En jijquote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick scoorde slechter tijdens 'jokeren'.
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
Ik was al een touw aan het zoeken...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is niet zo depressief als het klinkt hoor
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jonge je moest janken toen je blackberry dood was. Doe normaal.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij nog steeds treurt
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Hij is litersssssss kwijt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hij weent uit ze kutquote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn nou weer details die je niet met me hoeft te delen
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Crackberry in de wasmachine geweest, nu een nieuwe door verzekering, over 5 maand loopt abonnement af, dus over 3 maand kan ik weer verlengen, en deze verkopen.
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veelquote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe bevalt de Lumia verder? Is ie een beetje snel?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ohw, beterquote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en echt heel gebruiksvriendelijk! Ik had heel snel door hoe 'ie werkt. En geloof me, dat zegt heel veel
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, beter...
...en dat van Windows?
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moederquote:Op zondag 19 februari 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weiger ook hem aan een van mijn Apple producten aan te sluiten. Alleen draadloze dataverbinding in de vorm van Hi > Vodafone zou mogelijk zijn.
giebel de biebel
Hahahaha. Ja, ik vind van welquote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een iPhone is toch wel redelijk gebruiksvriendelijk? Tenminste... kijkend naar mijn moeder_!
Van de iPhone?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, ik vind van wel! Ik was sceptisch over de 'one button to rule them all'
Ja.quote:
Ik moet nog 2 maandjes wachten... dan ga ik of voor de Nexus of de S2(mogelijk 3, als die er dan isquote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht mijn back-button te missen. Maar dat valt me alleszins mee!
Nu heeft mijn moeder mijn desire. Is er erg blij mee!
Dat was mijn tweede optiequote:Op zondag 19 februari 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 maandjes wachten... dan ga ik of voor de Nexus of de S2(mogelijk 3, als die er dan is)
Die valt toch wel meequote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was mijn tweede optie!
Maar vond hem veelste groot - zo ook de hugehugehugehugehuge Note.
naaaah ik houd wel van enigszins compact. Desire was perfectquote:Op zondag 19 februari 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die valt toch wel mee?
De note vind ik ook tof, maar iets te groot..
Het enige kutte van de Desire vind ik dat het te snel vol zit. Hij geeft nu steeds die melding en nou synchroniseert hij mijn mail en agenda soms nietquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
naaaah ik houd wel van enigszins compact. Desire was perfect! Alleen viel hij soms uit en was ik zat van het iedere keer updaten en kraken dit-dat.
Ja, dat volzitten irriteerde ik me ook mateloos aan. 16gb schijf nuquote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige kutte van de Desire vind ik dat het te snel vol zit. Hij geeft nu steeds die melding en nou synchroniseert hij mijn mail en agenda soms niet
Als de iPhone een Android was had ik die ook genomen..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat volzitten irriteerde ik me ook mateloos aan. 16gb schijf nu!
Uiteindelijk toch voor de iPhone gegaan. Ben nog steeds een beetje verliefd.
ook op Patrick hoor
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als de iPhone een Android was had ik die ook genomen..
N95 had iedereen. Ik nam daarom een N82quote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
Ik had een N95....
Na al die keren dat hij als bal functioneerde leeft hij nog steeds
En daarom heb je nu een iPhone?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
N95 had iedereen. Ik nam daarom een N82
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, eerste minpunt ontdekt... geen smilies in mn whatsapp
Ik kan het niet vinden... morgen eens uitzoeken!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.
Lumia?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nokia heeft dat toch wel.. vriendin van mij heeft ook een Nokia en kan wel smiley's van WA gebruiken.
Haha! Ja, zoiets had René ook al ontdekt.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
Google zegt: "Meer mensen klagen hierover. Update volgt"
...my work here is done
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:03 schreef Renesite het volgende:
draaaaaak van een update installeren
Leuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:32 schreef Karina het volgende:
Ik spam even een linkje over een oud VOH deelneemsterNSF finaliste Joan Franka op FOK! dinsdagavond 21 februari
Wat is deze?quote:
geeeen idee... en als ik het zo zie ga ik het niet proberenquote:
ahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
geeeen idee... en als ik het zo zie ga ik het niet proberen
edit: http://knowyourmeme.com/memes/cinnamon-challenge
Met een kabeltje? Spotify?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Ja, zoiets had René ook al ontdekt.
Volgend obstakel: hoe zet je muziek erop?
quote:
Hoi nerdjequote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een nerdje
Mijn studiecoach heeft me geselecteerd voor een excelentieprogramma. Dat programma duurt van het volgend blok t/m het eerste blok van volgend jaar(inclusief de zomervakantie). We moeten dan iets interactiefs maken wat in 2025 gebruikt zal worden. We gaan daarvoor ook een week naar Madrid, levert 6 extra studiepunten op en een extra certificaat bij mijn diploma.... é voila!
&& ik heb vandaag 2 9,7's gehaald
ik las geneukt, tijd voor koffiequote:
Jij drinkt koffie na het neuken? Apart, de meeste grijpen naar een sigaret.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik las geneukt, tijd voor koffie
Ja ik weet dat je het vrouwtje bent Pheno, what else is newquote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij drinkt koffie na het neuken? Apart, de meeste grijpen naar een sigaret.
Ik las hetzelfde toen ik langsscrolldequote:Op maandag 20 februari 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik las geneukt, tijd voor koffie
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las hetzelfde toen ik langsscrollde
Ik rook ook niet. Nou ja, sigaret maar op marktplaats zetten, misschien levert het nog wat op.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het vrouwtje bent Pheno, what else is newTheeleut
En een sigaret hoef ik nooit, dank je
Ff clutchen dan maar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |