bron?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat hij al hersendood is... die geruchten zijn er niet voor niks.
Gohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Bedrukte gezichten bij DWDD zo, is de verwachting.
Uiteraard, zwarte dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Niet zo erg als toen de Elfstedentocht niet doorging.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Nounounou, icoon is ook een bietje overdreven niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:35 schreef Nober het volgende:
Wel jammer als hij overlijdt, weer een icoon weg na Whitney.
Trust me, bij grote ongelukken met doden komt dat pas uren daarna naar buiten.quote:
Ja okay, speelkwartiertje is weer voorbij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef Nielsch het volgende:
Wikileaks heeft net een kabel gelekt dat de prins al dood is...
Hij was een geweldige zanger.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nounounou, icoon is ook een bietje overdreven niet?
Deze levert ons anders wel een vrije dag opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nounounou, icoon is ook een bietje overdreven niet?
Ik hoop wel dat ze wel al die koekhap wedstrijden van Koninginnedag laten zien van Friso, mooie tijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij zijn er hier thuus he-le-maal kapot van!
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:25:34Die prins friso was gewoon dood:o reageer retweet
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:28:37@lisawassink nee hij ging buiten de piste skien en toen kwam lawine! En toen is ie dood geweest, maar is gereanimeerd! Ligt nu in ziekenhuis reageer retweet
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:30:42@lisawassink maar hij is wel ff dood gewist:o ziek he reageer retweet
Linkje?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:36 schreef Nielsch het volgende:
Wikileaks heeft net een kabel gelekt dat de prins al dood is...
Ik zie een nieuwe journaliste in de dop!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:25:34Die prins friso was gewoon dood:o reageer retweet
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:28:37@lisawassink nee hij ging buiten de piste skien en toen kwam lawine! En toen is ie dood geweest, maar is gereanimeerd! Ligt nu in ziekenhuis reageer retweet
twitter:LisanneHoekstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:30:42@lisawassink maar hij is wel ff dood gewist:o ziek he reageer retweet
Als ie dood gaat? Ik denk het niet. Maargoed, ik ben net zoals het overgrote deel van de users van FOK! zelf ook compleet wereldvreemd en finaal achterlijk; dus ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Deze levert ons anders wel een vrije dag op
Toch? Of zelfs dat niet?
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Deze levert ons anders wel een vrije dag op
Toch? Of zelfs dat niet?
Hoe kom jij daar nou weer aan? De nieuwe Britt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Gramulanion het volgende:
Op twitter zoeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou weer aan? De nieuwe Britt?
Reken maar van yes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze wel al die koekhap wedstrijden van Koninginnedag laten zien van Friso, mooie tijden
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Gramulanion het volgende:
Een compilatie bij het jaaroverzicht op SBS, presentatie: Hans Kraaijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze wel al die koekhap wedstrijden van Koninginnedag laten zien van Friso, mooie tijden
Die kan zo naar de Televaag!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Gramulanion het volgende:
Friso heeft dus nog iets langer dan die 20 minuten eronder gelegen als ik dit verhaal goed begrijp.quote:"We bereikten de plaats waar het slachtoffer lag per helikopter. We wisten dat er één iemand ongeveer twintig minuten onder de sneeuw lag. Na de landing vonden we de prins binnen enkele minuten via het apparaatje dat hij bij zich droeg. Daarmee werd zijn locatie doorgegeven.Een dokter die ook in de helikopter zat, heeft de prins meteen onderzocht toen we waren geland. Hij heeft alles in gereedheid gebracht om hem naar het ziekenhuis in Innsbruck te vervoeren. De reis naar Innsbruck duurde ruim een kwartier. Over zijn toestand kan ik niets zeggen."
oudquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind wel dat het nieuws rondom Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt
Klinisch dood jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze heeft wel gelijk. In principe is Friso al dood geweest.
Het is een tsunami aan Frisoberichtgeving!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind wel dat het nieuws rondom Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef vencodark het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe dit afloopt.Toch wel klote voor zijn vrouw en kinders als hij het niet haalt.
Wow, een tijdreiziger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2012 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Dmv een schop ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2012 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
2012? Da's knap!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Claus was toch ook een soort van kasplantjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Zouden ze hem eventueel als kasplantje houden of zouden ze dan de stekker eruit trekken?
Woopz typfoutjequote:
Of opzetten en in het nieuwe nationale museum plaatsen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Zouden ze hem eventueel als kasplantje houden of zouden ze dan de stekker eruit trekken?
Nog steeds geen hond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2011 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Ik zei woopz een typfoutjequote:
Stekker is er al uitgetrokken denk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2011 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Dus jij was de schuldige!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.![]()
Of was jij ook betrokken bij de presentaties op de route?
Dat ook. Dan komt ie er straks als Prins Claus uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudt
quote:
Ik stond vlakbij de kindjes die een of andere rare kast aan het bouwen warenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.![]()
Of was jij ook betrokken bij de presentaties op de route?
Echt, he. Alsof ie al dood is..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef JellieVrolijk het volgende:
Lieve hemel wat een walgelijke berichtgeving in RTL boulevard, zijn hele doopceel word al gelicht.
Gatverdamme, wat een aso's
Ik stond op een prima plek op de Markt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik stond vlakbij de kindjes die een of andere rare kast aan het bouwen warenKon het centrum van de stad niet meer in, was compleet afgezet
![]()
of nog slechterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ook. Dan komt ie er straks als Prins Claus uit.
kan je echt merken dat RTL Boulevard niets anders is als een walgelijk sensatieprogrammaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef JellieVrolijk het volgende:
Lieve hemel wat een walgelijke berichtgeving in RTL boulevard, zijn hele doopceel word al gelicht.
Nee daar bedank ik ook even voor als een hond mij wil aanraken..quote:
Baasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stond op een prima plek op de Markt.Heb voor hem en de rest van de familie gezongen.
Ik volg niet alles, wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:45 schreef JellieVrolijk het volgende:
Het is het waard, ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
*insert slechte grap over Cat zien en dan sterven*
En wie niet springt is een SSer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stond op een prima plek op de Markt.Heb voor hem en de rest van de familie gezongen.
Jawel want: "Prins Friso zou het zo gewild hebben."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:47 schreef Loserkid het volgende:
Ik neem aan dat koninginnedag sowieso niet doorgaat dit jaar..?
Om maar te zwijgen over die dikzak zonder nek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
kan je echt merken dat RTL Boulevard niets anders is als een walgelijk sensatieprogrammaHeb sowieso een hekel aan die Albert Verlinde. Vervelende etterbak dat ie is
quote:'Lawine waarschijnlijk zelf veroorzaakt'
AMSTERDAM -
Prins Johan Friso en zijn groep skiërs hebben de lawine ,,met grote waarschijnlijkheid'' zelf veroorzaakt. Dat heeft de burgemeester van Lech, Ludwig Muxel, vrijdag gezegd tegen de Oostenrijkse publieke omroep ÖRF.
Hij repte over een sneeuwbank van 30 meter breed en 50 meter lang die in beweging is gekomen.
Vraag ik mij ook al de hele tijd af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wordt hij bijgezet in delft bij overlijden?
we hebben ongetwijfeld topics over die ergere dingen, waarom ga je daar niet posten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er gebeuren momenteel wel ergere dingen in de wereld dan een dode prins.
Ja, vraag is echt of en hoe hij eruit komt. Misschien wel zwaar gehandicapt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef Magnificat het volgende:
Het blijft allemaal onzeker. Het enigste wat je met zekerheid kunt zeggen is dat wanneer hij inderdaad na 20 min onder de sneeuw vandaan is gevist en toen gestart is met reanimatie, dat de kans op hersenbeschadiging wel erg aannemelijk is.
( na 4 min permanente beschadiging)
Als hij het overleeft sowieso niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Denk dat hij sowieso letsel overhoudt aan dit ongeluk, dus dan denk ik niet dat zijn moeder over een paar maandjes zin heeft in een feestje..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel want: "Prins Friso zou het zo gewild hebben."
De beste man is nog niet dood trouwens. Als ie er uit komt, dan gaat K-dag natuurlijk gewoon door!
Ohja, die zogenaamde 'koningshuis-expert' o.i.d.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die dikzak zonder nek.
Die man wordt per shot dikker!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daar heeft die dikke het niet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft er minstens 20 minuten gelegen. Hoe lang stond zijn ademhaling stil? Alles langer als 5 minuten is al funest. Dus tja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudt
Je weet niet. Kan dat ze dan vieren dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso letsel overhoudt aan dit ongeluk, dus dan denk ik niet dat zijn moeder over een paar maandjes zin heeft in een feestje..
nee dat nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Mabel, eerst Klaas Bruinsma en nu dit!
Toch maar voor een arme loodgieter uit Almere gaan dan?
Nee, in het Natuurmuseum.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja de kans is dan wel heel groot. Ik denk niet dat de familie Friso als een kasplantje door het leven laat gaan, ivm zijn jonge leeftijd. Op zich wel begrijpelijk dan zou hij nog wel heel erg lang zo door het leven moeten gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vraag is echt of en hoe hij eruit komt. Misschien wel zwaar gehandicapt.
Mabel werkt. Friso werkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat nooit.
Een mens die werkt, bah gadver
whahahaha echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Eindelijk wat nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Rene Froger is al opgetrommeld door Albert om over zijn bijzondere band met Friso te vertellen.
Tja, Gordon kwam ook aan het woord toen Whitney net overleden was. Dus René zetten we bij Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Rene Froger is al opgetrommeld door Albert om over zijn bijzondere band met Friso te vertellen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Drassss het volgende:
En over 7 minuten weten we wat oma Bep van dit verschrikkelijke nieuws vindt bij SBS6
volgens zo'n oostenrijkse gids die geïnterviewd werd door de NOS was windplaklawine een slechte vertaling van het woord Schneebrettlawinequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:41 schreef Ulx het volgende:
Het was een windplaklawine volgens de telegraaf. Klinkt als wildplaslawine, dus of het waar is moet nogmaar bezien worden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)indplaklawine__.html
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
VierKANT!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
whahahaha echt heTis net zo'n vierkantje
Ik raad het die hele familie aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
Benieuwd of Beatrix nog eens off-piste gaat skiën.
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Nee hoor. Hij was er met koninginnedag ook bij en die vent is écht vet.quote:
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Ja dat is idd een beetjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Zijn er nog mensen van het koningshuis vermist toevallig ?quote:
Die van jou misschien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Bruisma dood door poeder, Friso dood door poeder, Mabel zoekt ze wel uit.
Haar vader is tijdens het schaatsen overleden. Lachen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
de volgende stikt in een oliebol...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Die dikke is helemaal niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
En Sandra Schuurhof. Alles zo overdreven en dat gesticuleren, pfff
Dan nog liever Marc-4kin-van der Linden.
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:08:20Prins Friso verkleed als sneeuwbal #carnaval reageer retweet
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:56Had bij een oude werkgever wat pensioen opgebouwd. Keren ze vandaag uit. Wel handig, zo voor #carnaval reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Document1 het volgende:
Sandra Schuurhof, die ziet eruit alsof ze net uit het woonwagenkamp komt gewaggeld.
Wow wat een grapjas! Ik lach me helemaal kapot om hem!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef Ketchupcurry het volgende:
Kijk deze random twitteraar eens grappig zijn zeg!twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:08:20Prins Friso verkleed als sneeuwbal #carnaval reageer retweet
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:56Had bij een oude werkgever wat pensioen opgebouwd. Keren ze vandaag uit. Wel handig, zo voor #carnaval reageer retweet
Nou zeg, niet zo krenterig hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Dit grapje gaat de belastingbetaler niks kosten hoop ik?
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wow wat een grapjas! Ik lach me helemaal kapot om hem!
Nee, alleen jou. Jij moet voor alle kosten opdraaien wegens je Henk-opmerking.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
dat lijkt me welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Compassie. Weet je wat dat is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?
Nee, ik vind het wel logisch. Tenslotte is hij lid van de koninklijke familie, dus het zou vreemder zijn als er geen commotie was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef kibo het volgende:
Nederland staat op zn kop.
Vanwaar deze commotie?
Voer voor psychologen.
Dat maak jij ervan, ik vind dat grapje van die Twitterknakker gewoon niet lolligquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?
Hij leest meetwitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 17:45:07Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. Persoonlijk. reageer retweet
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?quote:
Omdat meningen als kontgaten zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Drassss het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen altijd over elk onderwerp een mening moet hebben.
Is een paar topics geleden al gepostquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Magnificat het volgende:
Hij leest meetwitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 17:45:07Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. Persoonlijk. reageer retweet
Niet echt lid ofzo meer toch? I.v.m. zijn huwelijk met Mabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel logisch. Tenslotte is hij lid van de koninklijke familie, dus het zou vreemder zijn als er geen commotie was.
Dirty Harryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat meningen als kontgaten zijn.
Ook al zo'n grappenmaker, die Bart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Magnificat het volgende:
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?quote:
Zo zie je maar meer, misbruik wordt gestraft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef vosss het volgende:
Vandaag exact 46 jaar geleden dat Bea en Claus in ondertrouw gingen.
http://www.nuentoen.nl/fo(...)s-in-ondertrouw.html
En dan op zo een dag je zoon dood
You can't handle the truth!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Dat is geen nicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Puur de kick voor sensatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef kibo het volgende:
Nederland staat op zn kop.
Vanwaar deze commotie?
Voer voor psychologen.
Gaat het niet om! Zij betalen ook niks als een burger iets overkomt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoor
Wat ben jij een triest figuur zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinNquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?Overdrijven is ook een vak, hoepel toch op zeg
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een paar topics geleden al gepost
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinN
Vandaar de knipoogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houden
Als je veel geld hebt maakt dat toch geen bal uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
Nee, en terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
rank has it's privilegesquote:
neequote:Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen?
neequote:Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
quote:Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Nou ja, dit kan wel de trigger zijn waardoor bea het stokje eerder aan willem doorgeeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Breekfast het volgende:
...
Niemand, buiten familie en vrienden/bekenden, wordt er anders van als Friso wel of niet overlijdt.
...
Doe alsjeblieft niet zo dom. Alsof die mensen ook geen zorgverzekering hebben lopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Het was een gebied voor vrij skiën, dus geheel off-piste was het niet. Eerder ongeprepareerde piste. Naar verluid dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet.En ik heb niet specifiek iets met het Koningshuis maar het is een bekend persoon en dan ben ik gewoon benieuwd hoe dat met diegene gaat. Zou het met Britney Spears of wie dan ook, ook hebben.
Toen Amy Winehouse doodging, vond ik dat best wel erg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet.En ik heb niet specifiek iets met het Koningshuis maar het is een bekend persoon en dan ben ik gewoon benieuwd hoe dat met diegene gaat. Zou het met Britney Spears of wie dan ook, ook hebben.
Ik ben best pro-monarchie en voel compassie voor de betrokkenen. Sowieso denk ik dat de koningin en prinsen en behoorlijk zwaar leven leiden, iets wat vaak enorm wordt onderschat door tegenstanders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Zou goed kunnen. Zal ook niet meevallen als je je zoon nog zou verliezen op 75e leeftijd ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nou ja, dit kan wel de trigger zijn waardoor bea het stokje eerder aan willem doorgeeft.
Goede vraag....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
En het was niet bepaald zo dat ze niet gewaarschuwd waren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, buiten de piste. Tja, dan kun je naar je verzekeringsgeld fluiten
En met Pim zeker ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ich will nog ein bischen tanzenquote:
Ik dacht dat ze er al wel aangekomen waren, duurt wel lang dantwitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:02:05Zojuist is van de baan 24 het regeringstoestel (PH-KBX) met aan boord leden van het koninklijk huis vertrokken richting Innsbruck. #Friso reageer retweet
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, buiten de piste. Tja, dan kun je naar je verzekeringsgeld fluiten
Pim is gestart met deze onzin.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.
Ja, het was 12.15 al gebeurd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.
Nou voordat ieder lid op het vliegveld is, er gevlogen kan worden enzo gaat toch wat tijd overheenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Magnificat het volgende:
Ik dacht dat ze er al wel aangekomen waren, duurt wel lang dantwitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:02:05Zojuist is van de baan 24 het regeringstoestel (PH-KBX) met aan boord leden van het koninklijk huis vertrokken richting Innsbruck. #Friso reageer retweet
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetaler moeten opdraaien voor dit specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
rank has it's privileges
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Geheel off-topic, maar wat een leuke site, kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Guidetti het volgende:
Het regeringstoestel is net vertrokken richting Inssbruck. (PH-KBX)
Te volgens op: http://www.flightradar24.com/
Was ook niet aan jou gericht hoor. Meer algemeenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Ik probeerde even iets verder te denken dat het persoonlijke drama. Eerlijk gezegd geef ik daar ook geen flikker om.
Maar wel lid van de koninklijke familie. De zoon van Bea.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetalen moeten opdraaien voor die specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.
Hij is niet eens meer lid van het koningshuis.
Het ziet er niet goed uit.. vrees toch ook het ergste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het geen dagen meer gaat duren eigenlijk. Vertrouw het niks.
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetaler moeten opdraaien voor die specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.
Hij is niet eens meer lid van het koningshuis.
Het vliegtuig lijkt op weg naar Brussel om daar nog meer familieleden op te pikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Guidetti het volgende:
Het regeringstoestel is net vertrokken richting Inssbruck. (PH-KBX)
Te volgens op: http://www.flightradar24.com/
Wie zullen ze daar ophalen?twitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:08:44De PH-KBX gaat overigens eerst naar Brussel om daar mensen op te halen en daarna richting Innsbruck te vliegen. #Friso reageer retweet
ROETE!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Magnificat het volgende:
Wie zullen ze daar ophalen?twitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:08:44De PH-KBX gaat overigens eerst naar Brussel om daar mensen op te halen en daarna richting Innsbruck te vliegen. #Friso reageer retweet
Constantijn, die woont daarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Magnificat het volgende:
Is die niet in Lech dan?quote:
Waarom zou hij meegaan?quote:
Daarom waren ze ook eerder dan jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Zit 112Schiphol hier mee te lezen en mij na te praten op Twitter?
Lekker handig, kon hij niet ff naar Nederland rijden.quote:
Het zou me niks verbazen als jij hun grootste nieuwsbron bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Ja, ze hebben gewacht op jouw post voordat het vliegtuig op mocht stijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Kut verkeerde tweet.twitter:Paardenfeit twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:10:54De eerste keer paardenmelk proeven. #Paardenfeit reageer retweet
Met die profielfoto erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Magnificat het volgende:
Dat klopt, daarna geven ze het aan mij door en mag ik het op FOK! postenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.
(mits Bea niet meer koning is)
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
ze wordt koningin genoemd, maar officieel heet de functie 'koning' ook als een vrouw die functie uitvoert.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te maken
Is er niet altijd nieuws na Lingo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de NOS komt er nieuws, na Lingo
Zonde...Sterkte aan de koninklijke familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
oh jee, we hebben een pvv stemmert in da house, een henk of ingridquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.
Ze zullen hem minimaal nog wel kunstmatig in leven houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
De AIVD zelfs? Ik denk gewoon de RVD hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Tocht voor de uitvaart, paarden, sippe snuiten en ophemelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
Dat is RTL, NOS heeft pas 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
twitter:NielsBT twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:41:05Prins #Friso wordt kunstmatig in leven gehouden. Hersenbeschadiging is niet uitgesloten. Misschien dus weer een fan voor Frans Bouwer erbij. reageer retweet
én geschiedenisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja kansloos zuipen moet voor alles wijken
Niet op Ned1, wel op RTL4quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.
Maar je kan dat toch niet nationaal afschaffen? Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee pilotenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
in ieder geval een pilootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
Flikker op man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee piloten
Je gaat carnaval hier toch niet voor afzeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
Hij is nog niet dood..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |