SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:28 schreef iBenny het volgende:
Pat, je weet Vajen uit The Voice Kids wel toch?
Kijk dit dan__!
haha ach. T zijn kids!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Gas op die lolly?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Ik zit al een week met 'Gas op die lolly' in m'n hoofd en telkens als het er bijna uit is begint weer iemand het te zingen of ik lees het op Twitter ofzo
Ik word gek
Carnavalshit van 2012. Als je het opzoekt zit het de komende drie weken in je hoofd dus neem een wijze beslissingquote:
Deze?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Carnavalshit van 2012. Als je het opzoekt zit het de komende drie weken in je hoofd dus neem een wijze beslissing
Juistemmmquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juistemmm
En hij zit nu weer in mijn hoofd, dankjewel
Heel engquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1781634
Dafuq
Mijn oren verpauperenquote:
Hmmmquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
Tsss Patrick moest werken tot 22:00
Nog niets gehoord
Nah, ze moesten iets doen met inventariseren en zo. Ervaring leert dat dat vaker uitloopt.quote:
Oooooohwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ze moesten iets doen met inventariseren en zo. Ervaring leert dat dat vaker uitloopt.
Vind het wel leuk om even weltrusten te zeggen.. Maar stomquote:
dan wacht je toch nog heel ff. Hij zal vast zodirect wel klaar zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om even weltrusten te zeggen.. Maar stom
Je hebt voorspellende gaves!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan wacht je toch nog heel ff. Hij zal vast zodirect wel klaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |