Biertje halenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een trein voor mij alleen. Wat moet ik in het westen
?
Je gelooft niet dat ik echt ging hè?quote:
Tuurlijk wel. Ik ben goedgelovig!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat ik echt ging hè?
Dat kan ik in Enschede ook. We hebben een eigen brouwerijquote:
Mooi zo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben goedgelovig!
Ok, ik zal specifieker zijn, een biertje komen halen bij mij..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik in Enschede ook. We hebben een eigen brouwerij.
Oh, zo. Dat is wel gezellig jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, ik zal specifieker zijn, een biertje komen halen bij mij..
Ik ben er nog niet uit of toeval bestaat of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mooi zo.
Overigens impliceert dat niet dat ik feministisch ben.
Het was meer toevallig.
Geen ideeee, ik weet nog niet wat ik dit weekend aan werk heb.. en Charmed had volgensmij een damesavondje dacht ik..quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Melting het volgende:
Joof.... maar kwam jij nou met Charmed en WT zaterdag naar hier carnavallen?
Tsss..... dat moet ze maar een andere keer doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen ideeee, ik weet nog niet wat ik dit weekend aan werk heb.. en Charmed had volgensmij een damesavondje dacht ik..
Dat dacht ikquote:
Wat is correct bier?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dacht ik
zsm eens doen? Zorg ik wel voor correct bier in huis..
Sommige chauffeurs....quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had vandaag een aanrijding met de bus, domme negerjosti besloot terwijl we voor een stoplicht stonden te wachten dat hij toch naar de andere baan wilde, en kwam vervolgens achteruit.. hij had de bus niet gezien zei die
Toch wel positief he?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoi loefjeik had het net over je.
Ach, hij miste een stukje achterruit, ik had niks met mijn bus, ik toeterde net op tijd, en hij reageerde ook echt net goedquote:
Nog los van de vraag of het ze zal lukken, wat de neuk willen ze ermee bereiken?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met mijn ruitenwisserarm een gat in z'n ruit getikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |