SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Heerlijke plaat.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Vernieuwing is er nog steeds, maar het is minder populair, denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet, ik vind de 00's qua elektronische muziek meer een voortborduursel op de 90's, die wel vernieuwend waren.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
alles door elkaar, die volgorde![]()
Elk decennium had zo zijn sterke en zwakke puntenJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:![]()
![]()
Dat is zo'n dooddoener in discussiesquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef meowingtons het volgende:
alles door elkaar, die volgorde![]()
Elk decennium had zo zijn sterke en zwakke punten.
![]()
Ik zei ik tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
Trouwens, klap voor mijn hoofd, wie wil?
De muur met fotootjes.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
Trouwens, klap voor mijn hoofd, wie wil?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
IK VROEG AL WAAROMquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
Trouwens, klap voor mijn hoofd, wie wil?![]()
Weet ik, ik vind het ook het discussiëren niet waard, het blijft smaak en ik vind de jaren 90 echt misbaksels geproduceerd hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener in discussies.
![]()
Jaren 90 staan laag op mijn lijstje voor waar ik goede muziek zoek, op de britpop scene na misschienJaaa, dansen! dansen!![]()
Zegquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik weer semi rebelse dingen wil doen en dat is geen strak plan.![]()
Aaraasjieduhquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij, hoe wil jij je username eigenlijk uitgesproken hebben?#TeamMiley![]()
Arasjiedequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij, hoe wil jij je username eigenlijk uitgesproken hebben?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
AchmedienesjatWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik kan geen sigs lezenquote:
Go Meow!![]()
En ben er meteen weg van.... Hopen dat ik deze nacht wel slaap.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Bedankt weer hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:29 schreef Melting het volgende:
Go Meow!![]()
En ben er meteen weg van.... Hopen dat ik deze nacht wel slaap.![]()
![]()
Bij mij doet ie het.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Vertel meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Nu nog even de hoogte aanpassen dat er geen witte balk meer aan de onderkant zit. Maar dat die 5 opties gewoon het hele scherm vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat ik een voldoende haal, zegt niks over of ik geld hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oke dan, mag ik een tientje lenen?
#TeamMiley![]()
Het is heel moeilijk om exact te bepalen wanneer een genre begonnen is, omdat het vaak een afgeleide is van een andere genre, maar de huidige dubstep met een overdaad aan wobble bass is toch echt iets van de jaren '00. De oude dubstep vind ik meer DnB/speedgarage klinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef meowingtons het volgende:
Dubstep ontstond eind jaren 90
DnB beetje halverwege![]()
De oude dubstep was meer 2step hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om exact te bepalen wanneer een genre begonnen is, omdat het vaak een afgeleide is van een andere genre, maar de huidige dubstep met een overdaad aan wobble bass is toch echt iets van de jaren '00. De oude dubstep vind ik meer DnB/speedgarage klinken.![]()
En ik had een stuk terug ook al gezegd dat de huidige dubstep begin jaren '00 ontstond![]()
Maar speedgarage? En echt als DnB klonk het totaal niet, ook nooit zo geweest
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.HELOEF. Alsjeblieft alinea'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
En dit, al partijen genoeg die weten wat je doetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Nee, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah zou je mijn wekelijkse terugkeer op het rooster weg willen halen?quote:
Ik vind het stiekem een beetje als verplichting aanvoelen en ga liever spontaner draaien heb ik ontdekt
Gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ah zou je mijn wekelijkse terugkeer op het rooster weg willen halen?
Ik vind het stiekem een beetje als verplichting aanvoelen en ga liever spontaner draaien heb ik ontdekt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je zou anders met NFC ook moeten kunnen inchecken met je telefoon zoals je nu doet met je chipkaart.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Joah het mixen gaat wel eens beter, maargoed, ben nu vooral wat zooi aan het draaien die ik nog niet veel gedraaid hebquote:
2 Step is een afgeleide van speedgaragequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De oude dubstep was meer 2step hoor![]()
En ik had een stuk terug ook al gezegd dat de huidige dubstep begin jaren '00 ontstond![]()
Maar speedgarage? En echt als DnB klonk het totaal niet, ook nooit zo geweestIk vind dat er wel degelijk jungle/DnB invloeden in zaten. Tegenwoordig is het helemaal weggeëvolueerd. Nu is het wobwobwobwobwobwobwobwob. Ronduit ééntonig
![]()
![]()
Dan leen je een tientje ergens anders en dan vraag je aan mij rentequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ik een voldoende haal, zegt niks over of ik geld heb![]()
Nouja er zitten wel wat DnB invloeden in, maar het was compleet iets anders...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
2 Step is een afgeleide van speedgarageIk vind dat er wel degelijk jungle/DnB invloeden in zaten. Tegenwoordig is het helemaal weggeëvolueerd. Nu is het wobwobwobwobwobwobwobwob. Ronduit ééntonig
Duurde ook lang voordat DnB-dj's het in hun sets gingen gebruiken, ik geloof dat Benga de eerste was die dat voor elkaar kreeg, of Coki een van die 2
En de wobwobwobwobwob is ook niet echt meer het populairst, het gaat nu om een beetje wob en veel glitch
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.quote:quote:![]()
Bedankt voor jullie meningen though.C'est la vie
Lekker gabberen, nee echt niet :")quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
TT is onjuist, 90s waren sowieso de beste.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Awwwwwquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
TT is onjuist, 90s waren sowieso de beste.![]()
![]()
De dancequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Lekker gabberen, nee echt niet :")De grunge
![]()
![]()
Jij mij wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit horen zingen.
Nee, jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ahw, knulletje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
TT is onjuist, 90s waren sowieso de beste.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En toch weet ik dat er muziek in zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kende het wel, maar het is echt afschruwelijke kutmuziek :")quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, meow, ga je schamen dat je Dune niet kendeJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
http://www25.zippyshare.com/v/88147901/file.html![]()
FUUUUUUUIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Het klinkt wel handig, maar altijd getraceerd worden als dat niet per se nodig is pas ik voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Bedankt voor jullie meningen though.Zeker als die gegevens gelezen moeten worden door medewerkers en altijd direct aan mijn naam gekoppeld zijn.
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Brown_Is_Deadquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De dance :") De grunge... mwoah, 't giet
http://en.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited![]()
![]()
Nee, echt nietquote:. Tenzij je graag ooraids hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
![]()
Elke keer als het over zingen gaat en stefan reageert ergens op typ ik even "stefan" in de awesomebar en voilaquote:
Mensen die haten op mijn goddelijke zwoele stem.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Tjee. Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Tenzij je graag ooraids hebt.
Vandaag vooral hoestquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En toch weet ik dat er muziek in zit.
Ik heb 'm standaard in een tabblad open staan just in casequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Elke keer als het over zingen gaat en stefan reageert ergens op typ ik even "stefan" in de awesomebar en voila![]()
Dan moet je niveau misschien even definiëren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Rukmuziek, goedzo, geen niveau in die muziek gast totaal niet![]()
Dat snap ik wel ja, maar als jij tot die conclusie bent gekomen door het lezen van dat verhaal op die site heb ik mij doel allang behaald. Namelijk de pageview.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klinkt wel handig, maar altijd getraceerd worden als dat niet per se nodig is pas ik voorZeker als die gegevens gelezen moeten worden door medewerkers en altijd direct aan mijn naam gekoppeld zijn.
Daarnaast zijn er toch wel types die maar al te graag voor de helft van de prijs willen reizen en daar makkelijk hun privacy voor opgeven.C'est la vie
Nou alles behalve 90's dance, ik bedoel komop, 2limited? really?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je niveau misschien even definiëren.
Het klinkt zo goedkoop en die beat is ronduit blerghJaaa, dansen! dansen!![]()
Tevens is het vreemd als je in teksten willekeurige woorden cursief gaat zien?
Lijkt erop alsof de woorden belangrijke elementen zijn in de tekst, maar ik vind het maar afleidend ineens woorden scheef zien
Dronken?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef meowingtons het volgende:
Tevens is het vreemd als je in teksten willekeurige woorden cursief gaat zien?
Lijkt erop alsof de woorden belangrijke elementen zijn in de tekst, maar ik vind het maar afleidend ineens woorden scheef zien![]()
2unlimited, zeg het iig goed. Maar juist die makkelijke beat maakt het makkelijk om erop te dansen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou alles behalve 90's dance, ik bedoel komop, 2limited? really?
Het klinkt zo goedkoop en die beat is ronduit blerghSowieso, de tekst van bijv. Magic Friend
![]()
![]()
Volledig nuchter, net een extreem goede nacht achter de rug dus ook totaal niet moe...quote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou alles behalve 90's dance, ik bedoel komop, 2limited? really?
Het klinkt zo goedkoop en die beat is ronduit blergh![]()
![]()
Maar betekend dat dat het goede muziek is of dat het gewoon goedkope rommel is waar je goed op kan dansen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2unlimited, zeg het iig goed. Maar juist die makkelijke beat maakt het makkelijk om erop te dansen.Sowieso, de tekst van bijv. Magic Friend
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zoquote:![]()
![]()
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maar betekend dat dat het goede muziek is of dat het gewoon goedkope rommel is waar je goed op kan dansen?![]()
Dit jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zo(zelfde geld voor veel dubstep overigens
)
Dat lijkt. Wel veel begin 90's, opkomst housemuziek ditdat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zo![]()
Ik kan niet produceren, maar het klinkt zo goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Dat het goedkoop klinkt hoeft toch niet te betekenen dat het slecht is? Ik bedoel, de mac is goedkoop, maar toch zo verdomd lekker! De 90s dance is fastfood van de bovenste plank!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan niet produceren, maar het klinkt zo goedkoop![]()
'90squote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga retro, tijd voor Saved by the Bell.![]()
![]()
Wat is dat nou voor complete bullshitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...Ik kan Rebecca Black's Friday ook niet maken, maakt het dat goed?
![]()
Mac is niet goedkoop en ook zeker niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het goedkoop klinkt hoeft toch niet te betekenen dat het slecht is? Ik bedoel, de mac is goedkoop, maar toch zo verdomd lekker! De 90s dance is fastfood van de bovenste plank!Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wilde tieten zeggen. Maar dat is ook goed.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is wat mij betreft samen met Dit nummer:quote:
Toch wel de allervetste houseplaat ooit![]()
![]()
Oh niet aan gedacht, maar inderdaad, goede counter voor een drogredenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor complete bullshitIk kan Rebecca Black's Friday ook niet maken, maakt het dat goed?
Ik snap die 90's hulde hier niet, het klinkt voor mij bijna allemaal als matige baggerJaaa, dansen! dansen!![]()
Wat vind je van DJ Shadow?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef meowingtons het volgende:
Ik snap die 90's hulde hier niet, het klinkt voor mij bijna allemaal als matige bagger![]()
Dat meisje is wel mooi opgedroogd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga retro, tijd voor Saved by the Bell.C'est la vie
Tietenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde tieten zeggen. Maar dat is ook goed.Faithless
![]()
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mac is niet goedkoop en ook zeker niet zo lekkerNee, maar, ik weet niet wat jij lekker vindt, er is echter vast wel iets wat goedkoop is en toch verdomd goed is.
![]()
Instant Noodlesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.Nee, maar, ik weet niet wat jij lekker vindt, er is echter vast wel iets wat goedkoop is en toch verdomd goed is.
Fucking 40 cent en je hebt een lunch
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor complete bullshitIk kan Rebecca Black's Friday ook niet maken, maakt het dat goed?
![]()
Maarruh, eten staat niet gelijk aan muziek hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.Nee, maar, ik weet niet wat jij lekker vindt, er is echter vast wel iets wat goedkoop is en toch verdomd goed is.
Leuk al die linkjes, spaar ze even op zodat ik ze na 12 uur kan luisterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn bekendste, niet zijn beste. Wel heel erg lekker.
In dat geval is niets goedkoop, behalve de simpele gitaarpop van The Beatles en The Smiths.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.![]()
Zat Shadow niet in U.N.K.L.E.?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn bekendste, niet zijn beste. Wel heel erg lekker.![]()
Ja, ik weet wat het is, greater than sign. Ik doel op 't laatstequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groter of gelijk aan. Maar ik verneukte 'm even.
Ik vind muziek anders soms om op te vreten. Het is niet muziek, maar het is wel te vergelijken. Er is genoeg fastfood op de markt en dat is goedkoop lekker spel (althans, naar ik weet). Zelfde met deze vorm van dance, goedkoop lekker. Dus, geen rommel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maarruh, eten staat niet gelijk aan muziek hè![]()
Ik raad je DJ Shadow echt aan, luister dan ook meteen Stem/Longstem en Building a stream with a grain of salt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Leuk al die linkjes, spaar ze even op zodat ik ze na 12 uur kan luisteren![]()
Die clip en de opnames kostten de moeder van het kind slechts 1000 Australische dollars, fucking goedkope muziek dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.
Niet greater than. Greater of equal to.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het is, greater than sign. Ik doel op 't laatste.
![]()
Je bedoelt: luister maar gelijk dat hele album.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik raad je DJ Shadow echt aan, luister dan ook meteen Stem/Longstem en Building a stream with a grain of salt.
Eigenlijk wel ja, maar dat is ook pure oorgasme.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt: luister maar gelijk dat hele album.![]()
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind muziek anders soms om op te vreten. Het is niet muziek, maar het is wel te vergelijken. Er is genoeg fastfood op de markt en dat is goedkoop lekker spel (althans, naar ik weet). Zelfde met deze vorm van dance, goedkoop lekker. Dus, geen rommel.
Maar vrijwel iedereen vindt de muziek uit de jaren 90 foute muziek, juist omdat het kwalitatief niet echt veel voorstelt (al is het productiewerk van de Vengaboys wel erg goed)
Inderdaad, niet aan gedacht. Dus is menen dat het goedkoop klinkt een loos argument.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval is niets goedkoop, behalve de simpele gitaarpop van The Beatles en The Smiths.![]()
Google does not agree.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet greater than. Greater of equal to.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima, maar dat streepje er onder geeft aan dat het ook even groot kan zijn. > is groter dan.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Zoek dan eens in de goede hoeken:@. Wat mij betreft hebben de 90's (en late 80's) echt veel meer kwaliteitsmuziek opgeleverd dan andere decennia.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.
Maar vrijwel iedereen vindt de muziek uit de jaren 90 foute muziek, juist omdat het kwalitatief niet echt veel voorstelt (al is het productiewerk van de Vengaboys wel erg goed)
![]()
> is greater than sign. = is equal to sign.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want die zegt Greater (than) or equal to?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
> is greater than sign. = is equal to sign.is echt greater than or equal to sign hoor.
Het gaat toch ook alleen maar om smaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.
En, volgens mij betitelt vrijwel iedereen de 90s als beste decennium, dus eigenlijk vindt vrijwel iedereen foute muziek het beste?
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
> is greater than sign. = is equal to sign.Alfa's
![]()
= is even groot. > is groter dan.is groter dan of even groot.
![]()
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maaris echt greater than or equal to sign hoor.
>= betekent ook hetzelfde.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik geloof de bronnen van Google liever. Die zeggen allen van niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maaris echt greater than or equal to sign hoor.
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef meowingtons het volgende:
Ik snap die 90's hulde hier niet, het klinkt voor mij bijna allemaal als matige bagger
Garage:
2 Step:
'90s![]()
![]()
Geef eens één zo'n bron. Die is er niet namelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof de bronnen van Google liever. Die zeggen allen van niet.![]()
![]()
Oh echt? Ik dacht juist dat 90 en 80 als een soort beerput gezien werdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook alleen maar om smaakEn, volgens mij betitelt vrijwel iedereen de 90s als beste decennium, dus eigenlijk vindt vrijwel iedereen foute muziek het beste?
Dit. Stof van de brugklas ditquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]Alfa's
![]()
= is even groot. > is groter dan. [ afbeelding ] is groter dan of even groot.![]()
![]()
Het zal wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]Alfa's
![]()
= is even groot. > is groter dan. [ afbeelding ] is groter dan of even groot.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat vind je van Grime?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.
Garage:
2 Step:
'90s![]()
Dit:
= // Toewijzing
== // Is gelijk aan
=== // Is exact gelijk aan
!= // Is niet gelijk aan
>= // groter dan of gelijk als
<= // kleiner dan of gelijk als
< // Kleiner dan
> // Groter danIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ietsje beter zoeken en je perfect melodieuze dubstepquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.
Garage:
2 Step:
'90s
Ik dacht dat die laatste twee hetzelfde waren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef eens één zo'n bron. Die is er niet namelijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan je mij een DM sturen met je kwaliteitsartiesten van de 90s (en late 80s)? Dan zoek ik zo even wat muziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoek dan eens in de goede hoeken:@. Wat mij betreft hebben de 90's (en late 80's) echt veel meer kwaliteitsmuziek opgeleverd dan andere decennia.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:!
Alfa'squote:Op donderdag 16 februari 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die laatste twee hetzelfde waren.Maar wel goed dat je het toegeeft
![]()
![]()
Ik ga eens brainstormen. Je krijgt wel alles door mekaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kan je mij een DM sturen met je kwaliteitsartiesten van de 90s (en late 80s)? Dan zoek ik zo even wat muziek![]()
Dan verstaan wij onder vrijwel iedereen dus andere personages, dus is het een loos argument om te stellen dat vrijwel iedereen het foute muziek vondquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht juist dat 90 en 80 als een soort beerput gezien werden![]()
Ik luister van alles dus dat is niet ergquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga eens brainstormen. Je krijgt wel alles door mekaar.
Mja het zal het (niet zo enorm grote, maar wel aanwezige) leeftijdsverschil zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan verstaan wij onder vrijwel iedereen dus andere personages, dus is het een loos argument om te stellen dat vrijwel iedereen het foute muziek vond
Ik vind het vooral jammer dat jij alleen maar metquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]!
[..]
Alfa'sMaar wel goed dat je het toegeeft
kan reageren.
Ik kende het verschil niet. Ik dacht dat je > bedoelde.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hé, ik ben ook alfa, maar dit is basiskennis hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]!
[..]
Alfa'sMaar wel goed dat je het toegeeft
![]()
![]()
Dat kan, het kan ook zijn dat ik door 3fm van de 90s ben gaan houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja het zal het (niet zo enorm grote, maar wel aanwezige) leeftijdsverschil zijn![]()
Vrijwel iedereen? Dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Sowieso iedereen ouder dan een jaar of 30-40 niet, daar gaat de helft van de bevolking al. Verder iedereen onder de 15 ook niet, die kennen niet anders. Haal van de rest types als Meow en classic rock-liefhebbers af en je komt dichter in de buurt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook alleen maar om smaakEn, volgens mij betitelt vrijwel iedereen de 90s als beste decennium, dus eigenlijk vindt vrijwel iedereen foute muziek het beste?
![]()
Dus naat kent de verkeerde mensen, ach gut, wat schattigquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen? Dat durf ik ten zeerste te betwijfelen. Sowieso iedereen ouder dan een jaar of 30-40 niet, daar gaat de helft van de bevolking al. Verder iedereen onder de 15 ook niet, die kennen niet anders. Haal van de rest types als Meow en classic rock-liefhebbers af en je komt dichter in de buurt.
Wat betekent in:quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, ik ben ook alfa, maar dit is basiskennis hoor
x = | sqrt(c^5/10) |
de | | haakjes dan?
Ik denk dat als je een groot onderzoek doet de 70's het populairs zijn. Met o.a. Led Zeppelin, Pink Floyd en de late Beatles.![]()
En toch komt meeste van mijn muziek uit de '00s en late '90squote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat als je een groot onderzoek doet de 70's het populairs zijn. Met o.a. Led Zeppelin, Pink Floyd en de late Beatles.
Ja, natuurlijk alwetende Naat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, ik ben ook alfa, maar dit is basiskennis hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat het een absoluut getal moet zijn. (toch?)quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat betekent in:
x = | sqrt(c^5/10) |
de | | haakjes dan?![]()
Van mij ook, maar dat komt gewoon omdat ik daar mee van meekrijg. Namelijk heel erg veel, terwijl ik uit de seventies alleen de HELE goede muziek kenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En toch komt meeste van mijn muziek uit de '00s en late '90s![]()
![]()
Nee. You haz failed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het een absoluut getal moet zijn. (toch?)It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Draai eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ietsje beter zoeken en je perfect melodieuze dubstep![]()
Oh, oké, wat dan? Heb het wel gehad nl (of ik heb de term verkeerd, dat kan ook, ik bedoel iig dat het een getal moet zijn zonder decimalen)quote:![]()
Komt er zo aanquote:
Heb zelf nog niet zoveel, ben redelijk recent zelf pas ernaar gaan zoekenJaaa, dansen! dansen!![]()
Zou je die dingen niet binnen je wortel zetten? Anders zie ik er niet geheel het nut van in?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat betekent in:
x = | sqrt(c^5/10) |
de | | haakjes dan?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Het klopt enigsinds maar hij legt het verkeerd uit. Het getal MOET niet absoluut zijn. Het getal WORD absoluut.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het een absoluut getal moet zijn. (toch?)It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Maak daar WORDT van.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Het klopt enigsinds maar hij legt het verkeerd uit. Het getal MOET niet absoluut zijn. Het getal WORD absoluut.![]()
Ja, maar dat mag wel gewoon decimalen bevatten hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absolute_waarde
HET KLOPT WELBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Denk je dat hij dat niet doorheeft als je het niet zegtquote:?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zou je die dingen niet binnen je wortel zetten? Anders zie ik er niet geheel het nut van in?![]()
![]()
Oh, oké. En dan zit ik verkeerd met mijn uitleg van een absoluut getal volgens mij...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Het klopt enigsinds maar hij legt het verkeerd uit. Het getal MOET niet absoluut zijn. Het getal WORD absoluut.![]()
Zoiets dus, de wobble is er wel, maar is niet het belangrijkste element meer, ofzoquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag wel gewoon decimalen bevatten hoor.Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, oké. En dan zit ik verkeerd met mijn uitleg van een absoluut getal volgens mij...![]()
![]()
Maar genoeg over wiskunde
Dit klinkt al beter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zoiets dus, de wobble is er wel, maar is niet het belangrijkste element meer, ofzo![]()
Jawel, maar iedereen snakt vanbinnen naar wat aandacht. Die jij me nu geeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat niet doorheeft als je het niet zegt?
.
![]()
Graag. Daar heb ik echt een tyfushekel aan.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe diep zijn we gezakt? Het gaat hier over wiskunde, fucking kutnerds.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe diep zijn we gezakt? Het gaat hier over wiskunde, fucking kutnerds.
Baby darling doll face honey![]()
Ja, maar ik geef graag aandacht, dat weet jequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen snakt vanbinnen naar wat aandacht. Die jij me nu geeft.
.
Dubstep is al lang niet meer alleen maar de beat en wobbles, er zijn al zoveel subgenres ontstaan dat ik het nog belachelijk vind om het anders te noemen, zoeken op "chillstep" zou een goede zijn om wat meer melodieuze dubstep te vinden, vaak op youtube kanalen gecombineerd met liquidquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Mijn wodka is op.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe diep zijn we gezakt? Het gaat hier over wiskunde, fucking kutnerds.
Het antwoord zit al in de vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zijn we meteen fucking kutnerds als het over wiskunde gaat?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb toch de behoefte om dit verder te analyseren:
x = | sqrt(c^5/10) |+1quote:
of nouja mijn wodka is niet op maar staat beneden
Ik ontvang het ook met graagtequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef graag aandacht, dat weet je.
![]()
![]()
Dat is je straf omdat je vandaag hebt afgezegdquote:.
WT, jou heb ik trouwens even nodig. Voor wiskunde mag ik op zoek naar wiskundige godsbewijzen, wat uiteraard onmogelijk is, maar daarbij stuit ik op het volgende:Wat the fuck bedoelt ie daarmee?quote:He begins with a 50 percent probability that God exists (arguing that 50–50 represents "maximum ignorance")
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_D._Unwin![]()
Ik had ook heel weinig te doen in de middag. Totdat er om 15.00 opeens een spoedje aankwam. Toch nog blij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is je straf omdat je vandaag hebt afgezegd.
quote:!
Die zorgt er nu wel voor dat je kan FOK!en, en WAen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
We proberen het niveau op te vijzelen kut-alphaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe diep zijn we gezakt? Het gaat hier over wiskunde, fucking kutnerds.![]()
![]()
Ik kan het niet eens.quote:C'est la vie
Merk zijn PI opquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]!
Die zorgt er nu wel voor dat je kan FOK!en, en WAen.![]()
![]()
He Heloef, ik heb van the inbetweeners bijna seizoen 1 & 2 gezien whihaho.Baby darling doll face honey![]()
Mensen die niet de cube trilogie in een nacht kijken. .It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat 50-50 de meest, ja, negerende/ignorant waarde is, want dan geef je aan dat het je niets interesseert (als je de kans 50-50 inschat). Of dat je nergens zeker van bent en dat je het een even grote kans geeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
WT, jou heb ik trouwens even nodig. Voor wiskunde mag ik op zoek naar wiskundige godsbewijzen, wat uiteraard onmogelijk is, maar daarbij stuit ik op het volgende:
[..]
Wat the fuck bedoelt ie daarmee?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_D._UnwinBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar je wodka is nog steeds opquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had ook heel weinig te doen in de middag. Totdat er om 15.00 opeens een spoedje aankwam. Toch nog blij..
Ik had Croky Bolognese. Maar die eet ik morgen zelf wel op dan.
Eerste indruk over het lijstje van val, andere muziek dan eerst genoemd, veel bekende meuk...
Ik had gehoopt op meer dance, want als ik aan 90s denk denk ik aan slechte dance
Ahja, oké. En wat vind je van zijn godsbewijs?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarmee bedoelt dat 50-50 de meest, ja, negerende/ignorant waarde is, want dan geef je aan dat het je niets interesseert (als je de kans 50-50 inschat). Of dat je nergens zeker van bent en dat je het een even grote kans geeft.Of kan je daar niets zinnigs op zeggen?
![]()
![]()
Ja, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je wodka is nog steeds op.
Ik had Croky Bolognese. Maar die eet ik morgen zelf wel op dan.
Morgen doe je zeker weer iets?
Spreading it like fire.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:58 schreef Crack_ het volgende:
He Heloef, ik heb van the inbetweeners bijna seizoen 1 & 2 gezien whihaho.
Al mijn vrienden kijken het nu zo'n beetje.
Tevens is dat mijn kijktip voor Naat, sowieso dat hij lijkt op Will.
C'est la vie
Het is totaal uit de lucht gegrepen (m.n. de factorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ahja, oké. En wat vind je van zijn godsbewijs?Of kan je daar niets zinnigs op zeggen?
. maar dat zegt hij zelf ook).
Ik denk het niet, want Will probeert nog wittewelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Spreading it like fire.
Al mijn vrienden kijken het nu zo'n beetje.
Tevens is dat mijn kijktip voor Naat, sowieso dat hij lijkt op Will..
Net kutnerdniveau. En dat lukt heel aardig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We proberen het niveau op te vijzelen kut-alphaAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Slechte dance is Naatjes' specialiteit. Ik ben van de goede dance en die heb ik vanavond al meermaals in het topic gegooid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:00 schreef meowingtons het volgende:
Eerste indruk over het lijstje van val, andere muziek dan eerst genoemd, veel bekende meuk...
Ik had gehoopt op meer dance, want als ik aan 90s denk denk ik aan slechte dance![]()
Jup, peerd en Den Sjaak. Je mag wel naar Enschede komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer.Morgen doe je zeker weer iets?
Ja maar social akward, principieel, rare gewoontes, aparte stem, kapotte motoriek. I see resemblance.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want Will probeert nog wittewel.
C'est la vie
Scheve tanden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar social akward, principieel, rare gewoontes, aparte stem, kapotte motoriek. I see resemblance.
Dat is tenminste niveauquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net kutnerdniveau. En dat lukt heel aardig.![]()
![]()
Een boek wat is dat? Ik lees alleen mijn Gezichtsboek hihihi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Niet discussiëren over de echt belangrijke dingen des levens, zoals literatuur_!.
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik hou meer van filosofische, psychologische en semi-spirituele boekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Niet discussiëren over de echt belangrijke dingen des levens, zoals literatuur_!.
Romans
:')![]()
Tjee, ik ga denk ik morgen alvast uren opsparen voor donderdag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, peerd en Den Sjaak. Je mag wel naar Enschede komen.
Dat dacht ik dus ook al. Je MOET sowieso eerst een aanname doen voor je iets zinnigs kan zeggen over God en die aanname is volledig uit de lucht gegrepen meestal...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is totaal uit de lucht gegrepen (m.n. de factor. maar dat zegt hij zelf ook).
![]()
Ja, net als dat kunst van mongolen ook kunst is. Betekent niet dat het daadwerkelijk mooi is.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee dat niet.quote:C'est la vie
Wat is er donderdag?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ik ga denk ik morgen alvast uren opsparen voor donderdag.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kunnen we wel regelen.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Gedrag zegt heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Lijk ik op Will in gedrag of qua uiterlijk?
Gedrag en status en je danst wel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Lijk ik op Will in gedrag of qua uiterlijk?
C'est la vie
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou meer van filosofische, psychologische en semi-spirituele boeken
Romans![]()
Natuurlijk, ik ben uiterst intelligent.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hehehe, nouja Aphex Twin is sowieso een heldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Slechte dance is Naatjes' specialiteit. Ik ben van de goede dance en die heb ik vanavond al meermaals in het topic gegooid.
tevens:
http://www.discogs.com/Dj-Shadow-Endtroducing/release/3178434
wtf?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wiskunde is ook niet mooi, het is nuttigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat kunst van mongolen ook kunst is. Betekent niet dat het daadwerkelijk mooi is.![]()
![]()
Ik houd van boeken. Ik zou wel een bibliotheek willen
.
1984 net gelezen! BNW staat op verlanglijstje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik las 1984 een tijd terug. Niet door heen weten te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.:')![]()
Boeken![]()
Als er iets is waar ik een gruwelijke haat aan heb dan zijn het boeken welJaaa, dansen! dansen!![]()
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet mooi, het is nuttigAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef meowingtons het volgende:
Boeken![]()
Als er iets is waar ik een gruwelijke haat aan heb dan zijn het boeken wel____!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
De ontdekking van de hemel wordt een totaalroman genoemd. Het boek bevat elementen van:
- de psychologische roman
- de filosofische roman (de personages filosoferen over o.a. politiek en de schepping van de aarde)
- de historische roman (belangrijke maatschappelijke en politieke gebeurtenissen spelen een grote rol in het verhaal en worden uitvoerig beschreven)
- de ontwikkelingsroman
- de avonturenroman![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: