Doe alsjeblieft niet zo dom. Alsof die mensen ook geen zorgverzekering hebben lopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef QBay het volgende:
[..]
Want? Ze zijn zo arm dat ze hun eigen ziektekosten niet kunnen betalen? Betalen ze mijn onkosten als ik zoiets meemaak?
Indien het ons echt geld gaat kosten; trek die stekker er maar snel uit dan!
Het was een gebied voor vrij skiën, dus geheel off-piste was het niet. Eerder ongeprepareerde piste. Naar verluid dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet.En ik heb niet specifiek iets met het Koningshuis maar het is een bekend persoon en dan ben ik gewoon benieuwd hoe dat met diegene gaat. Zou het met Britney Spears of wie dan ook, ook hebben.
Toen Amy Winehouse doodging, vond ik dat best wel erg.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ik volg het nieuws op de voet.En ik heb niet specifiek iets met het Koningshuis maar het is een bekend persoon en dan ben ik gewoon benieuwd hoe dat met diegene gaat. Zou het met Britney Spears of wie dan ook, ook hebben.
Ik ben best pro-monarchie en voel compassie voor de betrokkenen. Sowieso denk ik dat de koningin en prinsen en behoorlijk zwaar leven leiden, iets wat vaak enorm wordt onderschat door tegenstanders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Zou goed kunnen. Zal ook niet meevallen als je je zoon nog zou verliezen op 75e leeftijd ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Nou ja, dit kan wel de trigger zijn waardoor bea het stokje eerder aan willem doorgeeft.
Goede vraag....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:03 schreef SeanFerdi het volgende:
keert de verzekering eigenlijk wel uit als je off-piste gaat, terwijl het lawinegevaar op 4 staat?
En het was niet bepaald zo dat ze niet gewaarschuwd waren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, buiten de piste. Tja, dan kun je naar je verzekeringsgeld fluiten
En met Pim zeker ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef vencodark het volgende:
Ich will nog ein bischen tanzenquote:
Ik dacht dat ze er al wel aangekomen waren, duurt wel lang dantwitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:02:05Zojuist is van de baan 24 het regeringstoestel (PH-KBX) met aan boord leden van het koninklijk huis vertrokken richting Innsbruck. #Friso reageer retweet
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, buiten de piste. Tja, dan kun je naar je verzekeringsgeld fluiten
Pim is gestart met deze onzin.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.
Ja, het was 12.15 al gebeurd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er nu niet aan het verzekeringsgeld gedacht wordt. Sowieso niet belangrijk voor het koninklijk huis vermoed ik. Het gaat nu om hun zoon/man en vader.
Nou voordat ieder lid op het vliegveld is, er gevlogen kan worden enzo gaat toch wat tijd overheenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Magnificat het volgende:
Ik dacht dat ze er al wel aangekomen waren, duurt wel lang dantwitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:02:05Zojuist is van de baan 24 het regeringstoestel (PH-KBX) met aan boord leden van het koninklijk huis vertrokken richting Innsbruck. #Friso reageer retweet
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetaler moeten opdraaien voor dit specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
rank has it's privileges
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Geheel off-topic, maar wat een leuke site, kende ik nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Guidetti het volgende:
Het regeringstoestel is net vertrokken richting Inssbruck. (PH-KBX)
Te volgens op: http://www.flightradar24.com/
Was ook niet aan jou gericht hoor. Meer algemeenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.
Ik probeerde even iets verder te denken dat het persoonlijke drama. Eerlijk gezegd geef ik daar ook geen flikker om.
Maar wel lid van de koninklijke familie. De zoon van Bea.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetalen moeten opdraaien voor die specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.
Hij is niet eens meer lid van het koningshuis.
Het ziet er niet goed uit.. vrees toch ook het ergste.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het geen dagen meer gaat duren eigenlijk. Vertrouw het niks.
waarom niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef QBay het volgende:
[..]
Je kan er wel zo op reageren, maar het is gewoon krom. Stel dat dit de belastingbetaler echt centen gaat kosten, waarom? Uiteraard betalen wij allemaal een gedeelte van de zorg en niet alleen van Friso, ook voor andere mensen. Maar waarom zou de belastingbetaler moeten opdraaien voor die specifieke ongeval? Dit is een serieuze vraag.
Hij is niet eens meer lid van het koningshuis.
Het vliegtuig lijkt op weg naar Brussel om daar nog meer familieleden op te pikken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Guidetti het volgende:
Het regeringstoestel is net vertrokken richting Inssbruck. (PH-KBX)
Te volgens op: http://www.flightradar24.com/
Wie zullen ze daar ophalen?twitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:08:44De PH-KBX gaat overigens eerst naar Brussel om daar mensen op te halen en daarna richting Innsbruck te vliegen. #Friso reageer retweet
ROETE!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Magnificat het volgende:
Wie zullen ze daar ophalen?twitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:08:44De PH-KBX gaat overigens eerst naar Brussel om daar mensen op te halen en daarna richting Innsbruck te vliegen. #Friso reageer retweet
Constantijn, die woont daarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Magnificat het volgende:
Is die niet in Lech dan?quote:
Waarom zou hij meegaan?quote:
Daarom waren ze ook eerder dan jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Zit 112Schiphol hier mee te lezen en mij na te praten op Twitter?
Lekker handig, kon hij niet ff naar Nederland rijden.quote:
Het zou me niks verbazen als jij hun grootste nieuwsbron bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Ja, ze hebben gewacht op jouw post voordat het vliegtuig op mocht stijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Kut verkeerde tweet.twitter:Paardenfeit twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:10:54De eerste keer paardenmelk proeven. #Paardenfeit reageer retweet
Met die profielfoto erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Magnificat het volgende:
Dat klopt, daarna geven ze het aan mij door en mag ik het op FOK! postenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.
(mits Bea niet meer koning is)
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
ze wordt koningin genoemd, maar officieel heet de functie 'koning' ook als een vrouw die functie uitvoert.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te maken
Is er niet altijd nieuws na Lingo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de NOS komt er nieuws, na Lingo
Zonde...Sterkte aan de koninklijke familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
oh jee, we hebben een pvv stemmert in da house, een henk of ingridquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Dit grapje gaat de belastingbetaler niks kosten hoop ik?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.
Ze zullen hem minimaal nog wel kunstmatig in leven houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
De AIVD zelfs? Ik denk gewoon de RVD hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Tocht voor de uitvaart, paarden, sippe snuiten en ophemelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
Dat is RTL, NOS heeft pas 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
twitter:NielsBT twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:41:05Prins #Friso wordt kunstmatig in leven gehouden. Hersenbeschadiging is niet uitgesloten. Misschien dus weer een fan voor Frans Bouwer erbij. reageer retweet
én geschiedenisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja kansloos zuipen moet voor alles wijken
Niet op Ned1, wel op RTL4quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.
Maar je kan dat toch niet nationaal afschaffen? Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee pilotenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
in ieder geval een pilootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
Flikker op man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee piloten
Je gaat carnaval hier toch niet voor afzeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
Hij is nog niet dood..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |