quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou alles behalve 90's dance, ik bedoel komop, 2limited? really?
Het klinkt zo goedkoop en die beat is ronduit blergh
Maar betekend dat dat het goede muziek is of dat het gewoon goedkope rommel is waar je goed op kan dansen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2unlimited, zeg het iig goed. Maar juist die makkelijke beat maakt het makkelijk om erop te dansen.Sowieso, de tekst van bijv. Magic Friend
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zoquote:
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maar betekend dat dat het goede muziek is of dat het gewoon goedkope rommel is waar je goed op kan dansen?
Dit jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zo
Dat lijkt. Wel veel begin 90's, opkomst housemuziek ditdat.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hebben ze die beat gewoon over de hele jaren 90 uitgesmeerd of lijkt dat maar zo
Ik kan niet produceren, maar het klinkt zo goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...
Dat het goedkoop klinkt hoeft toch niet te betekenen dat het slecht is? Ik bedoel, de mac is goedkoop, maar toch zo verdomd lekker! De 90s dance is fastfood van de bovenste plank!quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan niet produceren, maar het klinkt zo goedkoop
'90squote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga retro, tijd voor Saved by the Bell.
Wat is dat nou voor complete bullshitquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is goede muziek waar je op kan dansen. Maak jij het maar eens even...
Mac is niet goedkoop en ook zeker niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat het goedkoop klinkt hoeft toch niet te betekenen dat het slecht is? Ik bedoel, de mac is goedkoop, maar toch zo verdomd lekker! De 90s dance is fastfood van de bovenste plank!
Ik wilde tieten zeggen. Maar dat is ook goed.quote:
Dat is wat mij betreft samen met Dit nummer:quote:
Oh niet aan gedacht, maar inderdaad, goede counter voor een drogredenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor complete bullshitIk kan Rebecca Black's Friday ook niet maken, maakt het dat goed?
Wat vind je van DJ Shadow?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef meowingtons het volgende:
Ik snap die 90's hulde hier niet, het klinkt voor mij bijna allemaal als matige bagger
Dat meisje is wel mooi opgedroogd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
Ik ga retro, tijd voor Saved by the Bell.
Tietenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde tieten zeggen. Maar dat is ook goed.
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mac is niet goedkoop en ook zeker niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |