Zoiets dus, de wobble is er wel, maar is niet het belangrijkste element meer, ofzoquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag wel gewoon decimalen bevatten hoor.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, oké. En dan zit ik verkeerd met mijn uitleg van een absoluut getal volgens mij...
Dit klinkt al beter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zoiets dus, de wobble is er wel, maar is niet het belangrijkste element meer, ofzo
Jawel, maar iedereen snakt vanbinnen naar wat aandacht. Die jij me nu geeftquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat niet doorheeft als je het niet zegt?
Graag. Daar heb ik echt een tyfushekel aan.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe diep zijn we gezakt? Het gaat hier over wiskunde, fucking kutnerds.
Ja, maar ik geef graag aandacht, dat weet jequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel, maar iedereen snakt vanbinnen naar wat aandacht. Die jij me nu geeft.
Dubstep is al lang niet meer alleen maar de beat en wobbles, er zijn al zoveel subgenres ontstaan dat ik het nog belachelijk vind om het anders te noemen, zoeken op "chillstep" zou een goede zijn om wat meer melodieuze dubstep te vinden, vaak op youtube kanalen gecombineerd met liquidquote:
Mijn wodka is op.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het antwoord zit al in de vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zijn we meteen fucking kutnerds als het over wiskunde gaat?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb toch de behoefte om dit verder te analyseren:
x = | sqrt(c^5/10) |
+1quote:
Ik ontvang het ook met graagtequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef graag aandacht, dat weet je.
Dat is je straf omdat je vandaag hebt afgezegdquote:
Wat the fuck bedoelt ie daarmee?quote:He begins with a 50 percent probability that God exists (arguing that 50–50 represents "maximum ignorance")
Ik had ook heel weinig te doen in de middag. Totdat er om 15.00 opeens een spoedje aankwam. Toch nog blij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is je straf omdat je vandaag hebt afgezegd.
quote:
We proberen het niveau op te vijzelen kut-alphaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |