De scheids een hond noemen en wegrennen voor politiehonden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Relaxed. Gaan we daar dan pisbier drinken en kut roepen.
Mja fat of the land is wel extreem veel verkocht, maar de gigs die ze nu spelen zijn echt enorm (zie: Warrior's Dance Festival)quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, denk het toch niet. Prodigy's commerciele hoogtepunt ligt rond Smack My Bitch up. Daarna kwamen de flops en daarna pas weer Invaders must die.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Qua elektronische muziek niet
Fittie zoeken met de supporters van de tegenpartijquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De scheids een hond noemen en wegrennen voor politiehonden.
Dat is mijn straatjequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
The Orb, Aphex Twin, Faithless, Underworld, Prodigy, Dune, sowieso die hele hardcore scene, William Orbit, Paul Oakenfold.
Nu al? En dat terwijl ik dit door o.a. jou draai.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik vind het welletjes, was leuk Melting, maar ik ga nu echt pitten
Ja euh, had je vroeger moeten beginnenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al? En dat terwijl ik dit door o.a. jou draai.
Ik ken jou niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fittie zoeken met de supporters van de tegenpartij
En Autechre, Gescom en Boards of Canada.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef ValHallen het volgende:
Vergeet ik Massive Attack, Air, Portishead, DJ Shadow zomaar even.
The orb en Dune ken ik niet, maar hardcore heeft totaal geen niveau...quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
The Orb, Aphex Twin, Faithless, Underworld, Prodigy, Dune, sowieso die hele hardcore scene, William Orbit, Paul Oakenfold.
DnB luisterde ik al in de jaren '90. Dubstep kwam veel laterquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet je in welk Decennium die twee genres zijn ontstaan?
Dubstep ontstond eind jaren 90quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DnB luisterde ik al in de jaren '90. Dubstep kwam veel later
Zij is toch echt jaren '80quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Om nog maar niet te spreken over Kylie Minogue.
Nou vooruit zachtjes dan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Wil iemand mij even een klap voor mijn hoofd geven?
Oké, The Orb kan ik begrijpen, maar Dune niet kennen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
The orb en Dune ken ik niet, maar hardcore heeft totaal geen niveau...
Ik denk dat de jaren '10 wel weer een influx zullen worden voor iconen, maar het gaat niet alleen om de iconen...
Iconen zijn niet echt meer nodig al jaren niet meer
Voor mijn gevoel blijft de '00 elektronische muziek veel beter dan jaren 90
Ik deel je mening niet, ik vind de 00's qua elektronische muziek meer een voortborduursel op de 90's, die wel vernieuwend waren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
The orb en Dune ken ik niet, maar hardcore heeft totaal geen niveau...
Ik denk dat de jaren '10 wel weer een influx zullen worden voor iconen, maar het gaat niet alleen om de iconen...
Iconen zijn niet echt meer nodig al jaren niet meer
Voor mijn gevoel blijft de '00 elektronische muziek veel beter dan jaren 90
Wieso?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
Wil iemand mij even een klap voor mijn hoofd geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |