Ik raad het die hele familie aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
Benieuwd of Beatrix nog eens off-piste gaat skiën.
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Nee hoor. Hij was er met koninginnedag ook bij en die vent is écht vet.quote:
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Ja dat is idd een beetjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Zijn er nog mensen van het koningshuis vermist toevallig ?quote:
Die van jou misschien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Bruisma dood door poeder, Friso dood door poeder, Mabel zoekt ze wel uit.
Haar vader is tijdens het schaatsen overleden. Lachen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
de volgende stikt in een oliebol...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Die dikke is helemaal niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
En Sandra Schuurhof. Alles zo overdreven en dat gesticuleren, pfff
Dan nog liever Marc-4kin-van der Linden.
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:08:20Prins Friso verkleed als sneeuwbal #carnaval reageer retweet
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:56Had bij een oude werkgever wat pensioen opgebouwd. Keren ze vandaag uit. Wel handig, zo voor #carnaval reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |