SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef meowingtons het volgende:
Boeken![]()
Als er iets is waar ik een gruwelijke haat aan heb dan zijn het boeken wel.
Ik heb nu zo'n klein boekkie met van die oude bladzijdes die zo heerlijk ruiken!Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef meowingtons het volgende:
Boeken![]()
Als er iets is waar ik een gruwelijke haat aan heb dan zijn het boeken welDit ^quote:
Mensen die boeken haten, maar wel op een forum zitten![]()
![]()
Persoonlijk vond ik BNW leuker. Voor een boek van 100 jaar oud heel erg lekker geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1984 net gelezen! BNW staat op verlanglijstje.![]()
Wat is er mijn jong?quote:
Is het zo erg dat ik die saaie rampdingen niet leuk vind?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Want een forum is even saai als boeken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dit ^
Mensen die boeken haten, maar wel op een forum zitten(en heeft "menselijke" interactie)
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Lezen.
Ik ga maar eens wat nieuwe boeken kopen denk ik...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tevens kan wiskunde heel mooi en erotisch zijn.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Wat vind je van het boek achter War of the Worlds?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik BNW leuker. Voor een boek van 100 jaar oud heel erg lekker geschreven.![]()
De geur is de reden dat ik de Bijbel van m'n oma wil hebben laterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boeken.
Ik heb nu zo'n klein boekkie met van die oude bladzijdes die zo heerlijk ruiken!.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oeh Dj Shadow heeft van die onregelmatige drums, ik heb geloof ik een jungle track met een stukje door hemVoor de rest vind ik het nogal saaie muziek... maar beter dan 2unlimited oid
Maar er is hoop Naat, Will scoort altijd wel de lekkerste wijven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Een boek is leuker dan een forum, die stelling durf ik wel te verdedigen. Als je ten minste het goede boek hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want een forum is even saai als boeken?(en heeft "menselijke" interactie)
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De geur is de reden dat ik de Bijbel van m'n oma wil hebben later.
![]()
![]()
Erg niet, maar een grote generalisatie en ik vind het getuigen van lage intelligentie,.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat is er mijn jong?
Is het zo erg dat ik die saaie rampdingen niet leuk vind?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik word niet geil van worteltrekken hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens kan wiskunde heel mooi en erotisch zijn..
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens kan wiskunde heel mooi en erotisch zijn.![]()
![]()
![]()
Niet gelezen. Science-Fiction is niet echt mijn ding. Qua boeken dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat vind je van het boek achter War of the Worlds?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet geil van worteltrekken hoor.
quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ohquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De geur is de reden dat ik de Bijbel van m'n oma wil hebben later.
. Maar die geur is zo nice he, weet niet wat het is
. En die bladzijdes voelen ook zo nice.
Baby darling doll face honey![]()
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen hadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een boek is leuker dan een forum, die stelling durf ik wel te verdedigen. Als je ten minste het goede boek hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Oude boeken, liefst meer dan honderd jaar. De geuren (en waarschijnlijk ook schimmels) snuiven op de afdeling oude boeken bij de slegte![]()
![]()
Voor de rest is er scholieren.com?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen had
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Dus omdat ik (literaire) boeken saai vind getuigd dat van een lage intelligentie? Dankjewel voor het complimentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg niet, maar een grote generalisatie en ik vind het getuigen van lage intelligentie,.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef MsMessy het volgende:
Oude boeken, liefst meer dan honderd jaar. De geuren (en waarschijnlijk ook schimmels) snuiven op de afdeling oude boeken bij de slegte![]()
ik vind nieuwe boeken lekkerder![]()
![]()
Ook echt een generalisatie van niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen had.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ugh niet eens, beetje wikipedia was in veel gevallen wel genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Voor de rest is er scholieren.com?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook echt een generalisatie van niks.
Je bedoelt het vak literatuur op de middelbare school?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen had![]()
Ik haalde daar m'n samenvattingen enzo vandaan, copypaste en hier en daar wat veranderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ugh niet eens, beetje wikipedia was in veel gevallen wel genoeg
Combinatie van leer en oude boekenlucht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar die geur is zo nice he, weet niet wat het is
. En die bladzijdes voelen ook zo nice.
Ik heb me vorig jaar met een vriendin staan vergapen bij de antieke boeken bij de Slegte. Rete duur, maar fucking mooi
.
Ik las die boeken ook nooit, samenvattingkjes herschrijven en herindelen was wel voldoende.C'est la vie
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik las die boeken ook nooit, samenvattingkjes herschrijven en herindelen was wel voldoende.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Deed ik soms ook, maar meestal zocht ik wat betere recensies op ofzo en maakte aan de hand daarvan zelfs iets mooisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik haalde daar m'n samenvattingen enzo vandaan, copypaste en hier en daar wat veranderen
Ja ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Deed ik soms ook, maar meestal zocht ik wat betere recensies op ofzo en maakte aan de hand daarvan zelfs iets moois
Omdat er natuurlijk verschillende literatuur is. Stellen dat alle literatuur saai is, is hetzelfde als stellen dat alle dubstepmuziek geweldig is.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het vak? Nee al die grafboeken van Hermans en weet ik veel wie nog meer, boek waar ik me het meest mee heb kunnen vermaken was nog wel Siegfried van dingetje...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bedoelt het vak literatuur op de middelbare school?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Post-apocalyptische romans
Romans over vreemde liefdes
Familiekronieken(soms)
Horror
Romans met een neerwaartse spiraal waar de hoofdrolspeler(s) zich in bevindt![]()
![]()
als meowingtons trouwens draait wil ik op z'n minst wel wat dodemui5quote:
Mijn wiskundedocent heeft een ding van 1700 of 1800 staan ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Combinatie van leer en oude boekenlucht.
Ik heb me vorig jaar met een vriendin staan vergapen bij de antieke boeken bij de Slegte. Rete duur, maar fucking mooi
.
![]()
![]()
Oh, dat dacht ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik draai al sinds 12 uur niet meer![]()
![]()
Maar dan heb je dubstep wat kut is, en dat wat goed is. Hetzelfde geldt voor boeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk verschillende literatuur is. Stellen dat alle literatuur saai is, is hetzelfde als stellen dat alle dubstepmuziek geweldig is.Ook te boeken voor feestjes en partijensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik las die boeken ook nooit, samenvattingkjes herschrijven en herindelen was wel voldoende.:')![]()
Die moet je dan toch lezen voor het vak literatuur op de middelbare school?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het vak? Nee al die grafboeken van Hermans en weet ik veel wie nog meer, boek waar ik me het meest mee heb kunnen vermaken was nog wel Siegfried van dingetje...Dat bedoel ik.
![]()
Precies mijn punt. Maar zeggen dat je boeken haat en dat alle literatuur saai is, is een belachelijke stelling.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar dan heb je dubstep wat kut is, en dat wat goed is. Hetzelfde geldt voor boeken.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk verschillende literatuur is. Stellen dat alle literatuur saai is, is hetzelfde als stellen dat alle dubstepmuziek geweldig is.
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken![]()
Nadeel van boeken is wel dat ik ze meestal niet nog een keer leesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis vol met boeken liggen. Van nieuw tot 100 jaar oud
Tenzij er veel plaatjes in staan![]()
ik las als kind veel, maar door het "moeten" lezen van boeken waar ik helemaal niet in geinteresseerd was kwam er enige afkeer van lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen)
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Correct, over het algemeen haat ik boeken lezen maar als er iemand komt met echt een goed boek en ik sleep mezelf zover tot het punt dat ik toch ga lezen stop ik ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Maar zeggen dat je boeken haat en dat alle literatuur saai is, is een belachelijke stelling.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
maar het blijft persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken
ja onder anderequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moet je dan toch lezen voor het vak literatuur op de middelbare school?Dat bedoel ik.
Dan heb je zojuist je eigen eerste stelling dat je boeken haat al onderuit gehaald. Heel goed. We komen er wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wist niet dat jij nog naar school gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
School, vriendin en school. En school.
Ook niet dat je een vriendin hebt. Heb je me daarom genegeerd op msn
?
ja daarom, daarom vind ik het zelf van lage intelligentie blijken als je meteen zegt dat dit niet kanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maar het blijft persoonlijk natuurlijk
Ooit Artemis Fowl gelezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken![]()
![]()
Harry Potterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat je smaak is, er is ook hele toegankelijke literatuur. Bijvoorbeeld van Herman Brusselmans![]()
![]()
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog naar school ging.
Ook niet dat je een vriendin hebt. Heb je me daarom genegeerd op msn
?
Nee hoor, ik haat boeken nog steeds, uitzondering bevestigd de regelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je zojuist je eigen eerste stelling dat je boeken haat al onderuit gehaald. Heel goed. We komen er wel.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ga nu literatuur over fok schrijven, dan ben je een echte baas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
godpotjandorie, ik ga naar ONZ en ik praat over literatuur![]()
Geprobeerd, kapte ik ook bij afquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Harry Potter
Maar ik weet niet wat je smaak is, er is ook hele toegankelijke literatuur. Bijvoorbeeld van Herman Brusselmans
tegen wie zou Samzz dan hebben zitten roepen op MSNquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin heb
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Er is al een fokdocumentairequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga nu literatuur over fok schrijven, dan ben je een echte baas.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegen wie zou Samzz dan hebben zitten roepen op MSN
Naatje, Life of Pi van Yann Martel is trouwens wel een aanrader voor je.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen).
En je slechte spelling bevestigt mijn idee van lage intelligentie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat boeken nog steeds, uitzondering bevestigd de regelAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ik baalde van die duffe oud-hollandse meuk indertijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Naatje, Life of Pi van Yann Martel is trouwens wel een aanrader voor je.![]()
Oh kut, ik verwar je met iemand andersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin heb. Sorry
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Ik las daarnaast wel normale boeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9.
VMBO
:')![]()
Ik moet er nog zeker 70 lezen die hier in huis liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nadeel van boeken is wel dat ik ze meestal niet nog een keer lees
Tenzij er veel plaatjes in staan![]()
Hehehe, spelling is nooit mijn sterkste punt geweest en al zeker niet op een forumquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je slechte spelling bevestigt mijn idee van lage intelligentie.
Dickens met David Copperfield. Erg leesbaar, maar ik vond het geen leuk boek. Romantiek is niet mjin ding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik luisterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef meowingtons het volgende:
Is emmer er nog? Ik heb wat speedgarage mixjes opgezet, fijne dingen![]()
![]()
Ik heb vooralsnog enkel positieve reacties gehoord, probeer deze (geen verplichting overigens). Wat ik me herinner is dat het over een nerd gaat die in een wereld van elfen terecht komt. De boeken zijn zeer meeslepend.quote:![]()
Ik heb mijn boeken kapot gelezen. Ben nu weer begonnen in de Duivelsbijbel
.
wil net zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, ik verwar je met iemand anders. Sorry
.
Dat dacht ik, daarom meldde ik het maar evenquote:![]()
Ik ga hier meer van opzoeken
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dickens met David Copperfield. Erg leesbaar, maar ik vond het geen leuk boek. Romantiek is niet mjin ding.
Overigens, VH, ik moet nog steeds die columbiaanse (?) schrijver lezen...![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Boeken lezen past wel bij jou, leuk leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn boeken kapot gelezen. Ben nu weer begonnen in de Duivelsbijbel
.
Maar je draait nu toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat dacht ik, daarom meldde ik het maar even![]()
Ik ga hier meer van opzoeken![]()
Ik heb David Copperfield gelezen, vond hem wat langdradig, al was het mooi geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lyrical_Ballads
Misschien dit proberen? Zelf niet gelezen, maar historisch belangrijk (inspiratiebron voor de Franse revolutie)![]()
Ik zat al wat te kijken, klinkt eh, mja "quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog enkel positieve reacties gehoord, probeer deze (geen verplichting overigens). Wat ik me herinner is dat het over een nerd gaat die in een wereld van elfen terecht komt. De boeken zijn zeer meeslepend." is een duidelijk openbaring van mijn eerste indruk.
Ik weet trouwens al weer waarom ik harry potter wel gelezen heb, deel 1 werd verplicht elke maandagochtend op de basisschool gelezen en ik kon er niet tegen dat ik niet wist hoe het nou af zou lopen
Ik moet zeggen, vroeger las ik ook altijd graag, maar tegenwoordig heb ik een beetje te korte aandachtsspanne enzo. Ik heb wel eens gelezen dat computers en internet de hersenen veranderen, het zou best kunnen. Ik zie nu liever een film over iets dan dat ik een boek lees. Ik denk ook dat veel leerstof visueel beter tot zijn recht zou komen. Vooral bij wiskunde trouwens.
![]()
kunnen jullie trouwens even vertellen wat hier beter aan kan? Als je zelf een paar uur bezig bent hoor je het écht niet meerSchreeuwdelay by Sentex
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeken lezen past wel bij jou, leuk leuk.
Ga er maar inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee ik was om 12 uur afgelopen![]()
![]()
Gabriel Garcia Marquezquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?
GA LEZEN.
![]()
Overigens ben ik ook erg liefhebber van kinderboeken. En korte verhalen
. En gedichten
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zat al wat te kijken, klinkt eh, mja "" is een duidelijk openbaring van mijn eerste indruk.
Ik weet trouwens al weer waarom ik harry potter wel gelezen heb, deel 1 werd verplicht elke maandagochtend op de basisschool gelezen en ik kon er niet tegen dat ik niet wist hoe het nou af zou lopenEn Toon Tellegen? Die dierenverhaaltjes?
![]()
Die moet ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gabriel Garcia MarquezGA LEZEN.
. Maar ik heb moeite met populaire dingen
. Hipster enzo
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mja ik heb niet op mijn PC zette wat youtube mixjes aan, ik zou graag hier wel eens een keertje muziek van draaien, het klinkt een beetje als een combi van dubstep en house, maar dan anders an bijvoorbeeld Jack beats doen (of klinkt dit vreemd?quote:)
De verhaaltjes over de eekhoorn en de mierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, oké.En Toon Tellegen? Die dierenverhaaltjes?
. Die zijn tof
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
. En gedichten
.
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het ook leuk, het is weinig inspannend voor je aura en energieniveauquote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, oké.En Toon Tellegen? Die dierenverhaaltjes?
Astrid Lindgrens De Gebroeders Leeuwenhart. Wat een zielig boek zeg, eigenlijk heel heftig voor een kinderboek. Maar zo mooi
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mary Shelley of Edgar Allen Poe geen goed idee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?
![]()
Ah toe. Ik vind "Honderd jaar eenzaamheid" met gemak tot de beste boeken horen die ik ooit heb gelezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds. Maar ik heb moeite met populaire dingen
. Hipster enzo
.
![]()
Ik ben vooral benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef meowingtons het volgende:
Mja ik heb niet op mijn PC zette wat youtube mixjes aan, ik zou graag hier wel eens een keertje muziek van draaien, het klinkt een beetje als een combi van dubstep en house, maar dan anders an bijvoorbeeld Jack beats doen (of klinkt dit vreemd?)
![]()
![]()
Die zijn gewoon voor alle leeftijden ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verhaaltjes over de eekhoorn en de mier. Die zijn tof
.
Ik lag op een gegeven moment als kind in de kamer van mijn vader en toen heb ik zo'n verzamelboek van alle dierenverhalen gelezen. Heerlijk
En nu zou ik ze weer kunnen lezen, omdat er een boodschap achter zit
Mijn voormalig fransdocent begon de les altijd met een verhaaltje over de mier.
![]()
![]()
Ik vind het fijn. Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat mijn exen niet of nauwelijks lazen. Samen in bed tegen elkaar aan een boekje lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, het is weinig inspannend voor je aura en energieniveau. Het ultieme ontspannen.
Lindgren is de beste kinderboekenschrijver ooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Astrid Lindgrens De Gebroeders Leeuwenhart. Wat een zielig boek zeg, eigenlijk heel heftig voor een kinderboek. Maar zo mooi
.
![]()
Moet de chronicles of narnia, His dark materials en alice in wonderland nog steeds (uit)lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
. En gedichten
.
![]()
De Sprookjes van Godfried Bomans zijn ook briljant Naat, doen op zich wel een beetje denken aan Toon Tellegen qua boodschap, alleen zijn ze wel grimmiger.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Alle Narniaboeken gelezen, ge - wel - digquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Moet de chronicles of narnia, His dark materials en alice in wonderland nog steeds (uit)lezen![]()
![]()
Ze is een vrouw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lindgren is de beste kinderboekenschrijver ooit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Dat is best leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het fijn. Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat mijn exen niet of nauwelijks lazen. Samen in bed tegen elkaar aan een boekje lezen. Het ultieme ontspannen.
![]()
Ik heb altijd wel een boek bij me
Hmmpf lastig te geven als ik alleen een naam heb en niet een boek, want zo kan ik geen samenvatting lezen of ik lees er 1 van een minder goed boek van hem ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil graag je eerste indruk weten
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Sluit hem Nathanael. Sluit hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik maak nu een document aan, getiteld 'to read or not to read' erg heh:')![]()
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is best leuk![]()
Ik heb altijd wel een boek bij me. Probeer Lord of the Rings eens mee te zeulen
.
Ik zal eens kijken of het deze maand nog zou lukken, het is wel leuke muziek in ieder geval, bedankt daarvoorquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het deze maand nog zou lukken, het is wel leuke muziek in ieder geval, bedankt daarvoor![]()
![]()
Ik heb ooit een sprookje van Bomans ingesproken en op youtube gezet. Twee jaar geleden
.
(Mijn stem![]()
!).
Hoogachtend,
Erik.sinterklaaskapoentje
![]()
Ahja ik draag toch al standaard laptop in de rugzak dus zo'n telefoonboek mag er ook wel bijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaar. Probeer Lord of the Rings eens mee te zeulen
.
Heb je ook 2 lampjes op je bed? Anders kunnen we nooit samen boekje lezen.:')![]()
Je hebt eigenlijk niets aan een samenvatting, want het zijn allemaal korte verhalen. Misschien dat Erik een titel weet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hmmpf lastig te geven als ik alleen een naam heb en niet een boek, want zo kan ik geen samenvatting lezen of ik lees er 1 van een minder goed boek van hem ofzo![]()
Maak je over het licht maar geen zorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahja ik draag toch al standaard laptop in de rugzak dus zo'n telefoonboek mag er ook wel bij
Heb je ook 2 lampjes op je bed? Anders kunnen we nooit samen boekje lezen..
Ik heb een LOTR-box die opgedeeld is in 6 boekjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaar. Probeer Lord of the Rings eens mee te zeulen
.
. Makkelijk mee te nemen
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Ik denk dat die 't wordt. Heeft iig alles wat ik wil (behalve de prijs dan..)
Baby darling doll face honeysinterklaaskapoentje
![]()
Ook niet doorgekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
American Psycho, voor als je van gruwelijkheden houdt.:')![]()
Tracklist vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Heb je veel lampjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je over het licht maar geen zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Heb jij wel eens de boeken van Poppy Z Brite gelezen? Ik denk dat je het wel iets zou vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
American Psycho, voor als je van gruwelijkheden houdt.![]()
Ik heb alle boeken in een. Dik boek met zeer dun papierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een LOTR-box die opgedeeld is in 6 boekjes. Makkelijk mee te nemen
.
.
Dat is dikker dan de bijbel denk ik danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in een. Dik boek op zeer dun papier.
![]()
![]()
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet doorgekomen![]()
Nope, ik ga ze eens lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb jij wel eens de boeken van Poppy Z Brite gelezen? Ik denk dat je het wel iets zou vinden.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
*doet oogjes dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voorgelezen worden blijft fijnBaby darling doll face honey![]()
Ik heb van die boeklampjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je veel lampjes?. Die kan je op je boek klemmen en dan lekker lezen.
Maar ik heb ook een gewone lamp, die is ook prima.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
driekwart van dat boek bestaat uit nietzeggende etentjes waar de hoofdpersoon alleen let op wat iedereen aan heeft en dat hij nog wat videobanden terug moet brengen... Ik vond het eerst wel tof maar daarna begon het echt echt echt irritant te wordenquote:
Overigens heb ik recentelijk Donna Tart gelezen met Secret History, ook erg mooi, alleen ik heb hem niet uit kunnen lezen, omdat tijdsdruk, dus toen heb ik samenvatting van internet moeten plukken... Zo kut is dat, heb je een goed boek, moet je de climax al lezen zonder het hele boek te lezen, omdat boekverslag moet worden ingeleverd...sinterklaaskapoentje
![]()
Anders hang ik wel tegen je aan bij het lampjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van die boeklampjes. Die kan je op je boek klemmen en dan lekker lezen.
Maar ik heb ook een gewone lamp, die is ook prima.:')![]()
Ik denk of even dik of ietsje dunner. Weet 't zo niet, ik heb alleen een pocket Bijbel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dikker dan de bijbel denk ik dan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
duurzame LOTRquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in een. Dik boek met zeer dun papier.
![]()
![]()
Het is wel een beetje brabants met zachte g enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*doet oogjes dicht
Voorgelezen worden blijft fijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
En wat dacht je van hoofdstukken van 30 pagina's die over CD's van Whitney Houston en Genesis gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
driekwart van dat boek bestaat uit nietzeggende etentjes waar de hoofdpersoon alleen let op wat iedereen aan heeft en dat hij nog wat videobanden terug moet brengen... Ik vond het eerst wel tof maar daarna begon het echt echt echt irritant te worden.
![]()
Dat is goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anders hang ik wel tegen je aan bij het lampje.
Ik vind overigens de Millennium trilogie ook erg briljant.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben toch brabants jongeuhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een beetje brabants met zachte g enzo.
![]()
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik vind overigens de Millennium trilogie ook erg briljant.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatje
![]()
Ziekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wat dacht je van hoofdstukken van 30 pagina's die over CD's van Whitney Houston en Genesis gaan?.
.
Hoe eindigd het boek trouwens? Ik ga hem toch niet herlezen
sinterklausquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatje
Ik zag een paar jaar terug het ultieme LotR boek. Groot en in leer gebondenquote:echt prachtig
. De prijs was niet leuk.
geeft een extra dimensie aan het lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar terug het ultieme LotR boek. Groot en in leer gebondenecht prachtig
. De prijs was niet leuk.
![]()
![]()
Dat wordt een beetje in het midden gelaten, de schrijver geeft wel hints dat het allemaal in het hoofd van de hoofdrolspeler afspeelt. De gruwelijke dingen dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziek.
Hoe eindigd het boek trouwens? Ik ga hem toch niet herlezen![]()
Geen ondenkbaar scenarioquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatje.
Lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
geeft een extra dimensie aan het lezen?! Voor de sier!
Als conversationpiece op de salontafel.
Hoogachtend,
Erik.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil mijn beeld even verscherpenquote:
Info graag over:
- Grootte van bed
- Kleur beddengoed
- Soort lamp
- Decoratie kamer
- Soort pyjama:')![]()
Jat de goede boeken er vast uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Over boeken gesproken, ik aas op de boekenkast van mijn vader, maar nu aast mijn zusje daar ook opAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hier ligt alleen een boek van Casper en Hobbes en een fotoboek van National Geographic op tafelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Als conversationpiece op de salontafel.
![]()
![]()
Hoogtepunt uit American Psycho: Hoofdrolspeler nodigt hoertje uit (geloof ik), bedwelmt haar, ketent haar vast, heeft al een week lang een paar uitgehonderde ratten in huis, stopt een pvc buis in haar flamoes, doet ratjes erin, pvc buis eruit. De rest kun je zelf raden.
![]()
Stiekem Lof der Zotheid wegnemen. Mijn vader kijkt eens even en ziet ineens een lege plek 'HE, WAAR IS ERASMUS?!'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jat de goede boeken er vast uit.![]()
![]()
In de boekenkast van m'n pa staan alleen slagershandboeken.
Die wil ik overigens wel hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik koop trouwens nooit boeken.. want lees ze toch nooit twee keer en geen idee waar ik ze moet laten?
..dudequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Hoogtepunt uit American Psycho: Hoofdrolspeler nodigt hoertje uit (geloof ik), bedwelmt haar, ketent haar vast, heeft al een week lang een paar uitgehonderde ratten in huis, stopt een pvc buis in haar flamoes, doet ratjes erin, pvc buis eruit. De rest kun je zelf raden.
dat heb ik met filmsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop trouwens nooit boeken.. want lees ze toch nooit twee keer en geen idee waar ik ze moet laten?![]()
Ik vind het heerlijk om (een goed boek) meerdere keren te lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop trouwens nooit boeken.. want lees ze toch nooit twee keer en geen idee waar ik ze moet laten?. En je bewaart ze natuurlijk in je bibliotheek of desnoods boekenkast.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Films herkijken vind ik ook heerlijkquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Heeeey, dat opaatje van Sjakie in de film Sjakie en de chocoladefabriek is dood. Wat zielig, hij was zo sweet
!
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Maar hoe eindigt et boek? gaat hij dood?:')![]()
Knapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om (een goed boek) meerdere keren te lezen. En je bewaart ze natuurlijk in je bibliotheek of desnoods boekenkast.
. Heb je dan niet zoiets van "weet toch al hoe het gaat" ofzo?
Euh, ik heb een bedstee, dus 1-persoonsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil mijn beeld even verscherpen
Info graag over:
- Grootte van bed
- Kleur beddengoed
- Soort lamp
- Decoratie kamer
- Soort pyjama. Beddengoed is momenteel rood, lamp is eentje van Philips, mijn kamer heeft 70's glitterbehang in oranje, rood en paars. Pyjama's doe ik niet aan.
Ik had nog niet verteld dat hij dat meiske openzaagt omdat hij wil zien hoe de ratjes zich een weg door haar lichaam heen vreten.quote:![]()
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Knap. Heb je dan niet zoiets van "weet toch al hoe het gaat" ofzo?
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet gekomen
Maar hoe eindigt et boek? gaat hij dood?![]()
Ja, en dan kan ik enorm uitkijken naar bepaalde stukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Knap. Heb je dan niet zoiets van "weet toch al hoe het gaat" ofzo?
Mijn favoriete literaire boek kan ik keer op keer herlezen alleen omdat er al één zin in staat die ik zo ongelofelijk mooi vind.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar die ken je dan toch ook al?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?Baby darling doll face honey![]()
Het gaat toch om het verhaal?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
éénpersoons bedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik heb een bedstee, dus 1-persoons. Beddengoed is momenteel rood, lamp is eentje van Philips, mijn kamer heeft 70's glitterbehang in oranje, rood en paars. Pyjama's doe ik niet aan.
?
dat is niet zo handig. zeker ook geen slaapmatje
Hmmm.. zo kan het ook natuurlijk. Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ik enorm uitkijken naar bepaalde stukken.
Mijn favoriete literaire boek kan ik keer op keer herlezen alleen omdat er al één zin in staat die ik zo ongelofelijk mooi vind.Baby darling doll face honey![]()
Ik zal morgen voor de leuk eens een foto maken van mijn exemplaar van de Gevangene van Azkaban.
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Hoe eindigt het boekquote:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziek.
Hoe eindigt het boek trouwens? Ik ga hem toch niet herlezenHey hoe eindigt het boekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet gekomen
Maar hoe eindigt et boek? gaat hij dood?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zal morgen voor de leuk eens een foto maken van mijn exemplaar van de Gevangene van Azkaban.
Ook, maar als ik het herlees ook vaak om de stijl van schrijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het gaat toch om het verhaal?![]()
Draait er onderhand al iemand? anders wil ik wel even voor de grap amateuristisch aanklotenOok te boeken voor feestjes en partijensinterklaaskapoentje
![]()
Dat laatste vond ik wel heel vermakelijk om te lezen, wat een ziekelijke vorm van kapitalisme en ego er in het boek voorkomt. Dat was wel heel gaaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.:')![]()
Niks mis mee. Ik heb drie matrassen op zolder liggen, dus ook geen slaapmatje nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
éénpersoons bed?
dat is niet zo handig. zeker ook geen slaapmatje
Mik er gewoon twee naast elkaar op de vloer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe eindigt het boek
[..]
[..]
Hey hoe eindigt het boek. Het lijkt zich allemaal af te spelen in het hoofd van de hoofdrolspeler. Dus het is niet echt gebeurt.
![]()
"Als ik geen engel kan zijn, dan ben ik maar een duivel"
Kellendonk - Mystiek lichaam
De mooiste zin en de zin die voor mij het meest betekent die ik denk ik ooit gelezen heb in een boek.
(aanrader, Naatje!)
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik bedoelde van die man, ik krijg er geen harde van als ik ratten een lichaam zie opvreten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.![]()
Dat zie je morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan?. Als ik eraan denk.
![]()
Jaa tofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik heb drie matrassen op zolder liggen, dus ook geen slaapmatje nodig.
Mik er gewoon twee naast elkaar op de vloer.
Kussengevechten vind je die leuk?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Echt...?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd. Het lijkt zich allemaal af te spelen in het hoofd van de hoofdrolspeler. Dus het is niet echt gebeurt.
Maar hoe kan dat nou!! PLOTGATEN EVERYWHERE.:')![]()
ik draai 80's & 90'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
Draait er onderhand al iemand? anders wil ik wel even voor de grap amateuristisch aankloten![]()
![]()
Hmm ik was net op 3fm.
Zeroes heroes kaarten verspeeld.
C'est la vie
Ik snap daar de lol al helemaal niet van, dat mensen boeken lezen oké, het ligt mij gewoon niet, anderen vinden het vast heel leuk, maar lezen op de stijl van schrijven? Misschien leuk om onderzoek naar te doen, maar om met opzet om de stijl te lezen mjoah, nee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook, maar als ik het herlees ook vaak om de stijl van schrijven.
leg mij dat eens uit?
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Als je toch foto's gaat schieten heb ik nog een verzoeknummerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie je morgen. Als ik eraan denk.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa tof
Kussengevechten vind je die leuk?
! Sowieso houd ik van stoeien
.
Nog een pareltje van Kellendonk:
"Ik maak voorwerpen van mijn herinneringen, ik vat ze in het amber van mijn gestolde liefde"
Uit Namen en gezichten (verhalenbundel).
Prachtig.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen want ik ben morgen vrij en verveel me helemaal de tiefus
Dan lees je 15 bladzijdes lang over zijn ochtendritueel, welke potjes en smeerseltjes hij allemaal gebruikt enzo. De dure merken vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik wel heel vermakelijk om te lezen, wat een ziekelijke vorm van kapitalisme en ego er in het boek voorkomt. Dat was wel heel gaaf.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ookquote:
Ben je dan sterk of slap, ga je er echt hard tegenaan?:')![]()
Ik ga geen foto's van m'n beha's makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je toch foto's gaat schieten heb ik nog een verzoeknummer.
Dat klinkt als een kinderfilmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had laatst een boek gelezen en dat ging over boeken. Ik weet niet meer hoe het heette, maar het schuurde tegen de fantasy aan en ging over een bibliotheek die vernietigd zou worden ofzo...
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_PagemasterAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
De hele dag radio maken hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen want ik ben morgen vrij en verveel me helemaal de tiefus![]()
![]()
http://www.gutenberg.org/files/3455/3455-h/3455-h.htm
Dit is trouwens het eerste boek wat ik uit de erfenis van mijn opa kreeg waardoor ik oude boeken over sagen en legenden ben gaan kopen.![]()
Schaduw van de wind?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had laatst een boek gelezen en dat ging over boeken. Ik weet niet meer hoe het heette, maar het schuurde tegen de fantasy aan en ging over een bibliotheek die vernietigd zou worden ofzo...sinterklaaskapoentje
![]()
Bij het begin was dat heel leuk om te lezen, na etentje nummer 19449 waar niks noemenswaardig gebeurde vond ik het wel leuk geweest..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan lees je 15 bladzijdes lang over zijn ochtendritueel, welke potjes en smeerseltjes hij allemaal gebruikt enzo. De dure merken vliegen je om de oren.:')![]()
Ja en dit was een pareltje van ons aller adolfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een pareltje van Kellendonk:
"Ik maak voorwerpen van mijn herinneringen, ik vat ze in het amber van mijn gestolde liefde"
Uit Namen en gezichten (verhalenbundel).
Prachtig.
'Those who want to live, let them fight, and those who do not want to fight in this world of eternal struggle do not deserve to live.'
PrachtigOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik ben niet sterk, maar ik ga er wel vol tegenaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Ben je dan sterk of slap, ga je er echt hard tegenaan?.
![]()
Waarom nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van m'n beha's maken.
Moeilijk uit te leggen... Misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik snap daar de lol al helemaal niet van, dat mensen boeken lezen oké, het ligt mij gewoon niet, anderen vinden het vast heel leuk, maar lezen op de stijl van schrijven? Misschien leuk om onderzoek naar te doen, maar om met opzet om de stijl te lezen mjoah, nee...
leg mij dat eens uit?sinterklaaskapoentje
![]()
Je kan mij houden... volgens mij ben je hardstikke sterkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet sterk, maar ik ga er wel vol tegenaan.
Want eh, als je hem gelezen hebt heb je al die stijltjes in het boek toch ook al gezien?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen... Misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen?
Dat is in principe hetzelfde als herlezen terwijl je leest om het verhaal... of zie ik dat verkeerd?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik vind de stijl van schrijven echt heel belangrijk in boeken. Het is allesbeslissend of je een boek met plezier leest.
Sommige auteurs kunnen met woorden zo mooi beschrijven, en beelden zo tot leven laten komen, of emoties doorgronden.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
slapen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar meer van
wat kan ik nu doen, op dit moment![]()
Valt tegen, hoor. Tillen is wat anders dan overmeesteren hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan mij houden... volgens mij ben je hardstikke sterk.
Eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stijl van schrijven echt heel belangrijk in boeken. Het is allesbeslissend of je een boek met plezier leest.
Sommige auteurs kunnen met woorden zo mooi beschrijven, en beelden zo tot leven laten komen, of emoties doorgronden.![]()
Maar als iets mooi is, of fijn is, dan is het toch best voor te stellen dat je dat nog een keer wil ervaren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want eh, als je hem gelezen hebt heb je al die stijltjes in het boek toch ook al gezien?
Dat is in principe hetzelfde als herlezen terwijl je leest om het verhaal... of zie ik dat verkeerd?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je maakt er een oude man gelukkig mee.
![]()
Je wint waarschijnlijk van mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt tegen, hoor. Tillen is wat anders dan overmeesteren he.
Nou virtualDJ flikkert er constant per direct uit zodra ik op broadcast drukquote:dus ik kan niet zoveel ben ik bang
Only one way to find outquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je wint waarschijnlijk van mij.
http://www.boekmeter.nl/book/551
Dit boek bijvoorbeeld, Trainspotting. Zou zoveel minder indruk maken als het niet ultra plat was geschreven. Het vele gekanker en gevloek staat volledig in dienst van het verhaal. Ik ga er even vanuit dat iedereen hier de film wel heeft gezien en dus weet wat het verhaal is.
sinterklaaskapoentje
![]()
2 regels, geen wapens of kleren wegens e.v.t. verstikkingsgevaarquote:
Dit komt ze trouwens echt verschrikkelijk bekend voor, wat is dit? alan parsons ofzo?Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Laatst nog gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
Dit boek bijvoorbeeld, Trainspotting. Zou zoveel minder indruk maken als het niet ultra plat was geschreven. Het vele gekanker en gevloek staat volledig in dienst van het verhaal. Ik ga er even vanuit dat iedereen hier de film wel heeft gezien en dus weet wat het verhaal is.
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mja, met dingen die een verhaal vertellen vind ik dat lastiger voor te stellen, ik heb dat met films en stripboeken ook, tweede keer kijken is het sowieso minder leuk, omdat je alles al weet. Tenzij er een hele tijd tussen zit, want de details terugvinden is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als iets mooi is, of fijn is, dan is het toch best voor te stellen dat je dat nog een keer wil ervaren?
Ik beantwoord mijn eigen vraag denk ikMaar dan moet er dus wel een tijd tussen zitten en ik denk dat de meesten dat natuurlijk ook doen
Ken je die vorige band?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef Onorgineel het volgende:
Dit komt ze trouwens echt verschrikkelijk bekend voor, wat is dit? alan parsons ofzo?dat is Kayak
![]()
![]()
Hahaha, slimmerikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 regels, geen wapens of kleren wegens e.v.t. verstikkingsgevaar.
Oke, ik kom hier binnenvallen.... en dit leek me wel te passen want muziek enzo.
Haar ogen, haar ogen! oh k ben nu al heel lang dat liedje aan het kijken, en naar haar ogen.
Dat moment als de muziek zo gaat van aicha, regarde moi. oh geweldig, die ogen!
Ja vinden jullie ook dat zij mooie ogen heeft?![]()
oh ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ken je die vorige band?dat is Kayak
Prachtig, die filmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leven van Schotse heroïnejunkies in een neerwaartse spiraal.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
huh?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef Jding het volgende:
Oke, ik kom hier binnenvallen.... en dit leek me wel te passen want muziek enzo.
Haar ogen, haar ogen! oh k ben nu al heel lang dat liedje aan het kijken, en naar haar ogen.
Dat moment als de muziek zo gaat van aicha, regarde moi. oh geweldig, die ogen!
Ja vinden jullie ook dat zij mooie ogen heeft?Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Dank je.................................................. 1234quote::')![]()
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar wekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja, met dingen die een verhaal vertellen vind ik dat lastiger voor te stellen, ik heb dat met films en stripboeken ook, tweede keer kijken is het sowieso minder leuk, omdat je alles al weet. Tenzij er een hele tijd tussen zit, want de details terugvinden is dan wel weer leuk.
Ik beantwoord mijn eigen vraag denk ikMaar dan moet er dus wel een tijd tussen zitten en ik denk dat de meesten dat natuurlijk ook doen
. De meeste films die ik heb en mooi vind kijk ik minimaal een keer per jaar
. En een boekenreeks die ik echt
![]()
![]()
![]()
vind lees ik ook jaarlijks. Met steeds even veel plezier (al haalt het het natuurlijk nooit meer bij de eerste keer, al ontdek je met meerdere lezingen wel verbanden die je eerst niet zag).
Maar ik ben misschien een beetje vreemd wat dat betreft.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ga slapen. Morgen lekker de hele dag alleen samen met de kleine man
.
![]()
Hou je van deze dingen samzz
- verhalen verzinnen
- enge verhalen
- raadsels:')![]()
Ik noem het eerder iemand die kan genieten en graag de literatuur dieper onderzoektquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar weken. De meeste films die ik heb en mooi vind kijk ik minimaal een keer per jaar
![]()
![]()
![]()
vind lees ik ook jaarlijks. Met steeds even veel plezier (al haalt het het natuurlijk nooit meer bij de eerste keer, al ontdek je met meerdere lezingen wel verbanden die je eerst niet zag).
Maar ik ben misschien een beetje vreemd wat dat betreft.![]()
![]()
Welterusten Samzzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Morgen lekker de hele dag alleen samen met de kleine man
.
![]()
![]()
Maar Meow, kan je het dan misschien wel begrijpen als je een muzieknummer geweldig vindt dat je dat heel vaak luistert? En dan ook wel precies weet hoe het gaat, maar dat je dan toch kan genieten en uit kan kijken naar bepaalde stukjes?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja, ben er alleen niet zo goed inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hou je van deze dingen samzz
- verhalen verzinnen
- enge verhalen
- raadsels.
![]()
Ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen niet zo goed in.
of mooie ogen zien, want elkaar diep in de ogen kijken en wederzijds hetzelfde denken is het mooiste wat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Meow, kan je het dan misschien wel begrijpen als je een muzieknummer geweldig vindt dat je dat heel vaak luistert? En dan ook wel precies weet hoe het gaat, maar dat je dan toch kan genieten en uit kan kijken naar bepaalde stukjes?![]()
Hmm meerdere keren in 1 week is echt zo verschrikkelijk, dan zit ik me echt dood te vervelen omdat ik precies weet wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar weken. De meeste films die ik heb en mooi vind kijk ik minimaal een keer per jaar
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben misschien een beetje vreemd wat dat betreft.![]()
Jaarlijks kan op zich nog wel, maar zelfs dat vind ik vaak al te veel...
Films terugkijken die je in je jeugd gekeken hebt is altijd leuk, zoveel dingen die je meent te herinneren maar die compleet fout zijn of op het verkeerde momentDan is het net alsof je de film voor het eerst weer kijkt
![]()
Ik zoek nog altijd naar een film uit mijn jeugd waarbij een ruimteschip in een of andere nebula vast komt te zitten en er allemaal aliens de bemanning komen slachten en de aliens uit een of andere vloeistof benedendeks het schip binnenkomen... Dat is wat ik me herinner, ik weet alleen nog dat ik het een bazenfilm vond toen
Jaaa, dansen! dansen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: