geüpdate.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, het voltooid deelwoord van updaten, hoe schrijf je die?
ge-updatetquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, Betuwe Express dusDas geen Ringelberg nee.. Husk is maar een organisator, die huurt dus de bussen bij de bedrijven
En mijn internet is dood
Is het niet met een trema?quote:
Ja true, maar jij komt uut 't zuiden, dus sowieso kleine kans dat wij dat vanuit 't westen doen enzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Kans is sowieso erg klein want Husk gaat naar super super veel wintersportplaatsen
Voor mij niks hoor, eerst maar eens kijken wanneer ik tijd heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Samzz, wat moet ik dan in huis halen, behalve Grolsch?
Nee want Husk bussen beginnen in groningen --> amsterdam --> utrecht --> maastrichtquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja true, maar jij komt uut 't zuiden, dus sowieso kleine kans dat wij dat vanuit 't westen doen enzo
Dit is toch de woordenlijst van het groene boekje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens het huidige groene boekje nietIk hanteer zelf ook het witte boekje, dus met trema
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/updatenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, Amsterdam en Utrecht doen we dan weer welquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want Husk bussen beginnen in groningen --> amsterdam --> utrecht --> maastricht. Dus ze halen overal mensjes op.
Ik stapte op in Utrechtquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, Amsterdam en Utrecht doen we dan weer wel
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niks hoor, eerst maar eens kijken wanneer ik tijd heb.
Juah, maar Betuwe Express, en dat staat er bij ons echt niet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |