Zegt genoeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die had wel de meeste gedraaide plaat in de 00's, dat dan weer wel.
Lady Gaga, beyonce, justin timberlake, shakira, jvt, tiesto, muse, nelly, qotsa? Niet echt 1 gezicht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Timberlake dan? Wie is het gezicht van de 00's?
Qotsa en Muse sowieso niet. Te alternatief. jvt al helemaal niet, laat me niet lachenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lady Gaga, beyonce, justin timberlake, shakira, jvt, tiesto, muse, nelly, qotsa? Niet echt 1 gezicht.
VSquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lady Gaga, beyonce, justin timberlake, shakira, jvt, tiesto, muse, nelly, qotsa? Niet echt 1 gezicht.
Thom Yorkequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VS
Kurt Cobain, Eddie Vedder, Chris Cornell, Mike Patton, Prodigy, Faithless, Underworld, Nas, Dr. Dre, Wu-Tang Clan enz enz enz enz.
Ik wil langzaam mijn polsen doorsnijden nu.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
Ik denk toch wel Coldplay hoorHet icoon van de 00's
Zullen we binnenkort eens naar RKC? Ik weet niet of je makkelijk aan kaarten kan komen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Vahallen wanneer gaan we weer eens bier drinken?
Jij bent gewoon oud.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VS
Kurt Cobain, Eddie Vedder, Chris Cornell, Mike Patton, Prodigy, Faithless, Underworld, Nas, Dr. Dre, Wu-Tang Clan enz enz enz enz.
Kan wel iets regelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort eens naar RKC? Ik weet niet of je makkelijk aan kaarten kan komen?
Ik denk dat prodigy's hoogtepunt stiekem toch bij Invaders must die ligt, als je het commercieel bekijktquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VS
Jij hebt een punt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
Ik denk toch wel Coldplay hoorHet icoon van de 00's
Qua elektronische muziek nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Okee qua iconen wint de 90's het wel ja.
Goede acts die een zwak inspiratieloos geluid neerzetten en daardoor ineens ontzettend populair worden, jup 00'squote:
Nah, denk het toch niet. Prodigy's commerciele hoogtepunt ligt rond Smack My Bitch up. Daarna kwamen de flops en daarna pas weer Invaders must die.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik denk dat prodigy's hoogtepunt stiekem toch bij Invaders must die ligt, als je het commercieel bekijkt
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef Tchock het volgende:
Deadmau5, Van Buuren, Tiësto, Skrillex, Prodigy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |