Is gelukt~!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een kabeltje? Spotify?
Of inmiddels gelukt?
Met force feedbackquote:
Oh prrrrrrrrrrr zou Patrique zeggen!quote:
Vita is de nieuwe playstation toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef Pheno het volgende:
Woensdag een Vita kopen en vandaag twee tickets Japan gehaaldDitgaat weer een dure maand worden. Al waren de tickets spotgoedkoop.
woow wat goedquote:Op maandag 20 februari 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ben een nerdje
Mijn studiecoach heeft me geselecteerd voor een excelentieprogramma. Dat programma duurt van het volgend blok t/m het eerste blok van volgend jaar(inclusief de zomervakantie). We moeten dan iets interactiefs maken wat in 2025 gebruikt zal worden. We gaan daarvoor ook een week naar Madrid, levert 6 extra studiepunten op en een extra certificaat bij mijn diploma.... é voila!
&& ik heb vandaag 2 9,7's gehaald
Ja, de nieuwe handheld.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vita is de nieuwe playstation toch?
En weer naar een beurs?
Ik loop achterquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe handheld.
Neuh, ik heb meer in het buitenland te doen dan een beurs
heft0gquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:35 schreef Pheno het volgende:
Verslapen. Toch nog op tijd op het werk. Ik hoor opeens de wekker van mijn vrouw, een uur later dan die van mij
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:14 schreef Pheno het volgende:
True story, dat wel. Weer genoeg meegemaakt voor dit levensjaar
Juist wel.quote:
Waarom dan de 9.gifquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist wel.
Maar ook een tweede.
De tweede beviel niet. Verder zijn er geen sollicitanten meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |