Ja, ze hebben gewacht op jouw post voordat het vliegtuig op mocht stijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Zit 112Schiphol hier mee te lezen en mij na te praten op Twitter?
Kut verkeerde tweet.twitter:Paardenfeit twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:10:54De eerste keer paardenmelk proeven. #Paardenfeit reageer retweet
Met die profielfoto erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Magnificat het volgende:
Ik dacht dat ze er al wel aangekomen waren, duurt wel lang dantwitter:112Schiphol twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:02:05Zojuist is van de baan 24 het regeringstoestel (PH-KBX) met aan boord leden van het koninklijk huis vertrokken richting Innsbruck. #Friso reageer retweet
Dat klopt, daarna geven ze het aan mij door en mag ik het op FOK! postenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef Guidetti het volgende:
Zit 112Schiphol hier mee te lezen en mij na te praten op Twitter?
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dan zou Amalia de nieuwe koning zijn, en tot ze 18 is, wordt er door het parlement een regent aangewezen die haar daarin ondersteund.
(mits Bea niet meer koning is)
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef vencodark het volgende:
Goh, stel dat het Wim-Lex was geweest. Dan had het land op zn kop gestaan omdat we dan ineens geen Kroonprins -en prinses hebben. Althans, niet de oorspronkelijke.
ze wordt koningin genoemd, maar officieel heet de functie 'koning' ook als een vrouw die functie uitvoert.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is ze al een tijdje niet (meer?)...
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het bevestigd dat die man hersendood is? Jammer hoor...Was een slimme gozer gezien zijn diploma's
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Wat heeft slim zijn en diploma`s hier nou weer mee te maken
Is er niet altijd nieuws na Lingo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de NOS komt er nieuws, na Lingo
Zonde...Sterkte aan de koninklijke familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
oh jee, we hebben een pvv stemmert in da house, een henk of ingridquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Dit grapje gaat de belastingbetaler niks kosten hoop ik?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.
Ze zullen hem minimaal nog wel kunstmatig in leven houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
De AIVD zelfs? Ik denk gewoon de RVD hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Tocht voor de uitvaart, paarden, sippe snuiten en ophemelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
Dat is RTL, NOS heeft pas 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
twitter:NielsBT twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:41:05Prins #Friso wordt kunstmatig in leven gehouden. Hersenbeschadiging is niet uitgesloten. Misschien dus weer een fan voor Frans Bouwer erbij. reageer retweet
én geschiedenisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja kansloos zuipen moet voor alles wijken
Niet op Ned1, wel op RTL4quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.
Maar je kan dat toch niet nationaal afschaffen? Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee pilotenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
in ieder geval een pilootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
Flikker op man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee piloten
Je gaat carnaval hier toch niet voor afzeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
Hij is nog niet dood..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |