Instant Noodlesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.Nee, maar, ik weet niet wat jij lekker vindt, er is echter vast wel iets wat goedkoop is en toch verdomd goed is.
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor complete bullshitIk kan Rebecca Black's Friday ook niet maken, maakt het dat goed?
Maarruh, eten staat niet gelijk aan muziek hèquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mac is niet goedkoop, maar ik vind het wel goedkoop, net zoals jij het goedkoop vindt klinken.Nee, maar, ik weet niet wat jij lekker vindt, er is echter vast wel iets wat goedkoop is en toch verdomd goed is.
Leuk al die linkjes, spaar ze even op zodat ik ze na 12 uur kan luisterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn bekendste, niet zijn beste. Wel heel erg lekker.
In dat geval is niets goedkoop, behalve de simpele gitaarpop van The Beatles en The Smiths.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.
Zat Shadow niet in U.N.K.L.E.?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn bekendste, niet zijn beste. Wel heel erg lekker.
Ja, ik weet wat het is, greater than sign. Ik doel op 't laatstequote:Op donderdag 16 februari 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groter of gelijk aan. Maar ik verneukte 'm even
Ik vind muziek anders soms om op te vreten. Het is niet muziek, maar het is wel te vergelijken. Er is genoeg fastfood op de markt en dat is goedkoop lekker spel (althans, naar ik weet). Zelfde met deze vorm van dance, goedkoop lekker. Dus, geen rommel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Maarruh, eten staat niet gelijk aan muziek hè
Ik raad je DJ Shadow echt aan, luister dan ook meteen Stem/Longstem en Building a stream with a grain of salt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Leuk al die linkjes, spaar ze even op zodat ik ze na 12 uur kan luisteren
Die clip en de opnames kostten de moeder van het kind slechts 1000 Australische dollars, fucking goedkope muziek dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is Rebecca Black's Friday ook niet goedkoop.
Niet greater than. Greater of equal to.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het is, greater than sign. Ik doel op 't laatste.
Je bedoelt: luister maar gelijk dat hele album.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik raad je DJ Shadow echt aan, luister dan ook meteen Stem/Longstem en Building a stream with a grain of salt.
Eigenlijk wel ja, maar dat is ook pure oorgasme.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt: luister maar gelijk dat hele album.
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind muziek anders soms om op te vreten. Het is niet muziek, maar het is wel te vergelijken. Er is genoeg fastfood op de markt en dat is goedkoop lekker spel (althans, naar ik weet). Zelfde met deze vorm van dance, goedkoop lekker. Dus, geen rommel.
Inderdaad, niet aan gedacht. Dus is menen dat het goedkoop klinkt een loos argument.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval is niets goedkoop, behalve de simpele gitaarpop van The Beatles en The Smiths.
Google does not agree.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet greater than. Greater of equal to.
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima, maar dat streepje er onder geeft aan dat het ook even groot kan zijn. > is groter dan.
Zoek dan eens in de goede hoeken:@. Wat mij betreft hebben de 90's (en late 80's) echt veel meer kwaliteitsmuziek opgeleverd dan andere decennia.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.
Maar vrijwel iedereen vindt de muziek uit de jaren 90 foute muziek, juist omdat het kwalitatief niet echt veel voorstelt (al is het productiewerk van de Vengaboys wel erg goed)
> is greater than sign. = is equal to sign.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want die zegt Greater (than) or equal to?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |