Dirty Harryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat meningen als kontgaten zijn.
Ook al zo'n grappenmaker, die Bart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Magnificat het volgende:
Hij leest meetwitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 17:45:07Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. Persoonlijk. reageer retweet
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?quote:
Zo zie je maar meer, misbruik wordt gestraft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef vosss het volgende:
Vandaag exact 46 jaar geleden dat Bea en Claus in ondertrouw gingen.
http://www.nuentoen.nl/fo(...)s-in-ondertrouw.html
En dan op zo een dag je zoon dood
You can't handle the truth!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Dat is geen nicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Puur de kick voor sensatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef kibo het volgende:
Nederland staat op zn kop.
Vanwaar deze commotie?
Voer voor psychologen.
Gaat het niet om! Zij betalen ook niks als een burger iets overkomt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoor
Wat ben jij een triest figuur zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinNquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?Overdrijven is ook een vak, hoepel toch op zeg
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een paar topics geleden al gepost
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinN
Vandaar de knipoogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houden
Als je veel geld hebt maakt dat toch geen bal uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
Nee, en terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
rank has it's privilegesquote:
neequote:Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen?
neequote:Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
quote:Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Nou ja, dit kan wel de trigger zijn waardoor bea het stokje eerder aan willem doorgeeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Breekfast het volgende:
...
Niemand, buiten familie en vrienden/bekenden, wordt er anders van als Friso wel of niet overlijdt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |