Om maar te zwijgen over die dikzak zonder nek.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
kan je echt merken dat RTL Boulevard niets anders is als een walgelijk sensatieprogrammaHeb sowieso een hekel aan die Albert Verlinde. Vervelende etterbak dat ie is
quote:'Lawine waarschijnlijk zelf veroorzaakt'
AMSTERDAM -
Prins Johan Friso en zijn groep skiërs hebben de lawine ,,met grote waarschijnlijkheid'' zelf veroorzaakt. Dat heeft de burgemeester van Lech, Ludwig Muxel, vrijdag gezegd tegen de Oostenrijkse publieke omroep ÖRF.
Hij repte over een sneeuwbank van 30 meter breed en 50 meter lang die in beweging is gekomen.
Vraag ik mij ook al de hele tijd af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wordt hij bijgezet in delft bij overlijden?
we hebben ongetwijfeld topics over die ergere dingen, waarom ga je daar niet posten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Er gebeuren momenteel wel ergere dingen in de wereld dan een dode prins.
Ja, vraag is echt of en hoe hij eruit komt. Misschien wel zwaar gehandicapt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef Magnificat het volgende:
Het blijft allemaal onzeker. Het enigste wat je met zekerheid kunt zeggen is dat wanneer hij inderdaad na 20 min onder de sneeuw vandaan is gevist en toen gestart is met reanimatie, dat de kans op hersenbeschadiging wel erg aannemelijk is.
( na 4 min permanente beschadiging)
Als hij het overleeft sowieso niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Denk dat hij sowieso letsel overhoudt aan dit ongeluk, dus dan denk ik niet dat zijn moeder over een paar maandjes zin heeft in een feestje..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel want: "Prins Friso zou het zo gewild hebben."
De beste man is nog niet dood trouwens. Als ie er uit komt, dan gaat K-dag natuurlijk gewoon door!
Ohja, die zogenaamde 'koningshuis-expert' o.i.d.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over die dikzak zonder nek.
Die man wordt per shot dikker!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Daar heeft die dikke het niet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft er minstens 20 minuten gelegen. Hoe lang stond zijn ademhaling stil? Alles langer als 5 minuten is al funest. Dus tja..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook zwaar klote als hij (zwaar) hersenletsel er aan overhoudt
Je weet niet. Kan dat ze dan vieren dat ie nog leeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso letsel overhoudt aan dit ongeluk, dus dan denk ik niet dat zijn moeder over een paar maandjes zin heeft in een feestje..
nee dat nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Mabel, eerst Klaas Bruinsma en nu dit!
Toch maar voor een arme loodgieter uit Almere gaan dan?
Nee, in het Natuurmuseum.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ja de kans is dan wel heel groot. Ik denk niet dat de familie Friso als een kasplantje door het leven laat gaan, ivm zijn jonge leeftijd. Op zich wel begrijpelijk dan zou hij nog wel heel erg lang zo door het leven moeten gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vraag is echt of en hoe hij eruit komt. Misschien wel zwaar gehandicapt.
Mabel werkt. Friso werkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat nooit.
Een mens die werkt, bah gadver
whahahaha echt hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Eindelijk wat nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
Rene Froger is al opgetrommeld door Albert om over zijn bijzondere band met Friso te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |