Joah het mixen gaat wel eens beter, maargoed, ben nu vooral wat zooi aan het draaien die ik nog niet veel gedraaid hebquote:
2 Step is een afgeleide van speedgaragequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
De oude dubstep was meer 2step hoor![]()
En ik had een stuk terug ook al gezegd dat de huidige dubstep begin jaren '00 ontstond![]()
Maar speedgarage? En echt als DnB klonk het totaal niet, ook nooit zo geweest
Dan leen je een tientje ergens anders en dan vraag je aan mij rentequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ik een voldoende haal, zegt niks over of ik geld heb
Nouja er zitten wel wat DnB invloeden in, maar het was compleet iets anders...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
2 Step is een afgeleide van speedgarageIk vind dat er wel degelijk jungle/DnB invloeden in zaten. Tegenwoordig is het helemaal weggeëvolueerd. Nu is het wobwobwobwobwobwobwobwob. Ronduit ééntonig
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.
quote:
quote:
Lekker gabberen, nee echt niet :")quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
TT is onjuist, 90s waren sowieso de beste.
Awwwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
De dancequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Lekker gabberen, nee echt niet :")
Jij mij wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit horen zingen.
Nee, jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, knulletje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
En toch weet ik dat er muziek in zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kende het wel, maar het is echt afschruwelijke kutmuziek :")quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, meow, ga je schamen dat je Dune niet kende
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
http://www25.zippyshare.com/v/88147901/file.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |