Is er niet altijd nieuws na Lingo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de NOS komt er nieuws, na Lingo
Zonde...Sterkte aan de koninklijke familiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
Precies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
oh jee, we hebben een pvv stemmert in da house, een henk of ingridquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef QBay het volgende:
Dit grapje gaat de belastingbetaler niks kosten hoop ik?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan is het jammer dat zijn hersens het niet meer doen.
Ze zullen hem minimaal nog wel kunstmatig in leven houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was de slimste van de drie. Alhoewel Constantijn ook heel intelligent is.
De AIVD zelfs? Ik denk gewoon de RVD hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef penny-wise het volgende:
Friso heeft hier nog nooit zoveel topics gehad als vandaag..
Ik denk dat hij al dood is maar de AIVD houdt het om bepaalde redenen nog geheim.
Tocht voor de uitvaart, paarden, sippe snuiten en ophemelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit land staat morgen evengoed op zn kop.
Ondanks dat ie niet eens lid van KH is.
Het volk, de media, fok ...... de eeuwige hunkering naar sensatie moet gevoed worden
Dat is RTL, NOS heeft pas 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
twitter:NielsBT twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 18:41:05Prins #Friso wordt kunstmatig in leven gehouden. Hersenbeschadiging is niet uitgesloten. Misschien dus weer een fan voor Frans Bouwer erbij. reageer retweet
én geschiedenisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk ik ook. Willem Alexander heeft ook een diploma. In watermanagement,
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja kansloos zuipen moet voor alles wijken
Niet op Ned1, wel op RTL4quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is er niet altijd nieuws na Lingo?
Tenminste, half 8 journaal toch?
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, laten we dat hele feest afblazen hiervoor.
Maar je kan dat toch niet nationaal afschaffen? Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee pilotenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
in ieder geval een pilootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
Wie zitten er allemaal in dat nu regeringsvliegtuig?
Flikker op man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk sowieso twee piloten
Je gaat carnaval hier toch niet voor afzeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
Hij is nog niet dood..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dagen van nationale rouw is heel raar als het de koninklijke familie betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |