SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Vertel meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
Nu nog even de hoogte aanpassen dat er geen witte balk meer aan de onderkant zit. Maar dat die 5 opties gewoon het hele scherm vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best trots op mezelf.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dat ik een voldoende haal, zegt niks over of ik geld hebquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oke dan, mag ik een tientje lenen?
Het is heel moeilijk om exact te bepalen wanneer een genre begonnen is, omdat het vaak een afgeleide is van een andere genre, maar de huidige dubstep met een overdaad aan wobble bass is toch echt iets van de jaren '00. De oude dubstep vind ik meer DnB/speedgarage klinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef meowingtons het volgende:
Dubstep ontstond eind jaren 90
DnB beetje halverwege
De oude dubstep was meer 2step hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om exact te bepalen wanneer een genre begonnen is, omdat het vaak een afgeleide is van een andere genre, maar de huidige dubstep met een overdaad aan wobble bass is toch echt iets van de jaren '00. De oude dubstep vind ik meer DnB/speedgarage klinken.
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.HELOEF. Alsjeblieft alinea'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
En dit, al partijen genoeg die weten wat je doetquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké dat zou ik NOOIT willen. Een extra partij die altijd bijhoudt waar ik ben en die gegevens actief gebruikt? No thank you.
[..]
Oh ja misschien kan ik even kijken of mijn plannetje slagingskans heeft bij jullie.Nee, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ah zou je mijn wekelijkse terugkeer op het rooster weg willen halen?quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ah zou je mijn wekelijkse terugkeer op het rooster weg willen halen?
Ik vind het stiekem een beetje als verplichting aanvoelen en ga liever spontaner draaien heb ik ontdekt
Je zou anders met NFC ook moeten kunnen inchecken met je telefoon zoals je nu doet met je chipkaart.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |