oudquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind wel dat het nieuws rondom Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt
Klinisch dood jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ze heeft wel gelijk. In principe is Friso al dood geweest.
Het is een tsunami aan Frisoberichtgeving!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef Guidetti het volgende:
Ik vind wel dat het nieuws rondom Friso de rest van de gebeurtenissen in de wereld een beetje ondersneeuwt
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:43 schreef vencodark het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe dit afloopt.Toch wel klote voor zijn vrouw en kinders als hij het niet haalt.
Wow, een tijdreiziger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2012 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Dmv een schop ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2012 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
2012? Da's knap!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Claus was toch ook een soort van kasplantjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Zouden ze hem eventueel als kasplantje houden of zouden ze dan de stekker eruit trekken?
Woopz typfoutjequote:
Of opzetten en in het nieuwe nationale museum plaatsen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Zouden ze hem eventueel als kasplantje houden of zouden ze dan de stekker eruit trekken?
Nog steeds geen hond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2011 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Ik zei woopz een typfoutjequote:
Stekker is er al uitgetrokken denk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef Rica het volgende:
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb Johan Friso met koninginnedag 2011 van dichtbij gezienWie wil me nu aanraken ?
Dus jij was de schuldige!?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.![]()
Of was jij ook betrokken bij de presentaties op de route?
Dat ook. Dan komt ie er straks als Prins Claus uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudt
quote:
Ik stond vlakbij de kindjes die een of andere rare kast aan het bouwen warenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem die dag nog dichterderbij heb gezien.![]()
Of was jij ook betrokken bij de presentaties op de route?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |