Een boek wat is dat? Ik lees alleen mijn Gezichtsboek hihihi.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Niet discussiėren over de echt belangrijke dingen des levens, zoals literatuur_!.
Ik hou meer van filosofische, psychologische en semi-spirituele boekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef ValHallen het volgende:
Niet discussiėren over de echt belangrijke dingen des levens, zoals literatuur_!.
Tjee, ik ga denk ik morgen alvast uren opsparen voor donderdag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, peerd en Den Sjaak. Je mag wel naar Enschede komen.
Dat dacht ik dus ook al. Je MOET sowieso eerst een aanname doen voor je iets zinnigs kan zeggen over God en die aanname is volledig uit de lucht gegrepen meestal...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is totaal uit de lucht gegrepen (m.n. de factor. maar dat zegt hij zelf ook).
Ja, net als dat kunst van mongolen ook kunst is. Betekent niet dat het daadwerkelijk mooi is.quote:
Nee dat niet.quote:
Wat is er donderdag?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee, ik ga denk ik morgen alvast uren opsparen voor donderdag.
Kunnen we wel regelen.quote:
Gedrag zegt heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Lijk ik op Will in gedrag of qua uiterlijk?
Gedrag en status en je danst wel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Lijk ik op Will in gedrag of qua uiterlijk?
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou meer van filosofische, psychologische en semi-spirituele boeken
Romans
Natuurlijk, ik ben uiterst intelligent.quote:
Hehehe, nouja Aphex Twin is sowieso een heldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Slechte dance is Naatjes' specialiteit. Ik ben van de goede dance en die heb ik vanavond al meermaals in het topic gegooid.
Wiskunde is ook niet mooi, het is nuttigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat kunst van mongolen ook kunst is. Betekent niet dat het daadwerkelijk mooi is.
1984 net gelezen! BNW staat op verlanglijstje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.
Ik las 1984 een tijd terug. Niet door heen weten te komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Romans kunnen ook elementen van de drie bovenstaande voorbeelden bevatten. Denk bijvoorbeeld aan een Brave New World van Aldous Huxley, een 1984 van Orwell of De Stad der blinden van Saramango.
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet mooi, het is nuttig
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:06 schreef meowingtons het volgende:
Boeken![]()
Als er iets is waar ik een gruwelijke haat aan heb dan zijn het boeken wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |