quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben gebroken, alles doet pijn, warme lucht uit mn neus, geirriteerd tandvlees, zweet breekt me uit..
Oftewel, de griep komt eraan
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 puntenquote:
Wuutquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 punten
324? Holy crappersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. en tot overmaat van ramp denk ik dat Kally me nu haat. Ik ging Wordfeuden met d'r.. mijn eerste woord gelijk 324 punten
Nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..
ik speelde Eentje met tw, dw, tl, en tw
quote:Patrick zegt:
ik ga in bed liggen denk ik
lamlendig
morgen maar even huiswerk maken
René zegt:
Ja, ik heb ook al depressief gelegen in bed
Kreeg die scheermesjes niet uit die houder
anders had ik gekrast
Ik heb deze dag ook maar gebruikt om wat dingetjes terug te kijken..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
OMGEEZSERRZSSS
ik moet flikken nog terug kijken...
eens even een pot thee zetten
Siri is ook nieuw. Of heb ik een telefoon gemist die het ook kon?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
En elke applefan doet alsof het helemaal nieuw is enzo
Ja, maar het hele idee van een vraag stellen en dat die beantwoord wordt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Siri is ook nieuw. Of heb ik een telefoon gemist die het ook kon?
Dat deden ze in de oertijd al. Maar toen ging het van:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar het hele idee van een vraag stellen en dat die beantwoord wordt..
Ahhhhh "Ubuntu"quote:
Maar de steen praatte toen niet terugquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deden ze in de oertijd al. Maar toen ging het van:
"Whabakabaka?"
"Whahoehiela!"
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Trusten!quote:
Dit maar ik ga gewoon met de auto, moet lukkenquote:
Ja, dat wel.. trein is niet te doen.. ..quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit maar ik ga gewoon met de auto, moet lukken
Eer dat ik thuis ben, gegeten heb etc en stap in de trein dan ben ik daar wanneer de film halverwege is jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat wel.. trein is niet te doen.. ..
Nah, dat niet eens voor mij.. het thuiskomen is een probleemquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eer dat ik thuis ben, gegeten heb etc en stap in de trein dan ben ik daar wanneer de film halverwege is ja
Hehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nah, dat niet eens voor mij.. het thuiskomen is een probleem
Tijd om te verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |