Daar heeft die dikke het niet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wordt hij bijgezet in delft bij overlijden?
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft er minstens 20 minuten gelegen. Hoe lang stond zijn ademhaling stil? Alles langer als 5 minuten is al funest. Dus tja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudt
Je weet niet. Kan dat ze dan vieren dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso letsel overhoudt aan dit ongeluk, dus dan denk ik niet dat zijn moeder over een paar maandjes zin heeft in een feestje..
nee dat nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Mabel, eerst Klaas Bruinsma en nu dit!
Toch maar voor een arme loodgieter uit Almere gaan dan?
Nee, in het Natuurmuseum.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja de kans is dan wel heel groot. Ik denk niet dat de familie Friso als een kasplantje door het leven laat gaan, ivm zijn jonge leeftijd. Op zich wel begrijpelijk dan zou hij nog wel heel erg lang zo door het leven moeten gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vraag is echt of en hoe hij eruit komt. Misschien wel zwaar gehandicapt.
Mabel werkt. Friso werkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat nooit.
Een mens die werkt, bah gadver
whahahaha echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die dikzak zonder nek.
Eindelijk wat nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Rene Froger is al opgetrommeld door Albert om over zijn bijzondere band met Friso te vertellen.
Tja, Gordon kwam ook aan het woord toen Whitney net overleden was. Dus René zetten we bij Friso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Rene Froger is al opgetrommeld door Albert om over zijn bijzondere band met Friso te vertellen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Drassss het volgende:
En over 7 minuten weten we wat oma Bep van dit verschrikkelijke nieuws vindt bij SBS6
volgens zo'n oostenrijkse gids die geïnterviewd werd door de NOS was windplaklawine een slechte vertaling van het woord Schneebrettlawinequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:41 schreef Ulx het volgende:
Het was een windplaklawine volgens de telegraaf. Klinkt als wildplaslawine, dus of het waar is moet nogmaar bezien worden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)indplaklawine__.html
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
VierKANT!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
whahahaha echt heTis net zo'n vierkantje
Ik raad het die hele familie aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Ketchupcurry het volgende:
Benieuwd of Beatrix nog eens off-piste gaat skiën.
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Nee hoor. Hij was er met koninginnedag ook bij en die vent is écht vet.quote:
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Document1 het volgende:
Jeugdjournaal doet het goed uitleggen aan de allerkleinste.
Ja dat is idd een beetjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Wat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Alleen die reacties van die kinderen vind ik altijd zo pijnlijk
Zijn er nog mensen van het koningshuis vermist toevallig ?quote:
Die van jou misschien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kijken tekenfilms op nickelodeon.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Bruisma dood door poeder, Friso dood door poeder, Mabel zoekt ze wel uit.
Haar vader is tijdens het schaatsen overleden. Lachen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
de volgende stikt in een oliebol...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef matthijst het volgende:
Die dikke is helemaal niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
En Sandra Schuurhof. Alles zo overdreven en dat gesticuleren, pfff
Dan nog liever Marc-4kin-van der Linden.
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:08:20Prins Friso verkleed als sneeuwbal #carnaval reageer retweet
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:56Had bij een oude werkgever wat pensioen opgebouwd. Keren ze vandaag uit. Wel handig, zo voor #carnaval reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:57 schreef Document1 het volgende:
Sandra Schuurhof, die ziet eruit alsof ze net uit het woonwagenkamp komt gewaggeld.
Wow wat een grapjas! Ik lach me helemaal kapot om hem!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef Ketchupcurry het volgende:
Kijk deze random twitteraar eens grappig zijn zeg!twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:08:20Prins Friso verkleed als sneeuwbal #carnaval reageer retweet
twitter:rogiervanbossum twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:48:56Had bij een oude werkgever wat pensioen opgebouwd. Keren ze vandaag uit. Wel handig, zo voor #carnaval reageer retweet
Nou zeg, niet zo krenterig hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Dit grapje gaat de belastingbetaler niks kosten hoop ik?
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wow wat een grapjas! Ik lach me helemaal kapot om hem!
Nee, alleen jou. Jij moet voor alle kosten opdraaien wegens je Henk-opmerking.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
dat lijkt me welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Compassie. Weet je wat dat is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?
Nee, ik vind het wel logisch. Tenslotte is hij lid van de koninklijke familie, dus het zou vreemder zijn als er geen commotie was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef kibo het volgende:
Nederland staat op zn kop.
Vanwaar deze commotie?
Voer voor psychologen.
Dat maak jij ervan, ik vind dat grapje van die Twitterknakker gewoon niet lolligquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Je meent toch niet serieus dat je maar iets om die Friso geeft?
Hij leest meetwitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 17:45:07Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. Persoonlijk. reageer retweet
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?quote:
Omdat meningen als kontgaten zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef Drassss het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen altijd over elk onderwerp een mening moet hebben.
Is een paar topics geleden al gepostquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Magnificat het volgende:
Hij leest meetwitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 17:45:07Vind wel dat het nieuws rondom #Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt. Persoonlijk. reageer retweet
Niet echt lid ofzo meer toch? I.v.m. zijn huwelijk met Mabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel logisch. Tenslotte is hij lid van de koninklijke familie, dus het zou vreemder zijn als er geen commotie was.
Dirty Harryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat meningen als kontgaten zijn.
Ook al zo'n grappenmaker, die Bart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:01 schreef Magnificat het volgende:
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?quote:
Zo zie je maar meer, misbruik wordt gestraft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef vosss het volgende:
Vandaag exact 46 jaar geleden dat Bea en Claus in ondertrouw gingen.
http://www.nuentoen.nl/fo(...)s-in-ondertrouw.html
En dan op zo een dag je zoon dood
You can't handle the truth!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Dat is geen nicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Xan21 het volgende:
Is die umberto nou wel een nicht of niet
Puur de kick voor sensatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:00 schreef kibo het volgende:
Nederland staat op zn kop.
Vanwaar deze commotie?
Voer voor psychologen.
Gaat het niet om! Zij betalen ook niks als een burger iets overkomt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Je zal er niets van merken in je portemonnee hoor
Wat ben jij een triest figuur zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinNquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hypocriet omdat ik niet om een flauw grapje kan lachen ?Overdrijven is ook een vak, hoepel toch op zeg
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een paar topics geleden al gepost
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet persoonlijk naar jou toe gericht DjinN
Vandaar de knipoogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Oh excuse me! Het is hier ook niet echt bij te houden
Als je veel geld hebt maakt dat toch geen bal uit!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
Nee, en terecht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
rank has it's privilegesquote:
neequote:Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen?
neequote:Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
quote:Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Nou ja, dit kan wel de trigger zijn waardoor bea het stokje eerder aan willem doorgeeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef Breekfast het volgende:
...
Niemand, buiten familie en vrienden/bekenden, wordt er anders van als Friso wel of niet overlijdt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |