Heb vandaag al meer dan de helft opgepeuzeldquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
* Jofunu-kun bindt Rittersport aan een lijntje en gooit het voor de voeten van Silk
Charmant meisje ben je ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
Oh wacht, ze spelen nu de andere kant op.
Ik volg het niet erg fanatiek inderdaad neequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
80e minuut, lekker op zitten letten
Ik vond het pakje al zo verdacht licht..quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb vandaag al meer dan de helft opgepeuzeld
Deze opmerking doet het altijd goed bij jongensquote:
SiIk used Charm! It's Super Effective!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze opmerking doet het altijd goed bij jongens
Precies, een opmerking met de nadruk op kingquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze opmerking doet het altijd goed bij jongens
Echt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoi loefjeik had het net over je.
Die speelde toch bij Ajax?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef SiIk het volgende:
Ik had natuurlijk ook nog kunnen vragen waar Van der Sar is. Maar het zou niet kloppen als ik wel wist dat ie daar speelde, en niet dat ie gestopt is.
Ooit ja.quote:
Oh, dan heb ik een trein voor mij alleenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle Samzzen de trein naar 't westen in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |