt nodig hebben
`quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso herkansen als het hoogste cijfer telt
Nja, als het een verschil maakt is het helemaal mooi meegenomen tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ja... het hoogste wat je nu kan halen is een 7.0
scheelt toch 0.15 punt voor het gemiddelde als we dat halen
Jajaquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef Renesite het volgende:
Patrick sloot toennet zijn laptop af.
Want moest huiswerk maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:René zegt:
Getver
voel me als 8 maanden geleden
verliefd
Ik ga heeeel snel slapen denk ik
Patrick zegt:
hahaha
hoe komt t ?
René zegt:
Kweetnie
Patrick zegt:
heb je een ander op t oog?
René zegt:
Nee
Voorjaarskriebels
Patrick zegt:
Prrrr
geil dus
smeerlap!
Irritant!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef roos85 het volgende:
Moet nog steeds een cijfer terug krijgen
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Irritant!
Ik heb nu alles terug. Even hard werken dit blok!
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of laterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nogal, het moet wel uiterlijk vrijdag binnen zijn hoor.. maar het is gewoon irritant dat het er nog niet is!
Komt helemaal goed Pat
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen hequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohja... bij mij waren 3 van de 5 tentamens ook echt op de laatste dag binnen, of later
OMG! Das echt erg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af wat die docenten allemaal doen he
Heb ooit een docent gehad die het de nacht van de deadline online had gezet
Kinderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze week nog 3 presentaties en testen met kinderen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
KinderenHet testen met die kinderen is best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je doen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het testen met die kinderen is best tof
We hebben een prototype van ons spel en dan moeten we gaan kijken -in het usability lab op school- hoe ze het spelen, waarnaar ze kijken, ed. om met die resultaten verder te werken aan het spelquote:
Ah, tofquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een prototype van ons spel en dan moeten we gaan kijken -in het usability lab op school- hoe ze het spelen, waarnaar ze kijken, ed. om met die resultaten verder te werken aan het spel
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
IK WORD HIER VOOR SCHUT GEZET!
Ik ga de kindertelefoon bellen
Heul niet! Ik vind het wel liefquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
IK WORD HIER VOOR SCHUT GEZET!
Ik ga de kindertelefoon bellen
Ja!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
Als je je realiseert dat je als 5 minuten naar een golvend Googlelogo kijkt dan is het misschien wel verstandig om gewoon naar bed te gaan he?
Want tepels liegen niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:37 schreef Zeroku het volgende:
hoe kunde nou zegge dagge nie geniet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, daar weet ik alles van, he Rene?
Haha hommo!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef iBenny het volgende:
Test je je spel op kinderen van 7 en 8 krijg je als commentaar dat het moederkarakter dikker moet worden en grotere tieten moeten hebben, omdat hun moeder dat ook is![]()
Gohquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
En ze waren echt fakking hyperactief
Altijd leuk... ook echt zo'n stuiterbalversiequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een ADHD'er in mijn klas..
zonder medicatie..
Dat niet eens.. maar hij is vooral irritant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Altijd leuk... ook echt zo'n stuiterbalversie?
Gewoon kapot makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat niet eens.. maar hij is vooral irritant.
van fok actie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
Ga je je ook aanmelden voor die film Pat?
Ohwquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer thuis met de trein
Ja, ik vind het prima... weet alleen niet wat mn teamgenoot wil enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die dag kan ik eventueel wel vanaf 15.00 inspreken, if you like
Nee, maar reizen vind ik geen probleemquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima... weet alleen niet wat mn teamgenoot wil enzo
Je bent dan al in Amsterdam?
Maar das nog lang...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar reizen vind ik geen probleemen is maar 2 uurtjes vanaf Groningen
Dus donderdag 1 maart kan ik, hele dag, en dinsdag 6 maar vanaf 15.00
Het lijkt me leuk om te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |